Anime i manga en català

Moderador: Elwe

 
Avatar de l’usuari
TCod
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dj. 04 feb. 2010, 20:40
Ubicació: Forlì (Itàlia)

One Piece Film: Strong World en català (reclutament)

dt. 27 jul. 2010, 00:34

Bones!

Fa pocs dies es va filtrar un DVD de mostra de la pel·lícula més esperada dels fans d'aquest anime de pirates, i ja ha aparegut subtitulada en anglès. I he pensat que seria genial traduir-la al català. De coneixements lingüístics en tinc de sobres (estudio Traducció i interpretació a l'Autònoma) i no m'haig de documentar perquè One Piece és la meva sèrie preferida, però el que sí necessitaria és algú disposat a timmejar els subtítols, i també que em donessin un cop de mà a l'hora d'insertar-los. Tampoc sé on trobar la RAW, però suposo que no serà gaire difícil descarregar-la.

La traducció va per bon camí, ja en porto una part considerable, en un dia o dos estarà acabada.

Què me'n dieu? Algú disposat a timmejar/insertar subtítols? :3

No sabia si postejar això en aquest subfòrum o al de "Projectes", perdoneu si l'he escrit al lloc equivocat.
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: One Piece Film: Strong World en català (reclutament)

dt. 27 jul. 2010, 16:57

Per al timming dels subtítols et recomano l'Aegisub. És molt fàcil d'usar i en una hora ja sabia com funcionaven les coses escencials (l'utilitzava per subtitular-me en català els "Tales of", tot i que ara els tinc una mica abandonats ^^U). A softonic hi és i, encara que no ho posi, també funciona en Windows 7. Jo t'ajudaria encantat(una pel·lícula on el creador l'ha escrit totalment ha de ser bona per ous xD), però estic una mica liat, i a l'agost desconecto del tot xD.

A veure si el programa et serveix d'ajuda :yeah:.
 
Avatar de l’usuari
Len
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dj. 04 juny 2009, 17:39
Ubicació: Calella/ Barcelona
Contacta:

Re: One Piece Film: Strong World en català (reclutament)

dg. 06 feb. 2011, 16:19

i per encodeix o el megui k fa en mp4 o mkv o el spanishdub k es per el avi ^^
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece Film: Strong World en català (reclutament)

dl. 28 feb. 2011, 23:27

Per les raw, he trobat varis torrents, però gairebé no hi han seeds. T'aconsello baixar-te un mkv de algun grup/fansub i ho extraus amb el mkvextractGUI. Normalment ja porten, apart de la pista de video i d'àudio; el subtítul en format ass, la/les fonts que fan servir, i també porten molt sovint un arxiu que és el chapter, (capítols o escenes) per poder avançar per la peli o episodi d'una sèrie. (Normalment, si es tracta d'un episodi d'un anime, fan un d'inici fins l'opening, un altre fins l'ending i un altre fins l'avanç del següent episodi. Per una pel·lícula, potser canvia una mica i també poden haver-hi molts més. diguem que poden posar un chapter/capítol/escena cada 5 minuts, si és per temps, o cada vegada que creguin convenient). Perdona pel mini-totxo.
Tornant al tema, el sub ja estarà sincronitzat, només cal traduir-lo i amb mateix bloc de notes el pots obrir. Això sí, els colors, efectes i demés, estaran igual que el grup/fansub ho ha fet, si no ho canvies amb l'aegisub.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Len
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dj. 04 juny 2009, 17:39
Ubicació: Calella/ Barcelona
Contacta:

Re: One Piece Film: Strong World en català (reclutament)

dt. 01 març 2011, 11:35

jo men carregu de insertar subtitols si et va be ^^
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece Film: Strong World en català (reclutament)

dt. 01 març 2011, 12:36

Ehm... Perdoneu, però és que la pel·licula ja ha estat subtitulada per dos fansubs d'aquí:

viewtopic.php?f=51&t=16977

viewtopic.php?f=57&t=16948

No creieu que val més la pena subitular una altra pel·licula i no aquesta que ja se l'haurà vist tot déu des de que va sortir en Blu-Ray a principis de setembre? Vull dir, tot fan de One Piece interessat ja s'ho haurà vist, amb el qual fer a aquestes alçades la peli serà esforçar-se quasi per res, amb perdó.

Més que res us ho dic perquè veig que heu fet poca cosa de moment.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants