Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

JamesJack
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

[PET][OVA][AUDIO] Black Jack

dj. 09 nov. 2017, 22:37

Imatge

Aquest tema és una petició i alhora recomanació.

M'agradaria sol·licitar les OVA dirigides per Osamu Dezaki de Black Jack, si és que algú les té o podria aconseguir-les i compartir-les amb àudio en castellà (que jo sàpiga en català no van arribar a doblar-les, la qual cosa és una llàstima).

He cercat per tot arreu sense èxit. Si bé de la primera a la quarta si que es poden trobar en castellà, la qualitat d'imatge d'aquestes no és gaire bona.
En canvi, a partir de la cinquena i fins la desena no conec a ningún que les tingui en castellà i per això em dirigeixo a vosaltres, que feu possible allò que sembla impossible.

Realment no m'importa especialment la qualitat d'imatge, tan sols em conformaria amb que algú tingui l'audio en castellà de les OVA número 5 fins a la 10.

Sóc conscient que seria quasi un miracle, donat que són força antigues (des del 1993 fins 2000). L'edició més destacable que ens va arribar va ser gràcies a Jonu Media però a dia d'avui no resulta possible adquirir-les de primera mà donat que es troben descatalogades.

Em refereixo a aquestes, per a que serveixi de referència (es van recopilar en 2 volums):

http://www.kmerchan.com/tienda-producto-2976-black_jack__vol_1
http://www.kmerchan.com/tienda-producto-2977-black_jack__vol_2

Llistat d' OVA d'aquesta sèrie mítica (en negreta les que no he trobat enlloc amb àudio en castellà i prego per si algú les tindria):

BLACK JACK 1: Inquietante Enfermedad
BLACK JACK 2: Un juego que lleva a la muerte
BLACK JACK 3: Las Medallas de María
BLACK JACK 4: Dos Médicos en la Sombra
BLACK JACK 5: El Búho de San Melídar
BLACK JACK 6: Más Allá del Amor
BLACK JACK 7: Justicia Blanca
BLACK JACK 8: Corazón Vegetal
BLACK JACK 9: Eczema Facial
BLACK JACK 10: Corazón de Sirena

Hi ha dues més (11 i 12), però no van a arribar a editar-se ni tan sols amb dolatge al castellà, incomprensiblement.

A continuació deixo un video de la introducció d'aquesta obra mestra, per a que veieu que la meva petició té una raó de ser:

https://youtu.be/UEw5pfi6vbU

I tot seguit algunes imatges:
Imatge Imatge Imatge

Aprofito per a recomanar-la a aquell que encara no l'hagi vista.
També hi ha una pel·lícula de 1996 que és un clàssic, i altres sèries / spin off relacionades amb aquest emblemàtic personatge que és Black Jack, idea original d' Osamu Tezuka qui és considerat per molts el déu del manga. Però va ser el director Osamu Dezaki qui va elevar el personatge encara més a través d'aquestes OVA que tenen una ambientació i maduresa d'aquelles que ja no es veuen.

En resum, m'agradaria preguntar si algú té o coneix on podria obtenir-se l'àudio amb castellà de les OVA 5, 6, 7, 8, 9 i 10. Independentment de la qualitat que tinguin.
Qualsevol cosa de la qual tingueu constància seria d'agrair.
Moltes gràcies.

Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: lizgon i 1 visitant