Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

anolimo
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: dc. 30 maig 2018, 19:14

[PET] Akame Ga Kill! Audio Castellano

dg. 05 ago. 2018, 01:45

Buenas, me interesaría que subieran el anime de Akame Ga Kill! en castellano y japones con subs si fuera posible. Haga esta petición porque es una de mis favoritas y me gustaría mucho tenerla.
Gracias a todos los que aportan algo al foro

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 293
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: [PET] Akame Ga Kill! Audio Castellano

dg. 05 ago. 2018, 19:39

Crec que t'has passat de voltes amb la contestació racer.
A més no és tant sols buscar a Google, has de tenir pagines, foros de confiança perque si no ho trobes per google (que moltes vegades no ho fa bé) aquestes pagines et salven el cul.
Anolimo et passo un enllaç per privat.

Salut!

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3341
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dg. 05 ago. 2018, 19:44

Frydivx ha escrit:
A més no és tant sols buscar a Google, has de tenir pagines, foros de confiança perque si no ho trobes per google (que moltes vegades no ho fa bé) aquestes pagines et salven el cul.

Salut!

Bona tarda Frydivx em podries dir el nom d'alguna web anime de les que saps que són de confiança.

Salutacions.

racer21
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dl. 29 gen. 2018, 22:10

dg. 05 ago. 2018, 21:03

Frydivx ha escrit:

Salut!

Li he explicat al final que es el que ha de fer, i tot i així, realment el que s'ha de fer es buscar i buscar i buscar, jo per buscar certs àudios en FLAC vaig buscar i rebuscar baixant pàgines de google (vaig arribar a la pàgina 15,), per tant penso que és massa rídicul que UNIONFANSUB, una de les pàgines més grans d'anime en Espanya no la pugui trobar, o sigui que si un no troba tal pàgina es perquè no insisteix prou, no perquè no pugui. Puc ficar un exemple real si vols, però aquí no ho ficarè per ara per no molestar.

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 293
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dl. 06 ago. 2018, 12:21

racer21 ha escrit:
Frydivx ha escrit:

Salut!

Li he explicat al final que es el que ha de fer, i tot i així, realment el que s'ha de fer es buscar i buscar i buscar, jo per buscar certs àudios en FLAC vaig buscar i rebuscar baixant pàgines de google (vaig arribar a la pàgina 15,), per tant penso que és massa rídicul que UNIONFANSUB, una de les pàgines més grans d'anime en Espanya no la pugui trobar, o sigui que si un no troba tal pàgina es perquè no insisteix prou, no perquè no pugui. Puc ficar un exemple real si vols, però aquí no ho ficarè per ara per no molestar.

En això no et porto la contrària de fet si tinc pagines de referència es per el que tu expliques, de tant buscar al final de casualitat en trobes, et poso un exemple: en la època en que s'acabava de estrenar Fairy Tail aqui a Espanya no hi havia res amb àudio castellà, un dia per casualitat em vaig trobar una que la pujava (hipercomprimida això si) y encara la faig servir per què és de les poques pujen animes amb àudio castellà abans que altres pàgines més conegudes, de fet em vaig trobar una altre pàgina que pujava aquesta mateixa serie amb una qualitat superior, però es va quedar en el capitol 98, en canvi l'altre ja acabat de pujar-la tota, també em va pasar algo semblant amb la Leyenda de Korra.
El que falla en la teva resposta es el to, simple i llanament.
Tot el funcionament que has explicat ho podries haver emmarcat amb un to més formal, així hagessis quedat com un senyor i ell no hagués fet una replica amb la mateixa agressivitat (o com a mínim no tindria excuses per fer-la).
Unionfansub, també va una mica a la seva, per exemple animes que ja s'han publicat en altres forums, en aquesta encara no s'ha publicat res, y només ho fan quan tenen material bo, les seves normes són massa estrictes en quan baixades de torrent y repujades en servidors externs,aquesta pagina només serveix com hemeroteca per trobar aquella serie que estaves buscant y que no la trobaves enlloc, de l'ho poc bo que tenen es , això que t'he esementat i que si hi ha una versió en català d'un anime l'inclouen en la release.

Salut!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant