Anime i manga en català

Moderador: Elwe

 
Avatar de l’usuari
youkai
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dl. 04 jul. 2011, 18:25
Ubicació: Madrid, amb el cor en valència

[PROJECTE] Musculman Saga "Lluita pel tro" + Pel·lícules

dc. 03 ago. 2011, 22:03

Bon dia:

Em dic youkai i mitjançant un enllaç de torrent he aconseguit els 46 capítols de Musculman: Kinnikuman Kinnikusei Oui Soudatsu Hen (Lluita pel tro, saga inèdita a Espanya), 7 pel·lícules i un especial de TV.

Característiques:
La qualitat és prou bona, és DVDRIP
Resolució: és de 640x480 (les pelis de 704x396)
Còdec: l'extensió és .wmv
Pes: Per als capítols uns 300MB de mitja aprox., i per les pelis uns 800MB

Ara bé, està en japonés i no he trobat subtítols en cap idioma per cap lloc. Per això demano ajuda a la secció de Fansub del meu benvolgut Animelliure.
Com que no sé la càrrega de treball de cada fansub i per no perdre el temps contactant un per un, deixe la meua petició i espere la resposta d'algun.
Espere que algú controle el japonés ;)

La meua intenció és aconseguir uns subtítols en valencià, (més que res perque sempre l'he vist en esta llengua i preferisc llegir Musculman i Menjatallarins a Musculator i Menjatallarines, i altres cosetes així), però entenc que la majoria de la gent la vullga en català.
En principi m'agradaria fer-los flotants, per a alleugerir la part de distribució per si el fansub amb qui contacte me'ls fa en català, (cap problema, em sembla que amb un editor de text puc modificar les paraules que vullga en el cas que haja de retocar el text al valencià, però això ja m'ho explicareu). I una vegada tot llest ja voríem si és millor incrustar-los o deixar-los com srt o ssa.

Jo em compromet a subministrar tot el material del que us he parlat, per DD o donant-vos el torrent, em compromet també a fer la versió valenciana si el fansub sols l'interessa fer la versió en català, també puc fer d'uploader per a la versió definitiva si fera falta, i és clar, ajudar amb tot el que puga per a que el projecte es finalitze, ja que el primer interessat sóc jo.

Bé, per la meua part, res més, gràcies a tots.
 
Avatar de l’usuari
shira-chan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 28 set. 2008, 16:01
Ubicació: Catalunya

Re: [PROJECTE] Musculman Saga "Lluita pel tro" + Pel·lícules

ds. 13 ago. 2011, 01:49

Hola youkai!

Doncs parlo des de Lluna Plena.

Al nostre fansub traduïm de l'anglès i esporàdicament del francès. De japonès, hi tenim un noi que el domina però últimament li ha sortit feina i no apareix gens pel fansub, així que no et podem oferir res, ho sento... :no: si aquest noi re-aparegués s'hi hauria de parlar, potser sí que et faria alguna cosa, però de tota manera, ell és castellano parlant. Si et fes alguna versió seria la catalana i caldria un bon corrector darrera. Però bé, val més no parlar-ne si igualment no ho podem fer sense ell...

Gomenasai...
Imatge

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
 
Avatar de l’usuari
Dark Adonis
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dg. 14 feb. 2010, 11:23

Re: [PROJECTE] Musculman Saga "Lluita pel tro" + Pel·lícules

dg. 14 ago. 2011, 08:33

Jo crec que hi ha una opció possible; per Internet hi ha el manga en anglès. Podríem simplement agafar la versió anglesa del manga i passar-la a l'anime. NO és el mateix i pot semblar una mica "chapuza" però pot quedar prou bé.
Si necessitessis ajuda amb la traducció jo podria ajudar.
 
Avatar de l’usuari
youkai
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dl. 04 jul. 2011, 18:25
Ubicació: Madrid, amb el cor en valència

Re: [PROJECTE] Musculman Saga "Lluita pel tro" + Pel·lícules

dc. 17 ago. 2011, 18:23

shira-chan ha escrit:
Hola youkai!

Doncs parlo des de Lluna Plena.

Al nostre fansub traduïm de l'anglès i esporàdicament del francès. De japonès, hi tenim un noi que el domina però últimament li ha sortit feina i no apareix gens pel fansub, així que no et podem oferir res, ho sento... :no: si aquest noi re-aparegués s'hi hauria de parlar, potser sí que et faria alguna cosa, però de tota manera, ell és castellano parlant. Si et fes alguna versió seria la catalana i caldria un bon corrector darrera. Però bé, val més no parlar-ne si igualment no ho podem fer sense ell...

Gomenasai...


Gràcies per la resposta, shira-chan. Ja m'ho pensava que de traductors que saberen japonés no hi hauria molts, que el més comú seria l'anglès, però per preguntar no passa res. M'esperaré a vore si algun altre fansub respon i si no buscaré fansubs que traduïsquen al castellà, i ja m'encarregaré jo de traduir. Havia començat a buscar ací ja que la sèrie sols es va emetre a Catalunya i a la Comunitat Valenciana, i pensava que hi hauria més aceptació a un fansub català, que la serie segur que els sona, que a un de castellà on ningú ha sentit parlar d'ella.

De tota manera si algú em pot recomanar un fansub castellà, que deixe un missatge.

Dark Adonis ha escrit:
Jo crec que hi ha una opció possible; per Internet hi ha el manga en anglès. Podríem simplement agafar la versió anglesa del manga i passar-la a l'anime. NO és el mateix i pot semblar una mica "chapuza" però pot quedar prou bé.
Si necessitessis ajuda amb la traducció jo podria ajudar.


És una bona idea, en cas que no puga aconseguir una traducció directa del japonés, ja que com a bon fan vull la millor fidelitat possible, i això passa per trobar un fansub català o castellà amb un traductor que sàpiga japonés. Si em falla la primera opció, hi hauria de fer el que tu proposes.
 
Avatar de l’usuari
sergi_90
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 225
Membre des de: dc. 28 gen. 2009, 22:14

Re: [PROJECTE] Musculman Saga "Lluita pel tro" + Pel·lícules

dg. 04 set. 2011, 14:10

Dark Adonis ha escrit:
Jo crec que hi ha una opció possible; per Internet hi ha el manga en anglès. Podríem simplement agafar la versió anglesa del manga i passar-la a l'anime. NO és el mateix i pot semblar una mica "chapuza" però pot quedar prou bé.
Si necessitessis ajuda amb la traducció jo podria ajudar.


Una cosa jo tinc el manga original i esta editat en catala XD
 
Avatar de l’usuari
youkai
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dl. 04 jul. 2011, 18:25
Ubicació: Madrid, amb el cor en valència

Re: [PROJECTE] Musculman Saga "Lluita pel tro" + Pel·lícules

dv. 09 set. 2011, 11:26

sergi_90 ha escrit:
Dark Adonis ha escrit:
Jo crec que hi ha una opció possible; per Internet hi ha el manga en anglès. Podríem simplement agafar la versió anglesa del manga i passar-la a l'anime. NO és el mateix i pot semblar una mica "chapuza" però pot quedar prou bé.
Si necessitessis ajuda amb la traducció jo podria ajudar.


Una cosa jo tinc el manga original i esta editat en catala XD


Gràcies per l'oferiment, sergi_90. Però quan em referisc que vull una traducció exacta, ho dic simplement perque la majoria de les vegades, als animes hi afegeixen escenes i per tant frases que originalment no hi eren al manga.
De tota manera et dic el mateix que a Dark Adonis, si no trobe cap fansub o persona que sàpiga japonés, de segur que ho faria com dieu amb la traducció del manga.
Gràcies.
 
Avatar de l’usuari
Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

Re: [PROJECTE] Musculman Saga "Lluita pel tro" + Pel·lícules

dl. 22 juny 2015, 17:08

Al final algú va arribar a subtitular la saga "Lluita pel tro"? Jo també la tinc grabada a uns dvds i esper trobar algun dia una manera de tenir uns subtitols per poder gaudir-la.. :no:
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [PROJECTE] Musculman Saga "Lluita pel tro" + Pel·lícules

dc. 24 juny 2015, 18:28

A veure l'únic fansub en angles que està subtitulant musculman es http://www.hokutonogun.com/ van lents però son constants fins ara han tret la fins el capítol 65 de la saga principal i l'especial. Ara estan apunt de treure la 1 pel·lícula :yeah: . Després continuaran amb la 2 i acabada aquesta trauran el capítol 66.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

Re: [PROJECTE] Musculman Saga "Lluita pel tro" + Pel·lícules

dc. 24 juny 2015, 23:24

Gràcies stex3, algo es algo ^^u jeje les pelicules y l'especial tv ja es algo que sumar, i bé algun dia alomillor arriben a la saga del tro jajajaj tendrem paciència :yeah:
 
Avatar de l’usuari
youkai
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dl. 04 jul. 2011, 18:25
Ubicació: Madrid, amb el cor en valència

Re: [PROJECTE] Musculman Saga "Lluita pel tro" + Pel·lícules

dg. 28 juny 2015, 16:18

Gràcies per l'informació, stex3. Estarem atents a este fansub. :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant