Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

fisiko005
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 214
Membre des de: dj. 30 set. 2010, 19:00
Ubicació: València, País Valencià

La volta al món de Willy Fog en català

dc. 18 des. 2013, 13:19

doncs tinc fet un projecte ja de willy fog en dual castellà/angles però l'atre dia per casaulitat buscant a la google vaig trobar que tv3 va doblar la sèrie al català bo anem per feina algu te els audios?
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Jo.....Parle, pense, escric, somie, estime, recorde, imagine, gaudisc, llegisc, plore, m'emocione en Valencià VISC a Valencià!

adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: La volta al món de Willy Fog en català

dj. 09 gen. 2014, 22:42

Bones!

Et responc quasi un mes després. Jo disposo del darrer episodi en català en VHS si t'interessa te'l puc passar. També tinc un extracte d'1 minut del 1r episodi que van fer al programa "memòries de la tele".

Crec recordar que els dvd que s'han editat no l'inclouen, així que només quedarà que algú altre hagués gravat la resta d'episodis. Això si, en català no la va emetre pas TV3, sinó TVE! A l'època en que va sortir TV3, TVE va contrarestar i va començar a fer un fotimer de programació en català,a més de doblar pel·lícules i sèries. Una d'elles va ser la volta al món de Willy Fogg (només la sèrie original, Willy Fogg 2 sempre s'ha emès en castellà)

Si encara t'interessa, tot i que é sun episodi només, el ripejo i el penjo.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/

orikaiser
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

dv. 09 gen. 2015, 18:41

adriamichi ha escrit:
Bones!

Et responc quasi un mes després. Jo disposo del darrer episodi en català en VHS si t'interessa te'l puc passar. També tinc un extracte d'1 minut del 1r episodi que van fer al programa "memòries de la tele".

Crec recordar que els dvd que s'han editat no l'inclouen, així que només quedarà que algú altre hagués gravat la resta d'episodis. Això si, en català no la va emetre pas TV3, sinó TVE! A l'època en que va sortir TV3, TVE va contrarestar i va començar a fer un fotimer de programació en català,a més de doblar pel·lícules i sèries. Una d'elles va ser la volta al món de Willy Fogg (només la sèrie original, Willy Fogg 2 sempre s'ha emès en castellà)

Si encara t'interessa, tot i que é sun episodi només, el ripejo i el penjo.

A mi m'interessaria aquest últim capitul, si el pots pujar a algun host, t'estaria molt agraït.
El que podríem fer per recuperar la sèrie en Català, seria una enviada massiva de correus a la distribuïdora, BRB Internacional, que te seu a Barcelona i Madrid, perquè l'editi en Català. Al seu canal de Youtube està penjada però només en Castellà.
Imatge

adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

dc. 21 gen. 2015, 23:32

Bufa, ha passat un any des de llavors...

Vaig estar mirant però la qualitat no és la millor (sobretot la imatge), però vaja, millor que res. Tinc el vídeo en analògic encara, però no sé quan podré ripejar-ho de nou (he de configurar la tarja, que no m'ho agafa bé). Espero trigar menys d'un any, però m'ho apunto com pendent!

Pel que fa als àudios, crec que no és problema de BRB, sinó de televisió espanyola, que va ser qui va doblar la sèrie i la política de cessió de doblatges no és tan bona com amb TV3 (crec que l'únic que ha sortit cedit o sota compra en català ha estat el doblatge dels Simpsons, que va ser emès per Antena 3). Tots els DVD, pujades a serveis de video i reemissions (es va emetre a citytv) han estat en castellà.

Així que la pressió no només hauria de ser cap a BRB, sinó cap a RTVE per tal que pengi la versió catalana a clan (junt a la castellana, si no l'han tret) o a la web de l'arxiu en català.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/

orikaiser
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

dl. 26 gen. 2015, 00:33

adriamichi ha escrit:
Bufa, ha passat un any des de llavors...

Vaig estar mirant però la qualitat no és la millor (sobretot la imatge), però vaja, millor que res. Tinc el vídeo en analògic encara, però no sé quan podré ripejar-ho de nou (he de configurar la tarja, que no m'ho agafa bé). Espero trigar menys d'un any, però m'ho apunto com pendent!

Pel que fa als àudios, crec que no és problema de BRB, sinó de televisió espanyola, que va ser qui va doblar la sèrie i la política de cessió de doblatges no és tan bona com amb TV3 (crec que l'únic que ha sortit cedit o sota compra en català ha estat el doblatge dels Simpsons, que va ser emès per Antena 3). Tots els DVD, pujades a serveis de video i reemissions (es va emetre a citytv) han estat en castellà.

Així que la pressió no només hauria de ser cap a BRB, sinó cap a RTVE per tal que pengi la versió catalana a clan (junt a la castellana, si no l'han tret) o a la web de l'arxiu en català.

En tot cas es podria mirar de demanar a RTVE per veure si en tenen cap còpia (que l'haurien de tenir) i la poden penjar.
En l'època que es va emetre aquesta sèrie, RTVE emetia moltes sèries animades en Català.
Recordo moltes veus que eren de TV3, com Gal Soler que feia de Rigodón, Jordi Estadella (QEPD) feia de Tico, Carles Canut feia de Bully, i d'altres que no em sé el nom, però molt populars en els doblatges d'anime catalans.
Imatge

cisco17
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dt. 02 set. 2008, 22:52

dg. 30 oct. 2016, 20:50

Què ha passat, amb això? Podrem veure aquest episodi en català? I el més important: inclou opening i ending en català? :D

Maquiavell
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dj. 20 nov. 2014, 18:08
Ubicació: Barcelona

ds. 07 abr. 2018, 13:50

Si, sobretot saber si podem recuperar l'opening en català!

Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 91
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

dv. 13 jul. 2018, 12:45

Maquiavell ha escrit:

L'opening no es va traduir.

Capítol sencer doblat al català: https://www.youtube.com/watch?v=DZzlqVaJS_4

Maquiavell
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dj. 20 nov. 2014, 18:08
Ubicació: Barcelona

dl. 16 jul. 2018, 22:00

Heni ha escrit:
Maquiavell ha escrit:

Moltes gracies ;)

Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 91
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

dt. 17 jul. 2018, 13:31

Maquiavell ha escrit:
Heni ha escrit:
Maquiavell ha escrit:

Moltes gracies ;)

De res! El compte de Youtube no és meu; simplement el vaig trobar i com que veia que per aquí preguntàveu per Willy Fog... :D Hi ha algun altre fragment de capítol i alguna altra cosa interessant, com un vídeo de La Petita Polon (en aquest cas, sí que hi ha l'opening en català). Tant de bo en poguéssim trobar més, però em penso que aquests doblatges són molt difícils de trobar i encara sort que hi ha algun capítol.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant