Anime i manga en català

Moderador: Elwe

 
Avatar de l’usuari
Sotjador
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 09 abr. 2014, 00:17

Full Metal Alchemist: Brotherhood [VOSC]

dc. 09 abr. 2014, 00:53

Hola!

Bé, no sé gaire com va ni el fòrum ni el món del subtitulat de l'anime en català així que perdoneu si això no va aquí o el que sigui. Simplement que fa temps vaig investigar com subtitular i, tot i que no ho vaig publicar, vaig fer uns subtítols per Full Metal Alchemist Brotherhood i havia pensat a penjar-los d'una vegada i aprofitar-los. Aquí en teniu el primer episodi, a veure què us sembla:

http://streamcloud.eu/aasujfzs2qyh/1x01_-_Full_Metal_Alchemist_Brotherhood_VOSC.avi.html
http://streamcloud.eu/5xkxf06rb3n1/1x02_Full_Metal_Alchemist_Brotherhood_VOSC.avi.html

Si a algú li interessa podria anar passant tota la sèrie.

Canviant de tema, d'on es poden obtenir els subtítols en castellà o anglès de sèries més recents com Atac dels titans o així? I els vídeos sense subtítols per inserir-hi els subtítols? Per subtitular les sèries americanes s'obté el vídeo de l'espoilertv.blog i després els subtítols de subtitulos.es i és relativament senzill treballar amb aquestes eines, però amb l'anime no he trobat cap plataforma semblant a les dues anteriors que dic i treballar sense això és massa complicat. Si em diguéssiu d'on puc treure els subtítols i els vídeos també podria intentar subtitular aquestes novetats.

I, canviant de tema altre cop, no hi ha cap web de distribució d'anime estil animeifv, animeid, watchanime o així? Crec que seria la forma més efectiva de donar sortida a les feines de subtitulat. També seria interessant fer servir els mateixos reproductors/servidors, la veritat és que són el mètode més adequat per l'anime.

Bé, això es tot. Salut!
Sotjador l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 11 abr. 2014, 23:15, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Full Metal Alchemist: Brotherhood [VOSC]

dc. 09 abr. 2014, 00:57

Benvingut al fòrum. Sobre la recerca d'anime sense subs (RAW), busca per google nyaa. Tot i que hi han força fansubs que no triguen res en treure els seus episodis amb només unes hores de diferència, i a vegades ni això. Ah, solen ser mkv amb softsubs en anglès, (flotants), que es poden extreure amb el mkvextractGUI2.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sotjador
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 09 abr. 2014, 00:17

Re: Full Metal Alchemist: Brotherhood [VOSC]

dc. 09 abr. 2014, 01:33

Merci, he posat a descarregar l'últim de One Piece aviam si sé treballar amb el que surt. Si és un mkv amb subtítols d'aquells que amb el reproductor VLC es poden "posar i treure" (.srt) això seria exactament el que estava buscant.

I tema distribució no hi ha cap web/blog on es puguin enviar els enllaços d'animes en català i els publiquin?
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Full Metal Alchemist: Brotherhood [VOSC]

dc. 09 abr. 2014, 02:18

Pots publicar-los aquí mateix, en aquest fòrum. Només cal que creguis un fil a la seva secció corresponent i seguint les pautes de les normes. De tota manera, fes-li una ullada a les normes. Dins hi trobaràs de com postejar material al fòrum.

Si per exemple ho distribueixes:

Per emule: http://forum.animelliure.net/viewforum.php?f=10
Per a DD i d'altres: http://forum.animelliure.net/viewforum.php?f=11
Per Torrent: http://forum.animelliure.net/viewforum.php?f=50

Ara bé, la secció fansub dóna la "llibertat", per dir-ho d'alguna manera, que pots triar la distribució que més t'agradi i inclòs diversos. Si ets tu i no pertanys a cap fansub, pots publicar el teu material a la secció de Fansubs Independents mateix.

Respecte als subs que menciones, normalment els fansubs fan servir el format .ass i no pas el .srt. Ho dic perquè no t'agafi per sorpresa.

Si tires endavant amb FMA: Brotherhood, pots reportar el teu propi missatge, indicant que te'l moguin a la secció corresponent.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sotjador
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 09 abr. 2014, 00:17

Re: Full Metal Alchemist: Brotherhood [VOSC]

dc. 09 abr. 2014, 19:24

Entesos, ja els aniré penjant per aquí doncs! Va bé però que ho pengi a Streamcloud? M'he llegit les normes i no ho he vist entre les que es fan servir, però suposo que no va contra les normes, no?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Full Metal Alchemist: Brotherhood [VOSC]

dc. 09 abr. 2014, 19:35

Sotjador ha escrit:
Entesos, ja els aniré penjant per aquí doncs! Va bé però que ho pengi a Streamcloud? M'he llegit les normes i no ho he vist entre les que es fan servir, però suposo que no va contra les normes, no?

De fet no ja ni una norma que estipule els servidors que es poden fer servir... tot i que jo penso que hauria d'haber-hi alguna norma ^^u
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Full Metal Alchemist: Brotherhood [VOSC]

dj. 10 abr. 2014, 00:39

Sotjador ha escrit:
Entesos, ja els aniré penjant per aquí doncs! Va bé però que ho pengi a Streamcloud? M'he llegit les normes i no ho he vist entre les que es fan servir, però suposo que no va contra les normes, no?

En aquest pot anar a DD i altres o a Fansubs Independents, i al títol del fil s'especifica. Això és el mateix cas que el qui puja a Youtube.
El títol podria ser una cosa així:

[Streamcloud] FMA: Brotherhood 01/64 (Format del rip: dvdrip, hdtcrip, BRrip,etc...)(Vosc)

Aleshores dins del fil, pots especificar les característiques com resolució, bitrate original del rip, etc... un petit argument.

A tot això, com a consell i no pas com a obligació, abans d'obrir cap fil per a descarregar, pots obrir un fil a la secció Projectes, especificant el que penses fer, com ho distribuiràs, si interessa o no, etc... Ja dic, ho dic com a consell i no pas una obligació a fer-ho.

Per acabar i fer-te una idea, pots fer una ullada a diversos fils de gent que comparteix material i veure com estan estructurats. ;-)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sotjador
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 09 abr. 2014, 00:17

Re: Full Metal Alchemist: Brotherhood [VOSC]

dv. 11 abr. 2014, 23:59

Fet! Suposo que aniré de mica en mica perquè vull revisar la traducció, ho vaig fer una mica de pressa, i també perquè la pujada va força lenta. Però s'anirà fent :yeah:
 
Oldsora
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 03 març 2021, 20:20

Re: Full Metal Alchemist: Brotherhood [VOSC]

dc. 03 març 2021, 20:28

Ostras quin projecte mes interesant! Es una de las meuas series favorites.
 
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Full Metal Alchemist: Brotherhood [VOSC]

dj. 04 març 2021, 11:22

Oldsora ha escrit:
Ostras quin projecte mes interesant! Es una de las meuas series favorites.

Si t'interessa el projecte en català, Lluna Plena no Fansub de moment té fins al capítol 57 traduït.
https://llunaplenanofansub.blogspot.com ... dacer.html (es pot fer descàrrega directa o mirar en línia)
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Full Metal Alchemist: Brotherhood [VOSC]

ds. 07 ago. 2021, 09:02

Che! fa temps que vaig vore Full Metal Alchemist (la 1ª) unes quantes voltes, durant molt de temps m'ha donat perea vore Brotherhood, i des de fa poc que vaig voler mirar-la i em trobe en els subs castellans de RedLine que si "Generalìsimo" que si "Fürer", fart de parafarnalia que em recorde a Franco i Hitler li pegue un ull als subs de Lluna plena i a on l'altre deia "Generalísimo" este diu "Furer" joer joper joer...
En la versiò antiga doblada al castellà no recorde ningun moment que diguen ni "Generalísimo" ni "Furer". De veritat agrada tant recordar a Franco i Hitler en esta serie??? Cada volta que sent estes paraules perd el fil de les ganes de vomitar que em donen, però bè, ara ja la seguire veient encara que siga la primera i ultima volta que la vega.

No se si es el lloc adequat per comentar açò però porte uns dies en ganes de dir algo d'açò en algun lloc.
Salut!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants