Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 435
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

'Kenshin: Rèquiem pels patriotes de la restauració' en CATALÀ

dg. 21 jul. 2019, 02:12

Hola, fa temps que veig que en diversos llocs hi ha informació de que la pel·lícula de Kenshin de la sèrie animada es va doblar al català cap a l'any 2005. Al principi pensava que era una errada però m'he trobat amb diversa gent que l'ha vist o tingut. Com a fan de la saga fa uns anys que busco aquesta reliquia però no hi ha pràcticament registre per internet. Algú la té o sap on puc trobar-la? Li agrairia molt.

PD: Si algú la té encara que sigui en mala qualitat estic disposat a fer una release amb les RAWs remasteritzades que van treure fa un parell d'anys.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2572
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: 'Kenshin: Rèquiem pels patriotes de la restauració' en CATALÀ

dg. 21 jul. 2019, 20:34

Cortexian05 ha escrit:
Hola, fa temps que veig que en diversos llocs hi ha informació de que la pel·lícula de Kenshin de la sèrie animada es va doblar al català cap a l'any 2005. Al principi pensava que era una errada però m'he trobat amb diversa gent que l'ha vist o tingut. Com a fan de la saga fa uns anys que busco aquesta reliquia però no hi ha pràcticament registre per internet. Algú la té o sap on puc trobar-la? Li agrairia molt.

PD: Si algú la té encara que sigui en mala qualitat estic disposat a fer una release amb les RAWs remasteritzades que van treure fa un parell d'anys.

yo la tenia, pero nose que paso que la grabe en dvd y se me perdio el dvd o se jodio, la busque por todos lados pero ya no la tienen en ningun lado, es una lastima.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants