Anime i manga en català

Moderador: Elwe

 
ivangrset
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dt. 05 maig 2015, 16:35

Ajuda amb els openings dels Fansubs

dg. 05 jul. 2015, 12:32

Resulta que estic fent un fansub. Ja tinc els raws dels capítols. I alhora de fer el karaoke dels openings i endings m'ha entrat un dubte. Com puc fer per posar a cada capítol el mateix karaoke dels openings i els edings per no fer-los cada vegada en cada capítol!
 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Re: Ajuda amb els openings dels Fansubs

dl. 20 jul. 2015, 19:32

Probablement faig tard a respondre, però el que solc fer jo és evidentment no fer-ho a cada capítol. Solc agafar algun "frame" de referència on la imatge sigui sempre igual, i veure quina diferència de temps hi ha comparant amb el mateix "frame" del següent capítol. Fas la resta, i el que et surti ho sumes o restes als temps de l'opening de l'anterior capítol, amb l'opció "Desplaça els temps" de l'Aegisub.

Una altra opció seria retallar l'opening o ending amb els subtítols ja incrustats i enganxar-lo al lloc corresponent del nou capítol, però em sembla bastant més complicat i susceptible d'errades que el primer mètode.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
shira-chan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 28 set. 2008, 16:01
Ubicació: Catalunya

Re: Ajuda amb els openings dels Fansubs

dl. 03 ago. 2015, 15:06

Sí, jo ho faig igual que l'Ereza. Copies les línies del karaoke del 1r capítol on el vas fer complet i les enganxes al .ass dels altres capítols movent els temps perquè encaixin.
Imatge

Manga i Anime en Català!
Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!!
 
ivangrset
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dt. 05 maig 2015, 16:35

Re: Ajuda amb els openings dels Fansubs

dj. 06 ago. 2015, 21:54

Moltes gràcies!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants