Anime i manga en català

Moderador: Elwe

 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

Estat del fansub?

dt. 03 nov. 2009, 13:05

Hola gent,

Espero que la pregunta no sigui molt desafortunada, però... està mort el fansub?

Espero que no!
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1344
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Estat del fansub?

dt. 03 nov. 2009, 18:08

Uchiha_Itachi ha escrit:
està mort el fansub?

Mentira!!! :lol:
A veure, la veritat és que no estem fent grans dosis de distribucions per motius variats. En el meu cas (i em sembla que hi ha algú més en un estat igual o anàleg), puc dir que degut a que estic treballant i fent la memòria del PFC simultàniament, no em queda temps material per fer avançar les (poques) distribucions que tinc en curs. Només tenint en compte que de cada dia ja hi ha 8 hores com a mínim que estan venudes i s'arriba a casa amb cansament, poca cosa cal afegir... La resta d'integrants del fansub tindran un motiu o altre, però el fet que de tant en tant surti algun capítol de Doubt per exemple és senyal que el fansub continua, encara que no com en els seus millors moments.

Jo suposo que és qüestió de temps, i algun dia d'aquests tornarem a l'època "daurada" del fansub.

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

Re: Estat del fansub?

dc. 04 nov. 2009, 10:38

Jo suposo que és qüestió de temps, i algun dia d'aquests tornarem a l'època "daurada" del fansub.


Això, això! Que per algo vam ser el primer fansub en català!! (Sí, és discutible... però estem a animelliure ^^)

En fi, gràcies per la info. Només volia saber si hi havien integrants, feines assignades i tal. I veig que sí! La cosa segueix com sempre ^^

Gràcies de nou i ànims!!
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants