Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

TheStaunton
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dt. 18 juny 2013, 13:28

[PET] [DD] Bola de drac

dl. 15 feb. 2016, 18:40

Hola ja vaig posar un tema on demanava si algú podia pujar bola de drac en català doncs buscant he trobat en aquest link http://web.animelliure.net/index.php/ba ... rac-dvdbox i m'he descarregat 90 episodis però els altres del 91 fins al 153 no es poden baixar algú em pot dir on descarregar els capítols que em falten per Jdownloader? gràcies salutacions.

jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: [PET] [DD] Bola de drac

dl. 15 feb. 2016, 21:17

No sé si els links d'aquest altre release encara estan actius:
viewtopic.php?f=11&t=19406&hilit=edici%C3%B3+definitiva

TheStaunton
Usuari
Usuari

dl. 15 feb. 2016, 22:08

Gràcies per respondre :yeah: :yeah: :yeah: si aquest post l'he vist i es per l'emule però fa com uns 3 mesos havia un post de bola de drac i bola de drac z en catala per jdownloader i un dia el post va desaparèixer i per això demano si algun pot puixar com estava abans els post en mega gràcies un abraçada Adeu.

jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 16 feb. 2016, 13:12

TheStaunton ha escrit:
Gràcies per respondre :yeah: :yeah: :yeah: si aquest post l'he vist i es per l'emule però fa com uns 3 mesos havia un post de bola de drac i bola de drac z en catala per jdownloader i un dia el post va desaparèixer i per això demano si algun pot puixar com estava abans els post en mega gràcies un abraçada Adeu.

No home.. llegeix bé al post:
Atenció la distribució d'aquesta release es fa exclusivament per l'emule.
Amb permís de Albert Wesker la pujo en Descarrega Directa per la gent amb dificultats.

TheStaunton
Usuari
Usuari

dt. 16 feb. 2016, 17:13

Però en la part superior posa Atenció la distribució d'aquesta release es fa exclusivament per l'emule i jo demano per jdownloader abans estaven actius eren aquest dos post http://forum3.animelliure.net/viewtopic ... 10&t=19274 el de bola de drac i el de bola de drac z http://forum3.animelliure.net/viewtopic ... 10&t=18926 Adeu.

jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 16 feb. 2016, 22:07

Si, en la part superior posa exactament el que dius (tal com jo t'he posat en la meva resposta), però a més a més més hi ha el text que t'he posat amb color vermell (lo del color era bàsicament perque era la part que et podria interessar). La paraules "Descarrega Directa" crec que són bastant senzilles d'entendre xD.

Suposo que t'has despistat i no ho has entès, que al link, tens l'opció de descarregar la sèrie, a més, és la versió que demanes:

El primer link que poses, viewtopic.php?f=10&t=19274, (el teu link no va, has de treure-hi el 3 de forum3.animelliure) és precisament el release d'Albert Wesker que hi ha dins el link que t'he buscat.

Del segon link, viewtopic.php?f=10&t=18926, ara em fot mandra de buscar-te si algú l'ha pujat en DD però intento fer-ho un altra estoneta. Adéu.

jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 16 feb. 2016, 22:10

I per cert, el link original que has passat http://web.animelliure.net/index.php/ba ... rac-dvdbox
si no m'equivoco, es tracta d'un altre release (crec que era també un molt bon release).

TheStaunton
Usuari
Usuari

dc. 17 feb. 2016, 17:37

Moltes gràcies per respondre mira el que et vull dir és que jo mai he utilizat el emule sempre que he volgut descarregar alguna cosa he utilizat el jdownloader per això sóc tan pesat amb que abans al forum habia per jdowloader si no queda mes remei ara mateix em descàrrec l'emule i ho intento utilitzar gràcies de nou salutacions adéu.

TheStaunton
Usuari
Usuari

dc. 17 feb. 2016, 18:00

Hola això és un tema relacionat amb l'emule mira l'he instal·lat tot bé pero no em descàrrega i quan he aconseguit que comenci a descarregar nomes baixa a 6 KB/s es una cosa molt estraña l'emule amb el jdownloader es me facil per mi descarregar coses. Ara em va a 30 KB/s però com es fa per que sigue me elevada jo amb el jdownloader a descarregat coses a 1 M o mes i a aquesta velocitat 4 hores es molt i jo no se que fer no em deixa puixar la velocitat ajuda siusplau de com fer perquè pugui descarregar mes rapid gràcies. Adéu.

jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 19 feb. 2016, 21:34

OK, veig que tenim un problema de comunicació. Jo tampoc uso emule. Al link que t'he passat, hi ha la sèrie (originalment pujada només a l'amule) en descàrrega directa. Descàrrega directa és jdownloader. Si us plau, no em tornis a parlar de emule, que t'estic passant tot el rato DESCARREGA DIRECTA!!!

MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 204
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

ds. 20 feb. 2016, 00:32

jordi.sansa ha escrit:
OK, veig que tenim un problema de comunicació. Jo tampoc uso emule. Al link que t'he passat, hi ha la sèrie (originalment pujada només a l'amule) en descàrrega directa. Descàrrega directa és jdownloader. Si us plau, no em tornis a parlar de emule, que t'estic passant tot el rato DESCARREGA DIRECTA!!!
Bones, jo he vist el post que et refereixes (viewtopic.php?f=11&t=19406&hilit=edici%C3%B3+definitiva) i a travès del MiPony he comprovat que tots el links de MEGA están caiguts, nomès vull saber si tens o teniu pensat repujarla. Sense fotar presses clar està. Estic a l´aguait. ¡Saluts! :adeu:

TheStaunton
Usuari
Usuari

ds. 20 feb. 2016, 14:20

Ola jo per fi ho he trobat estaba en l'apartat spoiler ho sento per ser tan pesat :jiji: però en MarshmallowMan te raó els links de MEGA están caiguts els he posat a jdownloader y nomes 4 capitols estan actius gràcies Adeu.

jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu

ds. 20 feb. 2016, 19:23

TheStaunton ha escrit:
Ola jo per fi ho he trobat estaba en l'apartat spoiler ho sento per ser tan pesat :jiji: però en MarshmallowMan te raó els links de MEGA están caiguts els he posat a jdownloader y nomes 4 capitols estan actius gràcies Adeu.

Ostres doncs em sap greu :(
No havia comprovat si els links estaven caiguts.. pregunteu-ho millor al post. A veure si algú sap algo. Salutacions i bon cap de setmana.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants