Anime i manga en català

Moderador: Elwe

 
walker
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: ds. 17 abr. 2010, 12:46

Ajuda

ds. 17 abr. 2010, 12:52

Hola a tots, un grup d'amics volem començar a traduir per el nostre conte i ens agradaria saber quins son els millors programes per fer-ho( neteja el manga, crear i insertar subtitols etc)

Gracies per avançat :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Tyrex
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dc. 06 gen. 2010, 10:21

Re: Ajuda

ds. 17 abr. 2010, 15:57

Hola!!
El programa de subtitulat per excel·lència és aquest: http://www.aegisub.org/
Jo et diré quins uso jo, però aquí ja depèn dels gustos de cadascú...
Per fer la compressió utilitzo l'avidemux per passar-lo els vídeos a .avi, i després el hi afegeixo els subtítols amb el Avi ReComp.
Avidemux: http://fixounet.free.fr/avidemux/download.html
Avi Recomp: http://www.avirecomp.com/news.php

Aviam, jo ho faig d'aquesta manera, però molta gent prefereix el .mkv (un contenidor de formats diversos). Si veus que l'arxiu amb què treballes és molt gran, el comprimeixes (amb l'avidemux per ex.), i després fés servir el MKVToolnix per posar-los en .mkv amb el subtítols. Això t'estalviarà el pas de dos compressions que faig jo...
Recordeu que per buscar subtítols heu de descarregar arxius .mkv (tot el vídeo) o .ass (només els subtítols) i després la raw dels episodis per editar-los.
De totes maneres, sóc bastant novell encara, igual algú et pot ajudar millor.

D'altra banda, no us interessaria entrar en un fansub? :lol:

Edito: Perdoneu! M'ho he tornat a llegir i he vist que us referiu a mangues... I jo no en tinc experiència. Espero que us puguin ajudar, i en cas de que siguin per animes, doncs més o menys és el que s'ha de fer.

Espero haver-vos pogut ajudar
 
walker
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: ds. 17 abr. 2010, 12:46

Re: Ajuda

dg. 18 abr. 2010, 00:41

grácies Tyrex per els programes. Ho del fansub que coemntes, la nostra idea es que si veiem que ens en sortim bé i tenim prou temps començar-ne un :D
 
Avatar de l’usuari
Tyrex
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dc. 06 gen. 2010, 10:21

Re: Ajuda

dg. 18 abr. 2010, 11:55

D'acord! Que tingueu bona sort! :profident:
 
Avatar de l’usuari
shira-chan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 28 set. 2008, 16:01
Ubicació: Catalunya

Re: Ajuda

dg. 18 abr. 2010, 20:46

Per manga només es necessita el "Fotoxop" i el bloc de notes...
El Fotoxop per netejar les lletres en l'altre idioma i millorar la qualitat de les RAW's (manga original) i per reincorporar-hi el que s'ha traduït que prèviament es tradueix i es posa en un bloc de notes on ho corregeix el corrector.
Que bé que m'explico! ¬¬
Així funciona normalment, però es pot fer com es vulgui. Hi ha gent que té linux i que enlloc de fotoxop ho fa amb el Gimp. Pels dubtes del funcionament d'aquests programes, hi ha manuals mil per la xarxa.
Sort amb el fansub! Quan us hagueu establert de debò, si fansubegeu en català, no dubteu en avisar aquí i tindreu el vostre propi sub-forum!
Imatge

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
 
walker
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: ds. 17 abr. 2010, 12:46

Re: Ajuda

dt. 20 abr. 2010, 08:28

gràcies shira-chan. Una ultia pregunta: quina es la millor web per trobar raw de mangues?
 
RuffyNatsu
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 21 abr. 2010, 16:04

Re: Ajuda

dj. 22 abr. 2010, 15:51

Si us plau, responeu si saveu d'algun lloc d'on poder aconseguir les RAWS per fer les propies versions de manga.

Moltes gràcies.
 
Avatar de l’usuari
shira-chan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 28 set. 2008, 16:01
Ubicació: Catalunya

Re: Ajuda

dv. 23 abr. 2010, 10:57

Mangahelpers sol ser un bon lloc, però depèn de quines sèries vulgueu fer.
Ara, jo aquest lloc l'he descobert via Google i si n'hagués de trobar d'altres també ho faria via Google. Hi ha webs friquis d'una sèrie en concret que pengen totes les RAWs d'aquella sèrie i cap més i solen estar bé. No sé nois, aneu buscant. Si no trobeu una RAW en particular podeu demanar ajuda però tots vam començar sense saber res i tirant de Google.
Imatge

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
 
Avatar de l’usuari
sik
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 08 abr. 2010, 13:56
Ubicació: Barcelona ciutat

Re: Ajuda

ds. 24 abr. 2010, 22:46

Només per afegir, si no teniu el Photoshop podeu editar amb el Gimp, que es gratuït (software lliure) i de descàrrega ràpida (al Google ja surten molts links i la pàgina oficial). Val tant per Windows com per Mac o Linux, i ve a ser el mateix només que les opciones són a diferents pestanyes.
De fet, jo edito amb el Gimp i no es nota la diferència amb una edició amb el Photoshop. ^^
Sort!
Imatge
 
RuffyNatsu
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 21 abr. 2010, 16:04

Re: Ajuda

dj. 29 abr. 2010, 01:16

Gracies per l'ajuda, mira aqui us poso els links dels dos primers treballs q he fet:
Fairy Tail 181 catala: http://submanga.com/Fairy_Tail/181/73393
Gantz 317 catala: http://submanga.com/Gantz/317/73868 (aquest, la neteja le fet jo amb el fotoshop^^)
A mi lo q magradaria es fer els mangues de One Piece, Fairy Tail, Bleach i Gantz, per aixo, si algu coneix algun lloc on pugui trobar les RAWS, li agrairia molt, ja que magradaria fer-lo tot, sense robar a altres fansubs.

Shira, gracies per la wep, pero no he sapigut trobar cap d'aquest mangues.
Moltes gracies per la vostra ajuda.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants