Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 760
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

[ALTRES][SUBTITOLS] Bola de drac (Z)(GT)(MOVIES)

dv. 05 ago. 2016, 21:53

Fa ja força temps que em vaig baixar la versió definitiva de bola de drac de wesker, i vaig pensar que encara podria ser més definitiva si incorporés subtítols per a poder-la mirar en VO.

A partir d'aquí un comença a la recerca dels subtítols més fidels a l'àudio japonès possibles. Donat que les box de Toei no portaven subtítols, un pensa que els subtítols de la box de Funimation podrien ser la millor opció. L'altre possibilitat serien els castellans de Selecta, però no me'n fio gaire la veritat ...

He buscat per Google, trackers torrent, i res, no hi ha manera de trobar els subtítols de Funimation per enlloc.

Algú per aquí no sabria com posar-s'hi? Lo ideal seria, com dic, els subtítols en anglès de la box versió americana de Funimation.

Edito: Si bé, en el meu parè, els millors candidats son els subtítols de la Box de Funimation, accepto altres suggerències! L'únic requisit és que siguin el màxim fidels a l'àudio japonès i estiguin en Català, Castellà o Anglès.

PD: La opció de baixar-me els DVDs i extreure els subtítols, sincerament, la deixo com a última, desitjant no haver ni de pensar-hi :no:
XcRaSh l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 17 ago. 2016, 21:19, en total s’ha editat 2 vegades.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3306
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [ALTRES][SUBTITOLS] Bola de drac (Z)(GT)(MOVIES)

dv. 05 ago. 2016, 22:00

I que et fa fiarte mes de Funimation? Ha fet grans xapuses a l'altura de SV o potser fins i tot l'ha superat :v

Segons tinc entes a la seva ultima edicio (SV del 2013 o axi) els subtitols eren amb una traduccio directa del guio original japones. Podries mirartels d'alli.

XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu

dv. 05 ago. 2016, 22:34

Sobre els de Funimation, he llegit a alguns llocs que els va traduir un tal Steven J Simmons, i li donen força crèdit. Suposo que els BluRay anomenats "Blue/Orange/Green Bricks" de la mateixa editora -de qualitat de vídeo nefasta- deuen tenir els mateixos subtítols.

Buscaré els de SV, els hi donaré una oportunitat. Espero que algun bon samarità els hagi extret i compartit ^^

Truchen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 154
Membre des de: dg. 03 maig 2015, 18:19
Ubicació: Granada

dc. 17 ago. 2016, 14:50

Hi ha una edició de "godowk" (un usuari de un altre web/forum) que posa els subtitols i fins i tot els tradueix a catal'a te'ls recomano.

XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu

dc. 17 ago. 2016, 15:52

Crec que ho he trobat, però només veig les pel·lícules. Estàs segur que ha fet tota la sèrie?

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3463
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dc. 17 ago. 2016, 20:00

La edicio bola de drac z de totsrucs es la de Albert Wesker.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dc. 17 ago. 2016, 20:04

xagasa ha escrit:

Preguntes o afirmes? Et recomano que usis el simbol de pregunta (?) mes sovint perque no es el primer cop que quan llegeixo un post teu no se si estas preguntant algo o afirmant... no te ho prenguis a males.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dc. 17 ago. 2016, 20:07

Ostres perdo. Vull dir que si la edicio de bola de drac z em van dir que era feta per Albert Wesker.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dc. 17 ago. 2016, 20:21

No acabo d'entendret, pero en tot cas per a que vols buscar la versio de wesker en mes forums? ja la tens aqui per emule i per DD, fins i tot per torrent...

PD: Et recomano que no desvirtuem mes el fil, si vols preguntar mes sobre la versio de wesker obre un fil nou i posa alli els dubtes.

DrEaMeR86
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: dt. 02 des. 2008, 16:09

dc. 17 ago. 2016, 20:45

xagasa ha escrit:

xagasa ha escrit:
Ostres perdo. Vull dir que si la edicio de bola de drac z em van dir que era feta per Albert Wesker.

Insisto, si quieres chatear entra al grupo del Telegram que está para eso. Esto es un foro, no un chat :/.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dc. 17 ago. 2016, 21:01

Jo realment he donat resposta a lo que s'ha comentat la relase de "godowk" on nomes les pelicules son edició d'ell la serie es de Albert wesker.
Per això he anomenat la web de totsrucs.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dc. 17 ago. 2016, 21:05

Llavors suposo que no deuen tenir subtitols, igualment en XcRaSh busca els subtitols de Funimation (DVD dels EUA)... aixi que tampoc crec que un forum catala sigui el lloc on trobarlos, si estan deu ser en torrents o forums anglesos, suposo jo.

XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu

dc. 17 ago. 2016, 21:16

Sobre les pel·lícules de godowk, me n'he baixat algunes i confirmo que no porten subtítols.

Sobre la meva petició, per a ser correctes jo busco uns subtítols el màxim fidels possibles a l'àudio japonès. Els de la Box de Funimation són, simplement, un bon candidat, però si algú té una altra suggerència, benvinguda siga.

PD: xagasa, realment m'ha sigut difícil entendre't (si és que ho he fet). Potser fent servir més signes de puntuació i repassant allò escrit, abans de publicar-ho, ajudaria.

karin77
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dt. 09 ago. 2016, 21:15

dc. 17 ago. 2016, 23:48

¿Caram que parla xino en xagasa que no l'enteneu?

Truchen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 154
Membre des de: dg. 03 maig 2015, 18:19
Ubicació: Granada

dv. 19 ago. 2016, 18:24

XcRaSh ha escrit:
Crec que ho he trobat, però només veig les pel·lícules. Estàs segur que ha fet tota la sèrie?

Ostres perdona, ell només les pelis.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants