Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 400
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Veus no identificades del doblatge català

ds. 16 des. 2017, 19:19

Obro aquest tema per a què tothom que busqui el nom d'un actor de doblatge català i no l'identifica pugui preguntar-ho. Com que eldoblatge.com fa anys que no s'actualitza hi ha molts actors nous que no ténen fitxa i actualment no hi ha cap forum actiu relacionat amb el doblatge en català.

A ser possible recomanaria que publiquessiu una mostra de vídeo o so on es senti l'actor desconegut. Com més mostres de diferents doblatges tingueu millor.

Les veus que ningú pugui identificar les aniré recopilant en aquesta entrada:

Veus masculines:

- 1: Shishimaru (Hattori el ninja), Freezer ep. 280 (Bola de Drac Z)
- 2: Asao (El Detectiu Conan), Shine (One Piece), Veus addicionals (Porco Rosso), Professor d'anglès (Cinturó negre)

Veus femenines:

- 1: Dekisugi 1ª veu (Doraemon), Amiga de la Ginger (Cinturó negre)

Les veus que hem aconseguit trobar són:

- Alya Césaire (Ladybug), Sadie Stone (Nashville), Masumi Ageo (Shin Chan): Maria Romeu
- Danji Namiki (El Detectiu Conan), Lê Chiến Kim (Ladybug): Xadi Mouslemini Mateu
- Tetsuo i Narrador (Slam Dunk): Carles Martínez Davó
- Sousuke Aizen (Bleach), Shiro Nagasaku (El Detectiu Conan), Dr. Caleb Rand (Nashville): Pau López
- Kurumi (Ranma ½ OVAs), Ajudanta d'en Matsuda (Cinturó Negre): Rosa Aguado
- Hideaki Umezu (El Detectiu Conan), Silvers Rayleigh (One Piece), Inumaru (La Llei de Ueki): Paco Valls
- Wataru Kaido (El Detectiu Conan), Sr. Orloff (Set nans i jo): Albert Vilar

Gràcies a tots els que ajudeu! :yeah:

(aquest tema també està actiu a TotsRucs: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=6&t=21810)
Cortexian05 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 20 juny 2018, 15:13, en total s’ha editat 22 vegades.

Saggio
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 192
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Veus no identificades del doblatge català

ds. 16 des. 2017, 21:48

Danji Namiki (El Detectiu Conan), Lê Chiến Kim (Ladybug) --> Toni Astigarraga (no estic segur al 100%)
Hawk Moth (Ladybug) --> Jordi Salas (estic segur en un 80%)
Es busquen col·laboradors per un projecte de Kenan i Kel. Interessats envieu-me un MP.

A qui li agrada la taronjada? A en Kel li encanta!

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu

ds. 16 des. 2017, 22:53

Saggio ha escrit:
Danji Namiki (El Detectiu Conan), Lê Chiến Kim (Ladybug) --> Toni Astigarraga (no estic segur al 100%)
Hawk Moth (Ladybug) --> Jordi Salas (estic segur en un 80%)

Sí! És en Jordi Salas! Amb la veu distorsionada no l'havia reconegut :yeah:
Ja l'he tret del post.

En canvi dubto molt que l'altre sigui en Toni Astigarraga, aquí per exemple sona molt diferent.

Saggio
Arashinchu
Arashinchu

dg. 17 des. 2017, 20:43

Sí, és probable que no sigui l'Astigarraga però per alguna raó em sonava similar.

Als dos personatges d'Slam Dunk els dobla el mateix actor (també fa de narrador i alguns personatges random més). Segons em va dir en Marc Zanni fa temps, és un noi que a penes fa doblatge i no en recordava el nom.
Es busquen col·laboradors per un projecte de Kenan i Kel. Interessats envieu-me un MP.

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

dl. 18 des. 2017, 11:12

Saggio ha escrit:
Als dos personatges d'Slam Dunk els dobla el mateix actor (també fa de narrador i alguns personatges random més). Segons em va dir en Marc Zanni fa temps, és un noi que a penes fa doblatge i no en recordava el nom.

Doncs és una pena perquè té una gran veu, tan bona que fins i tot va fer de narrador de la sèrie (com ha dit en Saggio). :(

Si en Marc Zanni no s'enrecorda seria qüestió de preguntar al director de doblatge o als dobladors de la resta de la banda d'en Sakuragi, segur que ells ho tenen més en la memòria ja que quasi sempre treballaven plegats.

PD: Estaria bé mantenir els links de les mostres d'àudio dels actors de doblatge als que ja s'ha posat nom per a que qui vegi el comentari amb el nom pugui escoltar-ne la veu en concret (perquè potser aquest personatge ha tingut vàries veus)

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu

dl. 18 des. 2017, 19:48

Gracies a l'Anna. M .Camps he pogut saber que aquest actor de Slam Dunk és en Carles Martínez Davó!

Saggio ha escrit:
PD: Estaria bé mantenir els links de les mostres d'àudio dels actors de doblatge als que ja s'ha posat nom per a que qui vegi el comentari amb el nom pugui escoltar-ne la veu en concret (perquè potser aquest personatge ha tingut vàries veus)

Bé, és bona idea, però ja havia borrat les mostres així que quan pugui les tornaré a refer.

PD: He ficat dos noves veus masculines..

Saggio
Arashinchu
Arashinchu

dt. 19 des. 2017, 03:18

Doncs sí, l'actor és Carles Martínez. Aquí la prova: http://www.doblajevideojuegos.es/doblaje/24255
M'alegro de saber-ho.

A veure si pots afegir aquesta veu també: Actriu que a Ranma va doblar (entre d'altres) a la Kurumi d'una de les OVAs:
https://youtu.be/_KlW440S57g?list=PLTne ... zjhs&t=629

També va ser la segona veu de l'ajudanta d'en Matsuda de Cinturó Negre:
https://youtu.be/b2-eQ5kYFNA?list=PLjNN ... Y1G&t=1029

Al Detectiu Conan va doblar a un secundari en el capítol de "El cas de l'assassinat de la vigília del casament."

Potser l'Ana Maria Camps sap qui és...

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 19 des. 2017, 10:25

Saggio ha escrit:
A veure si pots afegir aquesta veu també: Actriu que a Ranma va doblar (entre d'altres) a la Kurumi d'una de les OVAs:
https://youtu.be/_KlW440S57g?list=PLTne ... zjhs&t=629

També va ser la segona veu de l'ajudanta d'en Matsuda de Cinturó Negre:
https://youtu.be/b2-eQ5kYFNA?list=PLjNN ... Y1G&t=1029

A mi em sona molt :blink: Podria ser...Maria Lluïsa Magaña?

https://www.youtube.com/watch?v=ky_DbalVIdg

https://youtu.be/frQW_spH2GU?t=135

no n'estic segur però em sona bastat i és la que més s'assembla ;)

Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 219
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

dt. 19 des. 2017, 10:56

Saggio ha escrit:
Doncs sí, l'actor és Carles Martínez. Aquí la prova: http://www.doblajevideojuegos.es/doblaje/24255
M'alegro de saber-ho.

Hola! Doncs ahir a la tarda li vaig preguntar a l'Anna Maria Camps sobre la veu que estava buscant la d'en Tetsuo, la del narrador i veus secundàries. I just em va dir que era en Carles Martínez Davó.

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu

dc. 20 des. 2017, 00:26

Saggio ha escrit:
A veure si pots afegir aquesta veu també: Actriu que a Ranma va doblar (entre d'altres) a la Kurumi d'una de les OVAs. També va ser la segona veu de l'ajudanta d'en Matsuda de Cinturó Negre. Al Detectiu Conan va doblar a un secundari en el capítol de "El cas de l'assassinat de la vigília del casament.

Ja l'he ficat! Em dona la sensació que és una veu "vella" bastant forçada per a sonar jove, cosa que passava bastant en aquella època.

Lizgon ha escrit:
A mi em sona molt :blink: Podria ser...Maria Lluïsa Magaña?

Curiosament jo també havia pensat en ella, a veure si a les mostres de eldoblatge.com hi és.

Saggio
Arashinchu
Arashinchu

dc. 20 des. 2017, 01:44

Doncs sí, podria ser la Mª Lluisa Magaña posant to de nena.

lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 20 des. 2017, 14:57

Cortexian05 ha escrit:
Curiosament jo també havia pensat en ella, a veure si a les mostres de eldoblatge.com hi és.

Ja ho vaig mirar jo després de comentar, per si podia "corroborar i confirmar" però no sortia :( de fet sortia en un altre lloc/OVA (de Ranma) :blink:

Spoiler: mostra
Imatge

Si teniu aquests OVAs podeu comparar les veus a veure si són la mateixa o no
EDITO:
l'OVA: https://youtu.be/7hDn7z8-Rlk?t=142

PD: En tot cas com ja vaig dir, aquesta veu "desconeguda" a mi em sona molt d'haver-la escoltat, crec que a Bola de Drac (al principi de la sèrie)

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu

dc. 20 des. 2017, 20:04

Doncs crec que el fet d'haver participat en una altra OVA li dóna encara més punts de que podria ser ella, era molt normal en aquella època repetir veus. Si et fixes actors com en Norbert Ibero o en Domènech Farell també repeteixen pel que podria ser ella.

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu

ds. 23 des. 2017, 16:09

L'altre dia vaig preguntar al Servei d'Atenció a la Audiència per les veus desconegudes d'aquí que han doblat a Ladybug i ja me les han solventat:

Imatge

Les he ficat a un apartat separat.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant