Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 17
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dt. 30 juny 2009, 21:03

On posa "amigos" doncs Agregar amigo, poses el id i ja esta.

De les coses mes sencilles que es poden fer. Fins i tots els killos i canis ho saben fer.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1261
Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
Ubicació: Montcada i Reixac
Contacta:

dc. 01 jul. 2009, 10:32

a qui l'hagin fet la solicitud que vagi a mensajes d'entrada i allà està :yeah:

PD: Ja us he agregat
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dv. 03 jul. 2009, 23:40

Bé, jo fa temps que tinc la PS3; la vaig aconseguir per 150€ ^^ i de moment no tenia temps per jugar ni res amb la uni i la feia servir per veure pelis i series que la tia (la play) su 'traga' tot (els formats de vídeo).

El cas és que avui he anat al game i m'he comprat el Rachet&Clank:Armados hasta los dientes (la meva xicota ja hi està ben viciada) seminou per 19€ i també l'Assasin's Creed en platinum per 29€. De moment estan 'wapos' encara que només els he encetat, llàstima que no tingui una tv 1080p però bé, sóc usuari de la PS3!!!

PD: el següent serà el Metal Gear Solid 4 també en platinum quan m'acabi de passar el 3 que el vaig abandonar (és lo que té tenir mil jocs a la PS2 i no perquè em pugui permetre comprar-los).
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
cescfabregas15
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 124
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 20:09
Ubicació: Carlet (Valencia)

dl. 06 jul. 2009, 15:48

apunteu a un nou usuari dema vax a x la meua ps3 ya tinc 3 jocs metal gear 4 impresindible, uncharted,fifa 09 un dubte que tinc es s vuic conectarla via router quin es el cable que es conecta a la ps3 per comprarlo mes llarg
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

dl. 06 jul. 2009, 15:50

cescfabregas15 ha escrit:
apunteu a un nou usuari dema vax a x la meua ps3 ya tinc 3 jocs metal gear 4 impresindible, uncharted,fifa 09 un dubte que tinc es s vuic conectarla via router quin es el cable que es conecta a la ps3 per comprarlo mes llarg


Cable WLAN si no m'equivoco. Igualment el cable que ve al pack ja es força llarg, sino sempre queda el WIFI com es en el meu cas.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
cescfabregas15
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 124
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 20:09
Ubicació: Carlet (Valencia)

dt. 07 jul. 2009, 10:02

un dubte si per exemple em baixe d'aqui la serie de one piece i passe els capitols a dvd, es veuran a la ps3?
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dt. 07 jul. 2009, 13:41

Sí.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 08 jul. 2009, 11:06

Maki ha escrit:
Sí.


Venga tuuuu!!!

Això si que no ho sabia :blink:

Llavors encara podré aprofitar més, el poder de la ps3.

Perdoneu la gent que no us he agregat encara a la ps3 però tinc un fallo amb el servidor i no m'arriba l'internet al ordinador de taula ni a la ps3, quan torni a tenir-ho tot arreglar ja us agrego.

Ara estic des del portatil.

NS!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 08 jul. 2009, 11:12

...
En fi...

Com a Bonus Track, us proposo o us presento PS3 Media Server

http://ps3mediaserver.blogspot.com/

L'instales, obviament, a l'ordinador i tenint la PS3 conectada a la xarxa i al XMB (el menú), el programa la detecta i permet veure els videos, música i imatges a la ps3, com si estiguessin al disc dur d'aquesta, via streaming.
Ara bé, la cosa encara va a millor:
Si un arxiu no és compatible amb les especificacions de la PS3 (mkv, versions de xvid o wmv no suportades) les recodifica per a que les puguis veure.
I com no, si tens un arxiu srt a part, els incrusta com si fos un VideoLan o BSPlayer qualsevol.

Au.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 08 jul. 2009, 11:26

No se si això que aniré a dir ara és un fail o paranoia meva però em sembla que la ps3 ha fet una jugada força bona posant el blue ray com a lector.


wikipedia ha escrit:
Blu-ray (también conocido como Blu-ray Disc o BD), Rayo azul o Rayazul es un formato de disco óptico de nueva generación de 12 cm de diámetro (igual que el CD y el DVD) para vídeo de alta definición y almacenamiento de datos de alta densidad. El uso del láser azul para escritura y lectura permite almacenar más cantidad de información por área que los discos DVD, debido a que el láser azul tiene una menor longitud de onda que los láseres usados para almacenar en discos DVD.[1]

Su capacidad de almacenamiento llega a 50 Gigabytes a doble capa, y a 25 GB a una capa. El Blu-ray de 400 GB a 16 capas ya fue patentado y se espera que salga al mercado en el 2010, así como se tiene pensado patentar un Blu-Ray de 1 Terabyte para 2011 ó 2012. La consola de videojuegos PlayStation 3 puede leer discos de hasta doble capa y se ha confirmado que está lista para recibir el disco de 16 capas.[2] [3] [4]

Este formato se impuso a su competidor, el HD DVD, en la guerra de formatos iniciada para convertirse en el estándar sucesor del DVD, como en su día ocurrió entre el VHS y el Betamax, o el fonógrafo y el gramófono. Después de la caída de muchos apoyos de HD-DVD, Toshiba decidió abandonar la fabricación de reproductores y las investigaciones para mejorar su formato.


Segons aquesta noticia sembla evident pensar que el blue ray serà l'únic format que es posarà a la venda dintre de poc temps per tant, la ps3 té una ventatje enorme respecte la xblox360.

Segons fonts externes m'he assabentat que el que realment encareix la ps3 és el lector de blue ray que té incorporat ja que sinó fos per el blue-ray, la ps3 tindria un preu semblant al de la 360.

Si dintre de poc només es faran DVD amb blue ray, la 360 tindrà o bé que fer una nova consola amb lector blue-ray, cosa que farà encarir el seu preu, o tindrà que fer algo que nose si es possible: un transformador de lectors de discs DVD normals a un de DVD blue ray, però ja dic que aquesta última opció no la veig gens factible.

La pua de tot això és que el DVD blue-ray a dia d'avui és impiratejable.

LA wii tindrà que fer el mateixc que la 360 i canviar a blue ray?

És un tema que últimament s'ha comentat força aquest del blue-ray i volia llegir que en pensaveu vosaltres.

NS!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 08 jul. 2009, 11:33

No es un fail ni una paranoia, es una obvietat.

Això ho sabia tothom, es Blu-ray Disc, no DVD Blu-Ray i si que es poden copiar pel·licules.

Benvingut al món.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 08 jul. 2009, 11:37

Maki ha escrit:
No es un fail ni una paranoia, es una obvietat.

Això ho sabia tothom, es Blu-ray Disc, no DVD Blu-Ray i si que es poden copiar pel·licules.

Benvingut al món.


En fi, perdona per no ser tant ràpid com tu a la hora d'assabentar-me de les coses i per posar en dubte obvietats.

LLavors, com he comentat la xbox 360 tindrà que incorporar blue ray i el seu preu tindrà que pujar com la espuma.

Si aquest és el cas em sap greu un alumne meu del club de tennis on treballava ara fent de monitor que deia que es volia comprar una xbox, si finalment el blue ray serà l'únic sistema del mercat millor que s'esperi o que es compri una ps3 que ara ja valen menys de 400 euros (algo és algo).

NS!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 08 jul. 2009, 11:49

XBOX no canviarà en aquesta generació de format. Digue-li al teu amic del club de tennis on treballava ara fent de monitor que si vol, es pot comprar una XBOX.

Pensa-ho una mica... si treuen una xbox amb Blu-ray (que no Blue-Ray), els jocs que surten en Blu-ray no es podrien jugar a una XBOX normal.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 08 jul. 2009, 12:29

Maki ha escrit:
XBOX no canviarà en aquesta generació de format. Digue-li al teu amic del club de tennis on treballava ara fent de monitor que si vol, es pot comprar una XBOX.

Pensa-ho una mica... si treuen una xbox amb Blu-ray (que no Blue-Ray), els jocs que surten en Blu-ray no es podrien jugar a una XBOX normal.


Amb això em vols dir que segurament Microsoft treurà una nova xbox 360 amb reproductor de blue ray dintre d'un any o dos? Serien capaços jaja xD

NS!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

dc. 08 jul. 2009, 12:30

... I Sony cobraria a Microsoft, que la patent del Blu-ray el tenen els primers, cosa que ara per ara és impossible.

Maki, el PS3 Media Server el vaig recomanar fa temps en algun fil d'aquests :bleh: Però sí, tothom amb pesetres que vulgui aprofitar de debò la part multimèdia de la consola, hauria de provar-ho: fàcil, barat (no et gastes en disc durs externs ni reproductors mai més), s'ho menja tot i gastes menys el lector al no utilitzar DVDs, ergo et dura més.

Per cert, ja fa temps que hauria d'actualizar els jocs:

- Valkyria Chronicles (el millor jocs que he provat en la consola)

I varis jocs que m'ha compartit la majoria un amic a la Store, la majoria morralla però com que li ha donat això de treure's trofeus fàcils...

- Linger in Shadows (DRUGS are BAD)
- Worms
- Noby Noby Boy
- PAIN
- Rag Doll Kung Fu (la canya, a sobre gratis de la Store USA quan feien la promoció)
- Super Rub'a'Dub
- Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars (trunyaco del quince, però un colega es va viciar a la demo i me'l va demanar. Total, 0 euros.)

Lo bo és que només m'he gastat un parell d'eurets pel Worms i el Noby, no valen gaire la pena pel que valen en total clar, i per estonetes de 15-20 minuts la majoria estan bé xD
Imatge
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 17

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants