Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Steve Maister

Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 671
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: [PET][SERIE] Avatar, la Llegenda de la Korra (Catala)

dj. 12 set. 2019, 10:23

Ah, gràcies. Els tenia, només que m'havia oblidat d'actualitzar el fitxer. Però gràcies.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 343
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

dt. 19 nov. 2019, 13:55

He acabat el WEBDL, siusplau que algu faci una versió decent, no vull que al final l'unic que tinguem sigui la porqueria que he fet jo XD

MaRkRoC128
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 27 nov. 2019, 16:57

dc. 27 nov. 2019, 17:02

Hakyra ha escrit:

Bones, he estat buscant i ara ja no hi ha cap episodi penjat al super3, i el link d'en Loco87 no em funciona per alguna raó, però aquests 3 últims episodis que vas passar tu sí que me'ls he pogut descarregar. Em podries passar també tota la resta de la mateixa manera? Gràcies :)

Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 671
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

dc. 27 nov. 2019, 23:50

MaRkRoC128 ha escrit:
Hakyra ha escrit:

Bones, he estat buscant i ara ja no hi ha cap episodi penjat al super3, i el link d'en Loco87 no em funciona per alguna raó, però aquests 3 últims episodis que vas passar tu sí que me'ls he pogut descarregar. Em podries passar també tota la resta de la mateixa manera? Gràcies :)

El meu link funciona bé. Però per si de cas, he copiat el contingut a un paste: https://paste.ee/r/7iW8c

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dj. 28 nov. 2019, 01:07

Loco87 ha escrit:
MaRkRoC128 ha escrit:
Hakyra ha escrit:

El meu link funciona bé. Però per si de cas, he copiat el contingut a un paste: https://paste.ee/r/7iW8c

T'haurien de funcionar sense problema... ja que vaig fer servir els Links que va penjar en Loco87 per ripejar-los per fer el WEBrip ara fa 1 setmana.
Segur que poses els links en HQ .mp4 bé?

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3757
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dv. 29 nov. 2019, 20:24

Loco87 ha escrit:
MaRkRoC128 ha escrit:
Hakyra ha escrit:

Bonissima feina.

Jo l'he vista dues vegades en anglès ja que en castellà m'ha semblat força fluixa.

Ara la començaré a baixar en català.

Gràcies!
Imatge

jurassicwars443
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 18 feb. 2020, 19:39

dt. 18 feb. 2020, 19:51

Hola e intentat descargar la serie per els vostre links pero senfa imposible . Si algu amb pogues ajudar . moltes gracies

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dj. 20 feb. 2020, 01:15

jurassicwars443 ha escrit:
Hola e intentat descargar la serie per els vostre links pero senfa imposible . Si algu amb pogues ajudar . moltes gracies

viewtopic.php?f=12&t=22715

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants