Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

Re: Jocs i trofeus

dl. 14 març 2011, 19:07

Uzumiya ha escrit:
I quantes m'has guanyat contra Balrog?

Epic Double KO

Lizarus ha escrit:
Lee ha escrit:
L'Star Ocean va arribar a PS3 amb la versió International, després d'1 any d'exclusivitat contractual amb Micro. Però bé, d'International no sé que té excepte les veus japoneses i menús anime.

I res més. Tot i així per mi va ser una salvació no haver d'escoltar-los en anglès (ja en vaig tenir suficient amb la tercera part) i veure els personatges com sempre, en estètica manga.

Sí, perquè el menú no-manga es horrendous... i les veus japoneses tampoc es res de l'altre món... amb 45 minuts seguits de cutscenes qualsevol les avorreix xD
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 14 març 2011, 23:40

Prefereixo 45 minuts de videos en japonès que 45 minuts de videos en anglès, però que molt més. El doblatge en anglès és terrible i molt feliç d'haver pogut jugar a la quarta entrega amb veus en japonès, que tot i no ser res de l'altre món (algunes veus continuen sent... especials) no està malament.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

Re: Jocs i trofeus

dt. 15 març 2011, 08:37

Si els diàlegs són una merda, ja poden estar en l'idioma que siguin... que no hay Dios que lo arregle xD

Però va... et dono la raó en que es fa menys cansino en japo xD
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dt. 15 març 2011, 10:31

Ara els dos putots m'estan menjant el tarro que em compri el Continuum Shift... que noooo, que no tinc tants diners xD

Bé suposo que ja ho sabeu, però amb la catàstrofe que ha ocorregut i encara està succeint i el que li queda, alguns jocs s'han pausat/paralitzat/cancel·lat. No és important ara mateix (faltaria més!), però està bé saber-ho.

Imatge
p.d.: no és un fan-art
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dt. 15 març 2011, 10:38

Algunes companyies com Sony o Nintendo donarán diners i cert, alguns jocs s'han paral·Litzat.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 15 març 2011, 11:01

Han cancelat Disaster Report 4 i aplaçat Motorstorm Apocalipse al japó, aquest degut a que els terratremols que destrocen la ciutat és un dels punts forts del joc, per sensibilitat.

Cal veure com afectarà la recuperació economica de japó a aquest desastre (que encara no ha acabat amb l'amenaça nuclear de Fukushima), si tornarà a haver-hi una recuperació com la de després de la Segona Guerra Mundial, si la industria del videojoc es renova i torna a crear les genialitats d'anys enrera. Compradors no els hi faltaran.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

dt. 15 març 2011, 13:32

Ara mateix no em preocuparia per la industria dels videojocs, sinó pels àmbits de les infraestructures i la recuperació ecològica que haurà de patir l'estat japonés. Clar que econòmicament després s'haurà de veure com se'n surt d'aquest crisi on la última injecció del banc nacional japonès no sembla haver repercutit fortament, però industries com la del videojoc crec que es veuen menys afectades ara que hi han moltes relacions entre dissenyadors d'altres nacions i més que renovació, hi cabrà la circulació d'idees i productes, ergo sí clar, es veurà afectada però crec que en molta menys mesura que altres aspectes intrínsecs de Japó que els repercutiran més al seu dia a dia.

Disaster Report l'han cancel·lat per, xacte, tractar d'un "simulador" de supervivència davant un desastre natural, igual que Motorstorm Apocalypse o Yakuza of The End, que remouen la temàtica de ciutats destrossades.

Quest vídeo té més cabuda al fòrum d'anime i manga, però ja que el tema ha sorgit amb força aquí (recordeu que en tot cas, l'uzumiya va obrir un fil per aquí sobre el desastre, viam si no l'heu vist!). M'ha semblat molt tendre, cançó de Yoko Kanno que ha compost aquests dies i els Smile de Takehiko Inoue (fixeu-vos bé en les samarretes esportives dels nens)



PD: Quasi m'oblido!! Dibuix molt càlid el de Haruhi, Uzu
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dt. 15 març 2011, 13:46

Doncs sí, la veritat és que he vist el dibuix que ha fet la il·lustradora de les novel·les, Noizi Ito, i m'ha agradat molt el que transmet.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 15 març 2011, 23:52

steffy ha escrit:
Si els diàlegs són una merda, ja poden estar en l'idioma que siguin... que no hay Dios que lo arregle xD

Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dj. 17 març 2011, 12:21

Proposo expulsar a Steffy, no li agrada Uncharted.

Algú més té ganes de provar el Rage?

p.d.: ja tinc el Valkyria 2, a veure què tal.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

dj. 17 març 2011, 16:53

Vostè a veure si es passa amb el seu Balrog i n'aprenc més d'SSFIV xD

Ja explicaràs què tal el VC2, d'acord als trailers amb va semblar una segona part adulcorada que volia aprofitar el tirón anime, perque el dissenys eran bastant precaris comparats amb els de l'1 que semblaven més sobris i adults.

I el company del Plus va i es compra el Prince of Persia de la PSN, diria que és aquell que anava en cell-shading raret, què tal aquell joc, per què té ja uns dos o tres anyets no?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dj. 17 març 2011, 16:58

Fa un parell de dies, per curiositat, vaig mirar pel iutup el interactive backstory comic del Mass Effect 2 i... quina merda de còmic! És realment una presa de pèl i el que t'explica i res és gairebé el mateix... Com pretenen que prenguis decisions sense donar-te ni un mínim detall de les coses? Lo bo és que ho van vendre com un "no farà falta Mass Effect 1 per no perdre's al 2" i no compleix gens.
Si algú de vosaltres té previst jugar al Mass Effect 2, feu-vos un favor i si podeu jugueu a l'1. No és que el còmic no sigui el mateix, sinó que simplement no compleix ni el seu objectiu...
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

Re: Jocs i trofeus

dj. 17 març 2011, 17:38

Uzu, no es que no me em vagi agradar... perquè estava... diguem... bé. Però es que és tota l'estona el mateix! Saltar, fer virgueries Crash Bandicooteras i 10 minutos de tiros. No sé... no em va enganxar. I menys mal que mon pare no el va veure!

PD: Lee, abans volía que mon pare t'apallises amb el Bradley (yo aún pierdo xD), però com el senyor SSFIV no té ganes de que poguem jugar... s'ha rallat xD

PD2: Algú que hagi provat Trinity Universe?
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dj. 17 març 2011, 18:15

Aynodok ha escrit:
Si algú de vosaltres té previst jugar al Mass Effect 2, feu-vos un favor i si podeu jugueu a l'1

Està per 4 durus a PC.

Lee ha escrit:
el Prince of Persia cell-shading raret, què tal

A veure...
Resposta curta: decent.
Resposta llarga: no s'aproxima al PoP original de PS2, i tot i que la estètica està bé i el tema d'anar en parella sempre m'hagi agradat pq pot donar molt de joc... es queda molt a mitges, a més de ser extremadament fàcil (bàsicament no mors) i extremadament simple en quant a combats... en fi, que el més complicat és pensar per on s'ha de passar per aconseguir les boletes.

steffy ha escrit:
Uzu, no es que no me em vagi agradar... perquè estava... diguem... bé. Però es que és tota l'estona el mateix! Saltar, fer virgueries Crash Bandicooteras i 10 minutos de tiros. No sé... no em va enganxar. I menys mal que mon pare no el va veure!

PD2: Algú que hagi provat Trinity Universe?

Sí sí, excuses... targeta groga.
Un anàlisis del Trinity: http://savepoint.es/2011/03/analisis-trinity-universe/
Nens, aquesta nit potser sí que puc jugar, us apunteu?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

dj. 17 març 2011, 19:29

steffy ha escrit:
PD: Lee, abans volía que mon pare t'apallises amb el Bradley (yo aún pierdo xD), però com el senyor SSFIV no té ganes de que poguem jugar... s'ha rallat xD


Qui dimonis és el Bradley xD Merda d'online del SSFIV, genial Crapcom.

steffy ha escrit:
PD2: Algú que hagi provat Trinity Universe?


Pel que he sentit, dungeon crawler d'aquests senzillets de NISA, és un crossover entre algunes companyies de JRpg petitetes. No sé res més, a l'anàlisis de que t'ha citat l'Uzu em remito.

Uzumiya ha escrit:
A veure...
Resposta curta: decent.
Resposta llarga: no s'aproxima al PoP original de PS2, i tot i que la estètica està bé i el tema d'anar en parella sempre m'hagi agradat pq pot donar molt de joc... es queda molt a mitges, a més de ser extremadament fàcil (bàsicament no mors) i extremadament simple en quant a combats... en fi, que el més complicat és pensar per on s'ha de passar per aconseguir les boletes.


Ja provarem, 5 GB, nostàmal, i si enganxa li donare canya. Els de PS2 no els vai arribar a provar excepte aquell que el protagonista es tornava fosc i et perseguia un bicho negre, però al principi i poc més. Lo de les boletes que és, rotllo colecció per trofeus?

Uzumiya ha escrit:
Nens, aquesta nit potser sí que puc jugar, us apunteu?


Dintre d'una estoneta m'hi fico, i o en el seu defecte a la nit abans d'anar a mumir :)
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants