Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dt. 09 set. 2008, 23:59

Punch! ha escrit:
Jo busco algu pels seguents jocs:
-PES2008

Arcade:
-SWOS
-Aegis Wing


A aquests m'apunto que són els que tinc, si els altres els regales també m'apunto : P

I si voleu jugar a alguna altra cosa que tingui, doncs també : P

Per cert, què tal està el Lost? Val la pena?

I l'Infinite Undiscovery?
 
Avatar de l’usuari
Punch!
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1180
Membre des de: dc. 13 oct. 2004, 14:48
Ubicació: Za Warudo
Contacta:

dc. 10 set. 2008, 00:21

Pos vere si fem alguns partits al PES i al SWOS :P (i de pas treiem algun logrillo xD)

El Lost... massa curt, no està malament, si ets fan de la serie li perdonaràs alguns dels molts defectes que té. Es deixa jugar i hi passes un moment divertit (tret dels llocs on hi ha el fum negre que són aburrits)

El Infinite encara l'he de rebre, juntament amb el Soul Calibur que ja fa 20 dies que el van enviar de play-asia....
Imatge
 
Avatar de l’usuari
eugeni128
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1571
Membre des de: dv. 10 set. 2004, 00:42
Ubicació: Sant Esteve Sesrovires (BCN)
Contacta:

dv. 12 set. 2008, 00:53

Quan de temps sense passarme pel forum jaja

I em veig aixo, colla de viciats :bleh:

El meu gametag es ni mes ni menys ke "animelliure" i si, no va ser expressament, eske tot lo ke ficava no em deixava i vaig ficar akest per probar i ale...xD

Si aixo us agrego ok? lo de les imatges no se com ho poseu, suposu ke em sabreu ficar :yeah:

Punch! ha escrit:
Repesco el tema del fons de les tenebres, s'ha de mantenir viu això :P

Avere si algun dia quedem uns quants i juguem unes partidetes del que sigui, i de pas treiem uns quants logros.

Jo busco algu pels seguents jocs:
-Table Tennis
-NBA 2k7 (eugeni ens hi em de posar xD)
-PES2008
-Crackdown

Arcade:
-Puzzle Quest
-SWOS
-Aegis Wing
-Doom

Bé, si algu vol jugar a un d'estos per treure logros o fer unes partides quedem.


Si si, tenim el nba pendent xDD, ara ke tambe podem fer al crackdown ^^ (el table tennis ja els tenim jeje)

Apart veig alguns ke teniu el Halo, ens podriem agrupar 4 i fotre els logros de puntuacio xD

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dv. 12 set. 2008, 01:23

eugeni128 ha escrit:
Si aixo us agrego ok? lo de les imatges no se com ho poseu, suposu ke em sabreu ficar :yeah

Sí sí, agrega.
Les imatges ja estan posades : P

Apart veig alguns ke teniu el Halo, ens podriem agrupar 4 i fotre els logros de puntuacio xD

Per l'Halo si voleu podem esperar que posaran un nou logro de 0 punts per passar-se la campanya en legendario, 4 players i no sé quins cranis activats XD
 
Avatar de l’usuari
eugeni128
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1571
Membre des de: dv. 10 set. 2004, 00:42
Ubicació: Sant Esteve Sesrovires (BCN)
Contacta:

dv. 12 set. 2008, 22:13

Ja us he agregat a tots :yeah: la meva llista s'acaba de doblar a com ho tenia :jaja:

Aynodok ha escrit:
Per l'Halo si voleu podem esperar que posaran un nou logro de 0 punts per passar-se la campanya en legendario, 4 players i no sé quins cranis activats XD


Cap problema, no ve de aki esperar jeje, tinc la tira de jocs per jugar ^^u :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Teparta
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 968
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 21:45
Ubicació: Thriller Bark
Contacta:

dg. 28 set. 2008, 13:14

Bueno jo fa poc que he adquirit una xbox360 y la veritat es que n'estic molt content :bleh: . A la firma teniu el meu gametarg aquest :profident:

P.D: Punch encara no tinc el Soul Calibur IV, aquest de play-asi m'estan torejant :ein:
Imatge :Teparta:
 
Avatar de l’usuari
Punch!
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1180
Membre des de: dc. 13 oct. 2004, 14:48
Ubicació: Za Warudo
Contacta:

dg. 28 set. 2008, 21:15

Dons a mi em va arribar, vaig demanar una altra comanda un parell de dies més tard i també m'ha arribat :P

Reclama i avere si et diuen algo que ja és mala sort xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Teparta
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 968
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 21:45
Ubicació: Thriller Bark
Contacta:

dg. 28 set. 2008, 21:53

No si ja vaig reclamar ja xD. I m'han dit que que ho investigaran i que espere 3 setmanes :ein: . Obviament els vaig tornar a contestar que si tinc que esperar 3 setmanes mes lo que em trigara despres el joc i lo que ja porta de retard em tiro 2 mesos i mig per a que m'arribe.

El que estic per pillar el el gta IV d'aquesta web:
http://www.gamehubs.com/XBOX360/grand-t ... sored.html

No tenen molt de stock ( practicament novetats ), pero m'informat i estos almenys envien certificat. Vamos que no hi ha perill de "estraviar-se" pel cami ^^u
Imatge :Teparta:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dg. 28 set. 2008, 23:44

Lo de les 3 setmanes de Play-Asia és normal, així guanyen temps per si el reps.
Quan passin les tres setmanes si no l'has rebut et diuen si vols que t'ho tornin a enviar o si vols que et tornin els diners en un val per a la botiga.
I Play-Asia si vols també envien certificat : P

Si us interessa però, hi ha la web http://www.buygame2.com
La web és molt cutre, però és totalment de fiar, envien ràpid i certificat i normalment surt un o dos euros més barat que Play-Asia (si no fas servir cupons de descompte).

Sobre gamehubs no en tinc ni idea.

Eps! M'edito : P

Si t'interessa el GTAIV, a yesasia el tenen d'oferta. L'enviament és gratuït (però no certificat) i com que envien des d'Alemanya 100% que no passa per la duana. Et deixo link: http://www.yesasia.com/global/grand-the ... /info.html
 
Avatar de l’usuari
Teparta
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 968
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 21:45
Ubicació: Thriller Bark
Contacta:

dl. 29 set. 2008, 17:58

Pues quina putada si em tinc que esperar 3 setmanes ( bé, ara ja falten dos :lol: ). Tampoc es que m'agradi gaira que a sobre em donen un cuponet... o em tornen els diners o que el joc me'l envien per correu urgent :no:

De totes formes Aynodok quan vaig fer la comanda nomes em surtia que feien enviaments com el vaig demanar, amb una caixa i despres els altres dos eren per servei rapid ( crec que ems i ups).
De totes formes dubte molt que torne a demar res a aquest web si l'haguera comprat aqui m'haguera costat el doble pero almenys faria un mes que estaria jugant :lol:
Supose que em tirare a pagines on envien nomes certificat.

El que vaig veure ahir es una oferta del blue dragon al gamestop que no em va semblar molt normal. Es suposa que de normalment esta a 29.90 i a la web em surtia 15.90. Segurament dema m'acostare a vere si es veritat el que diu la seva web :profident:
Imatge :Teparta:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dl. 29 set. 2008, 19:21

EMS és enviament per correu normal certificat. : P

I el Blue Dragon jo me'l vaig comprar al MediaMarkt per 15 ja fa uns quants mesos, així que suposo que deu ser el seu preu normal.

I si vols estalviar però no vols haver d'esperar un mes, t'aconsello que et miris pàgines angleses, que acostumen a tenir també molt bones ofertes. No surt tant econòmic com comprar a Àsia, però gairebé, i normalment no trigues més de 3-4 dies a rebre les coses, a excepció de play.com, que són lents amb ganes i triguen 1-2 setmanes a enviar-ho...
 
Avatar de l’usuari
eugeni128
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1571
Membre des de: dv. 10 set. 2004, 00:42
Ubicació: Sant Esteve Sesrovires (BCN)
Contacta:

dt. 30 set. 2008, 23:36

Pos jo a playasia no he tingut mai cap problema i aixo ke vist a un poble de no molts habitants ke diguem xD.

I he demanat moltes vegades, per no dir 30 xD i lo normal son 2-3 setmanes, com a molt una vegada em va trigar 20 dies justos desde ke mel van enviar per lo ke tampoc esta tant malament. Pero a vegades s'equivoquen i una figura de one piece em va trigar 6 dies clavats i no vegis xDD.

Per tant jo estic mes que satisfet i seguire comprant ^^

Encara que ultimament si pot ser compro de UK, amb pagines com Play.com (de la kual triga una setmana, menys un cop ke em va trigar 3 setmanes...) apart de aixo tambe perfecte, cap problema.

Ultimament he probat 2 webs mes de Uk de la qual esta mes economic que play.com i tambe m'ha anat be, una setmana no mes. Les webs son dvd.co.uk i thehurt.com (aquesta ultima no he rebut encara lo ke vaig demanar fa dos dies, suposu ke sera per akesta setmana ja esta.

Pero weno, de moment he tingut sort i no he tingut que reclamar res, perke sino ja esta fotut ^^u .

I per cert, tots els envios de play-asia els he fet en economic i com he dit, cap problema ^^ (i ke duri! xD)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dt. 30 set. 2008, 23:46

Jo vaig tenir un problema amb play-asia, però em van tornar els diners en forma de val, que a mi ja em serveix que hi compro força sovint.
I també he fet tots els enviaments amb la modalitat més econòmica.
Bé, van haver-hi dos que pujaven bastant i només podia triar FEDEX o UPS i com que tenia una mica de pressa (era per fer regals) doncs ja em va anar bé. Les dues vegades vaig demanar per FEDEX i ni rastre de duanes i repeteixo que eren comandes grans.
També alguna vegada m'ho han enviat per EMS encara que demanés els més econòmics i siguin aquests els que m'han cobrat.
 
Avatar de l’usuari
Teparta
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 968
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 21:45
Ubicació: Thriller Bark
Contacta:

dc. 01 oct. 2008, 20:48

A vere jo parlo d'experiencia personal. Obviament abans de demanar em vaig informar de si eren de fiar i en general aixo sembla. Altra cosa es que preferiblement prefereixo que el paquet sigui certificat per evitar que m'el preguin o que es perdi com en aquest cas.
De totes formes nomes cal mirar que el Punch va demanar el mateix joc al dia següent que jo i despres un altre i a mi encara no m'ha arribat re :no:

Pero bueno esperarem 2 setmanetes a vere que passa ^^u
Imatge :Teparta:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dc. 01 oct. 2008, 21:27

Teparta ha escrit:
De totes formes nomes cal mirar que el Punch va demanar el mateix joc al dia següent que jo i despres un altre i a mi encara no m'ha arribat re :no:

No t'agafis això com a molta referència, jo he arribat a tenir 3 comandes pendents i que fos la última que vaig fer la primera en arribar, però sí, cada cop que passa una cosa d'aquestes ja pateixes perquè les altres no arribin xD
Clar que també depèn del temps que portessis esperant abans de reclamar.

Bé, esperem que t'arribi i que no hagis d'esperar un mes més per a que et reenviïn el joc o et donin un val de descompte.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants