Anime i manga en català

Moderador: Elwe

 
Avatar de l’usuari
Daheba
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 258
Membre des de: dj. 27 maig 2010, 19:54
Ubicació: Torrent
Contacta:

Afiliació

dv. 04 juny 2010, 17:52

Hola, sóc Daheba, membre, admin, cap o el que vullgueu XDDDDD del fansub AniMugen i m'agradaria, si és possible, afiliar les nostres webs.

Estem començant a publicar els nostres treballas en valencià he pensat que seria bona idea estar afiliats amb vosaltres.

A més a més voldria poder publicar els nostres treballs ací, encara que al ser en castellà i valencià tal vegada no sée si serà posible. En fi, ja em direu alguna cosa.

I res més, ées un plaer conéixer-vos a tots :P :P :P

Nos vemos B)
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Afiliació

ds. 05 juny 2010, 00:11

Daheba ha escrit:
Hola, sóc Daheba, membre, admin, cap o el que vullgueu XDDDDD del fansub AniMugen i m'agradaria, si és possible, afiliar les nostres webs.

Estem començant a publicar els nostres treballas en valencià he pensat que seria bona idea estar afiliats amb vosaltres.


Benvingut. :)
Ho parlo amb la resta de membres del 'staff' i et diem alguna cosa la setmana vinent al respecte. ;)

Daheba ha escrit:
A més a més voldria poder publicar els nostres treballs ací, encara que al ser en castellà i valencià tal vegada no sée si serà posible. En fi, ja em direu alguna cosa.

I res més, ées un plaer conéixer-vos a tots :P :P :P

Nos vemos B)


No hi ha cap problema en publicar els vostres treballs ja siguin en castellà i/o valencià. Si et dones una volta pels subfòrums de distribució veuràs que hi ha usuaris que publiquen material en castellà, per tant, sense problemes. I en valencià menys problema encara. :P

Des de fa un parell de mesos oferim a més la possibilitat a aquells fansubs que ho vulguin, i que publiquin els seus treballs en valencià, mallorquí o català, de tenir subfòrum propi per publicar els seus treballs. De moment l'únic requisit que es demana es que el subfòrum estigui 'actiu'. Pel que si no es publica material nou en un any, el subfòrum s'esborraria i els seus missatges serien moguts al subfòrum de distribució.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Daheba
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 258
Membre des de: dj. 27 maig 2010, 19:54
Ubicació: Torrent
Contacta:

Re: Afiliació

dt. 08 juny 2010, 16:46

Elwe ha escrit:
Benvingut. :)
Ho parlo amb la resta de membres del 'staff' i et diem alguna cosa la setmana vinent al respecte. ;)


Molt bè, ja em dieu alguna cosa al respecte ^^

Elwe ha escrit:
Des de fa un parell de mesos oferim a més la possibilitat a aquells fansubs que ho vulguin, i que publiquin els seus treballs en valencià, mallorquí o català, de tenir subfòrum propi per publicar els seus treballs. De moment l'únic requisit que es demana es que el subfòrum estigui 'actiu'. Pel que si no es publica material nou en un any, el subfòrum s'esborraria i els seus missatges serien moguts al subfòrum de distribució.

:adeu:


És una opció molt interessant, estariem encantats de poder publicar en un d'aquestos subfòrum :p

Nos vemos B)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant