Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

(Peticions) Expediente X Temp 1 i 2 -Català-

dl. 14 nov. 2016, 10:58

Bon dia. Buscant informacio de series doblades en català he llegit que la temporada 1 i 2 de expediente X es van doblar en català. Algú les va grabar o es sap si en la edició dvd porta la pista de audio en català d'aquestes dues temporades. Salut :yeah:

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

Re: (Peticions) Expediente X Temp 1 i 2 -Català-

dc. 16 nov. 2016, 15:08

He llegit que tv3 no la va emetre. Va ser T5 en sistema dual nomès les dues primeres temporades en castella i català. Avui m'han deixat les 10 temporades en els packs dvd i les dues primeres han passat com sempre de posari la pista d'audio català. Doblatges que acabaran en l'oblit com els simpson i pokemon que van tenir alguns capitols doblats al català.

xerinola
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: dc. 08 oct. 2014, 13:55

ds. 22 jul. 2017, 00:41

Doncs sí, jo vaig sentir aquest doblatge en un moment donat utilitzant el sistema dual amb Tele 5.
Però és un material que sembla que quedarà perdut per sempre, doncs a saber quí i on es va doblar i dubto molt que Tele5 ho conservi :(

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

ds. 22 jul. 2017, 01:02

Doncs sí va ser una cosa extranya però real. En el sistema dual de t5 es podia seleccionar el àudio català. La reemissió que està fent Cuatro no crec que hagin posat la pista cat en el sistema dual. No ho he comprovat ja que no la estic seguint. Fa 5 mesos la vaig veure completa les 9 temporades antigues i la 10 temp que és la més actual.

xerinola
Usuari
Usuari

ds. 22 jul. 2017, 01:09

Jo crec que aquest doblatge està perdut i que només es va passar una vegada, doncs de fet Tele5 emetia en dual en format de proves.

adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 160
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

dc. 26 jul. 2017, 09:28

xerinola ha escrit:
Jo crec que aquest doblatge està perdut i que només es va passar una vegada, doncs de fet Tele5 emetia en dual en format de proves.

Jo també ho crec. Quan 8tv va emetre Expediente X (abans de l'època en que pertanyia al grup Mediaset) ho va fer en castellà, tot i que conèixer que Mediaset tenia unes temporades doblades al català, comprar el doblatge (aquest, a diferència del de TVE o TV3 no està al servei català del doblatge) i emetre-ho era molt demanar per 8tv. La llàstima és que ara Mediaset té els drets, però ja no forma part de 8tv, amb ho qual es perd una oportunitat de recuperar el doblatge (si se'n recorden).

D'aquella època, Tele5 va doblar bastanta cosa al català, segons l'Avui, sèries com Sensación de vivir (que després va emetre el K3 amb - diria - un nou doblatge), Melrose Place, Policías de Nueva York i algunes pelis i partits de futbol.

Per desgràcia, la poca publicitat i el fet que usessin el dual 2 enlloc de l'1 farà que poca gent tingui gravats episodis, però tant de bo aparegui algú amb gravacions.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/

xerinola
Usuari
Usuari

dj. 23 jul. 2020, 23:28

Ha passat una cosa que bé es podria considerar també un bon Expedient X: AmazonPrime ha penjat la sèrie sencera, i els episodis 22 i 23 de la primera temporada... estan en català en la opció "español"!

Extret de l'antic doblatge de Tele 5 i en perfecte qualitat, la meva deducció és que qui va donar els masters originals a Amazon (potser la mateixa Tele 5?) es va equivocar amb aquells dos episodis, o els masters castellà i català estaven en el mateix material i qui ho va haver de passar de nou a digital va equivocar-se amb aquests dos episodis. O potser tenen l'audio català de tota la temporada i s'han equivocat a l'hora d'etiquetar-lo.

Les possibilitats de que Amazon aprofiti això per posar les dues temporades senceres en català em semblen molt baixes, però si més no, podem tornar a escoltar en qualitat perfecte aquest doblatge dels 90 que donavem completament per perdut!

No sé si hi ha alguna descarrega disponible, però ara mateix es poden veure a Amazon Prime si escolliu l'audio español ;)

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dv. 24 jul. 2020, 16:12

Adrià ha escrit:

Genial algo es algo.
Pero per casualitat no heu preguntat si poden posar l'audio de la temporada 1 i 2 que es van doblar integres.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2985
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

dv. 24 jul. 2020, 18:20

xagasa ha escrit:
Genial algo es algo.
Pero per casualitat no heu preguntat si poden posar l'audio de la temporada 1 i 2 que es van doblar integres.

Molta gent per Twitter i per l'app ja ho ha fet. Però aviso que Amazon, de cada 1000 continguts erronis, en soluciona 0,01.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dv. 24 jul. 2020, 18:46

Mare meva aixi la posiblitat es baixa.
Com a minim tinguem Esperança.

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 24 jul. 2020, 18:54

Aquesta sèrie és de la FOX, per tant de Disney. En teoria, el 2021 tots els seus continguts escampats per les plataformes haurien de ser retirats per incluir-los tots en la mateixa plataforma, sigui Disney+ o Hulu. Esperem que tractin millor el català, però de moment Disney+ no ha afegit RES en català.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dg. 26 jul. 2020, 15:17

Aveure si hi ha sort.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dt. 28 jul. 2020, 21:56

Jo estic quasi acabant de descarregar la versió de Adrià. Si per casualitat afegisin els àudios català els de Amazon compartiras els audios?

Adrià
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 28 jul. 2020, 22:46

xagasa ha escrit:
Jo estic quasi acabant de descarregar la versió de Adrià. Si per casualitat afegisin els àudios català els de Amazon compartiras els audios?

Sí, repujaria tots els capítols que estiguessin en cat.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants