Anime i manga en català

Moderador: Elwe

 
SenyorQQ
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 16 feb. 2015, 12:08

[PET] FANSUB XOP,antics participans o algú amb el contingut.

dl. 16 feb. 2015, 12:33

Hola a tots, busco algú que hagués participat en el Fansub valencià "XOP", se que en l'anterior forúm d'animelliure hi havia algun usuari, [Edit, en aquest nou també] no se si en aquest nou hi queda algú. També valdria algú que en el seu dia es descarregues el seu contingut.

Us explico, fa uns dies estava buscant una sèrie anomenada "Umineko No Naku Koro Ni" vaig buscar un fansub en català i per internet vaig anar a parar a un blog on hi havien publicats fansubs valencians.

https://xopfansub.wordpress.com/.

En aquesta pàgina es pot veure que apart d'Umineko també hi havia subtitulada la famosa code Geass, Soul Eater, Cross Game, k-on, campione, etc... Els torrents encara es poden trobar per internet però ja no hi ha ningú que fagi circular les dades.

En un fòrum anomenat Frozen Layer encara es poden veure captures de pantalla dels episodis on s'hi veu el subtitulat.

El cas es que seria una llàstima que amb tot el treball que m'imagino que va costar el fansub es perdés, i seria interessant que algunes series tant famoses que no tenen cap altre subtitulat al català com Umineko o Code Geass es recuperessin.

Agrairia molt que si en aquest fòrum hi ha algú que en el seu dia va poder descarregar les series, va participar en el fansub i les té o sap com contactar amb els autors del fansub si aquest em fes arribar la informació jo mateix em preocuparia de mantenir links vius en DD i de distribuir-ho en cas de que ell no ho vulgui fer.

Moltes graciés!
 
Avatar de l’usuari
shira-chan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 28 set. 2008, 16:01
Ubicació: Catalunya

Re: [PET] FANSUB XOP,antics participans o algú amb el contin

dc. 18 feb. 2015, 20:19

A mi també em sap molt de greu que distribuïssin el material només per torrent perquè ara ja no hi podem accedir. Si aconsegueixes recuperar el seu material, aquí tens algú que estarà molt content ^.^
Imatge

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [PET] FANSUB XOP,antics participans o algú amb el contin

dg. 01 març 2015, 10:48

Si aconsegueixes el material puc ajudar a repujarlo a diferentes servers :)
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Re: [PET] FANSUB XOP,antics participans o algú amb el contingut.

dg. 23 ago. 2020, 23:01

A Fansubs.cat hem aconseguit recuperar una sèrie de XOP, "Toshokan Sensou". La podeu baixar en descàrrega directa aquí.

Tant de bo algú en conservés més material...
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants