Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

Farewell
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dv. 22 des. 2017, 21:25

Shingeki no Kyojin (Attack on Titan)

dv. 05 oct. 2018, 17:06

Bones. Algú sap on descarregar la segona temporada doblada? Sé que està en DVD i BR, però no la trobo enlloc per descarregar. Merci

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 286
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Shingeki no Kyojin (Attack on Titan)

dv. 05 oct. 2018, 17:54

doncs no has buscat gaire: viewtopic.php?f=11&t=21381 :lol: :lol:

Farewell
Usuari
Usuari

dv. 05 oct. 2018, 18:05

Digueu-me tonto, però no sé com baixar els capitols.

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 05 oct. 2018, 18:34

tont... és broma :bleh:

copia i enganxa del que té l'Adrià a la seva firma (a sota dels seus missatges):

DESCARGAR DE NCRYPT:
JD2 abierto - Copiar/pegar link nCrypt en JD2 - Aparecen links en JD2 - Dar a descargar.

això que explica de nCrypt serveix també per safelinking (on estan actualment els enllaços de la sèrie que busques. El més important és tenir instal·lat i obert el JDownloader, allà se't carregaran els enllaços i els podras descarregar mitjançant el programa. Et deixo link:

http://www.jdownloader.org/download/index

Farewell
Usuari
Usuari

dv. 05 oct. 2018, 18:50

Noi, doncs em declaro inepte universal. Amb el JD2 obert, no sé que coi he d'enganxar ni ha on. Ara mateix el meu ego acaba de desaparèixer.

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 05 oct. 2018, 19:03

:blink: Bé, anem per feina (fregament de mans)

Et descriuré exactament el que he fet jo per aconseguir-ho (ja veuràs que és bufar i fer bombolles :juas: ):

Tinc el programa obert--->vaig a la pàgina de safelinking--->resolc el captcha de les lletres i clico al botó que posa "unlock protection & acces de links"--->vaig a parar a una plana on a sota de la paraula "Containers" hi ha un botó que es diu "CNL2"--->clico al botó i s'obre una pestanya nova en blanc al navegador (ni cas)--->vaig al programa (JDownloader) i a l'apartat de capturador d'enllaços m'apareix una carpeta titulada "SnK T2", dins d'aquesta carpeta hi ha 29 arxius, rar i mkv i amb un pes total de 47,88 GB, i això és tot, ja només falta descarregar-ho i a gaudir-ho/disfrutar-ho ( :bleh: )

PD: espero que amb aquesta explicació ho aconsegueixis, sino jo ja tiro la tovallola i que vingui un altre a explicar-t'ho ^^u

Farewell
Usuari
Usuari

dv. 05 oct. 2018, 19:06

Collons, ja està. És que no detectava que la imatge "MKV" era l'enllaç... mare meva. Moltes gràcies lizgon!!!

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 05 oct. 2018, 19:17

:juas: si era aquest el problema llavors no n'hi ha per tant ;-) , el més senzill de tot resulta ser el que més difícil t'ho posa. Ja sol passar que les imatges que tenen hipervincle cap als enllaços de descàrrega solen ser les més difícils de trobar, a mi ja m'ha passat altres vegades :lol:

PD: edita el teu missatge d'aqui: viewtopic.php?f=11&p=356799#p356799 o encara vindrà algún altre a ajudar-te a descarregar-ho

Farewell
Usuari
Usuari

dv. 05 oct. 2018, 19:27

:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: Fet!!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant