Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dj. 24 gen. 2008, 09:22

wachimiro ha escrit:
Al nadal, deien que si entraves a una pagina del live de microsoft posaves el teu numero de serie de la consola, et donarien 500 punt gratis, pero jo no els e rebut, sabeu alguna cosa del tema vosaltres?


Jo tampoc no els he rebut, i també continuo esperant un "joust" i un "robotron" d'una altra promoció xD (d'aquesta sé de gent que sí que els va rebre).
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dj. 24 gen. 2008, 10:05

uala ayu! no em vas avisar de res de aixo!! no admitir ¬¬ xD
ahir mentre en xoxard i en wachimiro feien un GoW, l'ayu i jo feiem un cod4 (percert ayu, la partida que no vas poder entrar pq ja erem 12, em vaig sortir! 38/8, racha 18 !! )
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dj. 24 gen. 2008, 14:10

Uzu ha escrit:
uala ayu! no em vas avisar de res de aixo!! no admitir ¬¬ xD

Encara no tenies les consoles quan la promoció XD (o sigui, els punts els donaven al desembre, però t'havies d'apuntar no sé quin dia d'octubre)

Uzu ha escrit:
percert ayu, la partida que no vas poder entrar pq ja erem 12, em vaig sortir! 38/8, racha 18 !!

Jo vaig aconseguir un 12/10 quan ja no hi eres! Increïble per ser jo xD (Encara que també vaig aconseguir un 18/40 a dominación xD)
 
Avatar de l’usuari
Siegriefd
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 224
Membre des de: dv. 18 ago. 2006, 10:49
Contacta:

dj. 24 gen. 2008, 19:34

Si voleu jugar al cod o algun altre nomes hem teniu que avisar i vinc corrents :lol:
Vaya cracks que esteu fets amb el cod no?Jo ara mel acabu de pasar en veterano i he començat fa poc amb l'online.

Adeu!!
Imatge
"Esta noche no tendrás ojos ni oídos ni legua, vagarás por el infierno ciego, sordo y mudo y todos los muertos sabrán que eres Héctor, el iluso que creyó matar a Aquiles"
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dj. 24 gen. 2008, 21:10

Siegriefd ha escrit:
Vaya cracks que esteu fets amb el cod no?

Sobretot jo xD Si mires les classificacions d'amics veuràs que vaig últim a totes XD. Com a mínim se'm dóna millor que el COD2, allà si que no donava ni un.
 
Avatar de l’usuari
Siegriefd
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 224
Membre des de: dv. 18 ago. 2006, 10:49
Contacta:

dj. 24 gen. 2008, 22:29

Pos si voleu fer una partida privada(si es que es pot fer,jo numes faig encontrar partida)i axis comprobem qui es mes dolent :lol:

Algu es "comprara" el burnout paradise?

Adeu!!
Imatge

"Esta noche no tendrás ojos ni oídos ni legua, vagarás por el infierno ciego, sordo y mudo y todos los muertos sabrán que eres Héctor, el iluso que creyó matar a Aquiles"
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

dj. 24 gen. 2008, 22:37

jo també sóc bastatnt patata al online del COD4, hi han essenaris que s'em donen millor que altres xD

avui he estat a punt de jugar amb l'uzu, però la partida s'ha tallat avans de començar. Sabeu com fer-ho per jugar entre nosaltres n una partida a més penya? invitar a amigo mentre busca una partida?

PD: demà em caduca el xbox live gratix de prova ><
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dj. 24 gen. 2008, 23:28

Es pot convidar a la gent al punt de trobada, abans d'unir-se a cap partida i després es busca partida. També pots anar a la llista d'amics i si està disponible l'opció d'unir-se a algun (surt una fletxeta al costat del nom del joc) poses "unirse a partida".

Risck (o qui sigui), per si vols anar tirant de codis de 48 hores:
http://www.keepingittwisted.com/xbox_promo_landing.aspx
Cada e-mail fals un codi assegurat, a no ser que et toqui un joc que llavors no el pots demanar (a no ser que tinguis parents a Estats Units). Amb els codis de 48 hores pots jugar per internet, però continues sent SILVER, per si en proves algun i veus que no ets GOLD i tal, això sí, hi ha algunes partides que no pots jugar (les classificatòries de l'Halo 3, per exemple).
 
Avatar de l’usuari
Siegriefd
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 224
Membre des de: dv. 18 ago. 2006, 10:49
Contacta:

dv. 25 gen. 2008, 09:55

Jo fa un mes que vaig amb aquests codis de 48 h :lol: Me sembla que la promocio dura fins el 28 o 29 de febrer.

Adeu!!
Imatge

"Esta noche no tendrás ojos ni oídos ni legua, vagarás por el infierno ciego, sordo y mudo y todos los muertos sabrán que eres Héctor, el iluso que creyó matar a Aquiles"
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dl. 28 gen. 2008, 16:24

iep, algú ha jugat al lost planet?
jo es que em vaig baixar la demo i convencer el que es digui convencer...no convencia, pero cla, podria ser una patillada de demo, ves a saber..
doncs aixo, algu que hi hagi jugat me'l pot recomanar o no-recomanar?
es que l'he vist per 12€, i cla... xD
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

dc. 30 gen. 2008, 10:36

jo al lost planet igual que tu només he juagat a la demo, i tampoc mata, un amic em va dir que s'el va passar en un cap de setmana, que no era res de l'altre món, però distreia xD

per cert Aynodok gràcies per la web aquesta, va de lujo, i pel que he llegit per internet la promoció dura fins a febrer del 2009!!! llastima que sigui tan gos i em fagi pal posar el codi cada 48h xD, aviam quan duro jaja
Imatge
 
DaNoNe

dc. 30 gen. 2008, 10:40

Uzu ha escrit:
iep, algú ha jugat al lost planet?
jo es que em vaig baixar la demo i convencer el que es digui convencer...no convencia, pero cla, podria ser una patillada de demo, ves a saber..
doncs aixo, algu que hi hagi jugat me'l pot recomanar o no-recomanar?
es que l'he vist per 12€, i cla... xD


Jo me le pasat senser i es molt guapo, et recomeno aquet joc

Se te fara molt curt aixo si
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dc. 30 gen. 2008, 13:36

Risck ha escrit:
per cert Aynodok gràcies per la web aquesta, va de lujo, i pel que he llegit per internet la promoció dura fins a febrer del 2009!!! llastima que sigui tan gos i em fagi pal posar el codi cada 48h xD, aviam quan duro jaja


Els codis duren fins al febrer del 2009, però crec que deixen de donar-ne a finals de febrer del 2008. Així que aprofita per treure codis xD
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dv. 01 feb. 2008, 00:35

Bé, explicant a l'Uzu com fer-se una compta americana per gorrejar un parell d'arcades que hi ha gratuits per allà, he aprofitat per fer-ne una "genèrica" per la gent d'animelliure per si voleu gorrejar també els jocs. Suposo que al ser gratuïts funcionaran des de qualsevol consola baixada amb qualsevol perfil sinó doncs bé, la intenció és el que compta : P

Bé, per fer això, aneu a la XBOX i poseu "Recuperar gamertag".
El gamertag és: Animelliure USA
email: animelliure_usa@hotmail.com
password: 12345678
I per si ho demana...
Estat: Alaska
Codi postal: 99501

Els jocs que són gratuïts són:
AEGIS WING
YARIS

El primer està prou bé. El segon no cal que el baixeu.

Des d'aquí també podreu veure la secció "Inside XBOX" que teòricament haurien d'haver posat també a Europa però al final no. I també hi ha bastants temes i imatges gratuïtes (de sèries, pel·lícules, però sobretot de propoganda).

Apa, espero que us serveixi.

Que vagi bé!
 
Avatar de l’usuari
Siegriefd
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 224
Membre des de: dv. 18 ago. 2006, 10:49
Contacta:

dv. 01 feb. 2008, 23:05

Moltes gracies per la info,dema u probare aveure que tal. Ja direu la data mes o menys per fer les partides, que ja som febrer :yeah:

Adeu!!
Imatge

"Esta noche no tendrás ojos ni oídos ni legua, vagarás por el infierno ciego, sordo y mudo y todos los muertos sabrán que eres Héctor, el iluso que creyó matar a Aquiles"
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants