Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 20:51

steffy ha escrit:
No, no estaves a la parra, si que recuperes llágrima quan trenques barra. I a més, ara on estic (Estudi de Gagliano) els enemics tenen com 4 barres superfàcils de petar. Ara si que voy toa crazy xD

No no, quan deia trencar barrar em referia a quan la parteixes, no quan l'elimines xD
El que passa és que amb barra partida et donen llàgrima quan els hi treus mitja línia i tal (o la porció que sigui si l'has partit més vegades).

Fot mil fer 10000 de mal superficial a una merda barrera de 5 de vida, com barrets o coses d'aquestes XD
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 22:52

Fer saltar la penya pels aires també va molt bé. I els atacs aquells del triangle (resonance?) anaven moooooolt bé, és la clau.

Per cert, algú ha dit Star Ocean 4. Els personatges són tan tan tan tòpics que foten fàstic, el vaig acabar avorrint bastant.
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 23:33

Cloud ha escrit:
Per cert, algú ha dit Star Ocean 4. Els personatges són tan tan tan tòpics que foten fàstic, el vaig acabar avorrint bastant.

El joc en general es shitty shitty.

Els personatges shitty (pero són monos! xD), l'argument shitty, els diàlegs... the biggest shit on Earth. Però lo que és el sistema de batalles en sí, m'agrada molt i m'enganxa, i sobretot el sistema d'habilitats, els combos de ràfagues...

Les batalles en sí mateixes són bastant repetitives, però... sóc fan dels Tales of... i són més o menys de l'estil.

BTW: He arribat a veure 45 minuts de cutscenes... AVORRIDÍSIM xD
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 23:51

Doncs juga als tales of noia xD
Has provat l'eternal sonata?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 23:59

Si ja me'l vaig passar, nene!!

Em va semblar molt guay, els noms dels personatges, la premisa del joc, el dinamisme de batalla, etc... fins el final, quan tots els personatges fan un sol·liloqui cascant tots els tòpics que han anat dient durant tot l'argument. Que durant el joc dius "Mira... encara passa" però que te'ls fotin tots de cop és sobredosis. A més, yo queria que muriese gente a saco xD

I els personatges... Arpa FTW xD

Ha sortit algun Tales of per PS3 ja? Yo quiero, yo quiero!
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dg. 13 març 2011, 01:12

com si recordés tot lo que has jugat en tot quets anys, viciosa xD

De PS3 diria que hi ha el Tales of Graces (al Japó xD) i el Vesperia. De PS2 hi ha uns quants més.

L'Ayu sap que he intentat que m'agradin els Tales of, però no hi ha manera...

p.d.: si no mor ningú minimament important, perd molt un joc...

p.d.2: steffy tu i cammy sou unes guarres...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

dg. 13 març 2011, 13:57

Star Ocean 4... joc que tenia en ment des de fa anys i l'he anat oblidant al pas del temps. Ho diu un que es va pillar el Last Rebellion, clar que aquest només és merdós en gràfics i disseny de mapes, la resta bastant badass, llàstima de la companyia que si no són Disgaeas no els hi surten prou bé.

L'eternal sempre m'ha semblat empalagós, a sobre tants nens al joc... Sempre odio als nens que foten amb cola a les històries dels Jrpg.

I finalment, sobre els Tales of, Uzu m'extranya que no et calin perque l'Abyss tenia una plantilla de personatges molt ben treballada, a excepció com no, de la nena petita. I el desenvolupament del protagonista al llarg del joc, dels més naturals que he vist, perque no t'esperes el que li passa. Potser el malo malote era el que feia perdre una mica el final, però excepte les càrregues infernals del joc rotllo esperar quasi un minut per sortir al mapamundi xD, el joc era un must.

Steffy no hi ha cap Tales a la pleitres, però ja s'ha anunciat el Graces a USA, i de moment Namco no descarta Europa però poca fe li dono, amb lo trollazos que són que ni ens porten en maleït Vesperia. D'aquest s'està fent una fan-traducció anglesa en base a la ISO del joc japonés, però clar, a veure a aquestes alçades de la història qui modifica la consola... Viam què fan.

D'altra banda l'Ar Tonelico III que vas preguntar i tal, tràiler gameplay, els combats s'assemblen una mica als Tales i per sort arribarà amb opció de veus japo badass a territori Paleto:


Bé, per últim... notícies interessants:

1. Les veus de doblatge anglès de Catherine, unes pistes:

Imatge

Imatge

Xacte, Troy Baker (Snow de FFXIII, Kanji de Persona 4 o Yuri de Vesperia) com Vincent i Laura Bailey (Rise de Persona 4, Serah de FFXIII) com la guarra de Catherine. Bones veus, però massa monopolitzades als Jrpg, sobretot Troy que no li pega a un calsonassus com en Vincent.

2. El WKC II no t'obligarà a jugar la primera vegada altre cop si perds el save del primer, sino passar directament al segon.

3. Arc System Works ha declarat que Blazblue Continuum Shift II (oju, parlo de la segona part de la segona part, un parche on van balancejar més encara a la plantilla) si arribés en consola, o serà parche gratuït o DLC molt baratet, a més que crec que portava una mica més d'història i nou OP, MOOOOLT millor que la santa merda opening del CS original:


PD: Secundo lo de l'Uzu, quines pallisses a un pobre noob dels SF com jo...
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dg. 13 març 2011, 14:49

Lee, dels tales of he jugat al de gamecube i pff no vaig poder passar de les primeres hores, i el mateix amb un de la ps2...
Del de xbox/360 vaig provar la demo i igual... i amb els star ocean igual.
No sé, el sistema o algo... però vamos, qualsevol dia el torno a provar i m'enganxa, ja podria ser, ja m'ha passat amb el Dragon Age i el WKC.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dg. 13 març 2011, 15:46

Però el vesperia sí que va sortir en ps3 que portava roba extra i tonteries varies, no?
Més que res és que em sona que algú portava vestit d'idolmaster a la versió PS3 (i mister driller i algun més) xD
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dg. 13 març 2011, 16:16

Potser és l'star ocean el que va arribar aquí, ayu.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

dg. 13 març 2011, 16:24

El Vesperia amb extres, més cutscenes i bàsicament un canvi radical del joc perque s'uneix Flynn, és only japan. Cas semblant al de la gamecube i Symphonia, que va arribar a PALetolandia, però la versió amb extres de PS2 que van portejar es va quedar allà.

L'Abyss es va quedar a mig viatge a USA, i els de NDS... són tots una broma xD Dubto que l'Abyss de 3DS arribi aquí, igualment port cutrot diuen alguns.

L'Star Ocean va arribar a PS3 amb la versió International, després d'1 any d'exclusivitat contractual amb Micro. Però bé, d'International no sé que té excepte les veus japoneses i menús anime.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dg. 13 març 2011, 18:17

Valeeeee, platino AC la Hermandad a la butxaca.
Joderr, la d'hores que m'he tingut que viciar hosties ya i a sobre re-iniciant una partida borrant les dades guardades préviament!!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

Re: Jocs i trofeus

dl. 14 març 2011, 11:43

Uzumiya ha escrit:
steffy tu i cammy sou unes guarres...

Lee ha escrit:
Secundo lo de l'Uzu, quines pallisses a un pobre noob dels SF com jo...

Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dl. 14 març 2011, 13:54

I quantes m'has guanyat contra Balrog?
Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 14 març 2011, 15:35

Aynodok ha escrit:
Però el vesperia sí que va sortir en ps3 que portava roba extra i tonteries varies, no?
Més que res és que em sona que algú portava vestit d'idolmaster a la versió PS3 (i mister driller i algun més) xD


Tales of Vesperia (PS3) té pinta que no acabarà sortint per aquí.

Lee ha escrit:
L'Star Ocean va arribar a PS3 amb la versió International, després d'1 any d'exclusivitat contractual amb Micro. Però bé, d'International no sé que té excepte les veus japoneses i menús anime.


I res més. Tot i així per mi va ser una salvació no haver d'escoltar-los en anglès (ja en vaig tenir suficient amb la tercera part) i veure els personatges com sempre, en estètica manga.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants