Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

Re: Jocs i trofeus

dg. 20 març 2011, 21:55

Home, suposo que li allarga una mica la vida al joc no? Però si després de matarme 40 hores en guanyar un trofeu, la única cosa que em donen es "Felicidades! Trofeo!"... me pongo a matar gente xD
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dg. 20 març 2011, 22:08

Viam, hi ha 5 tipus de trofeus:
- Els d'anar fent (te has pasado el capítulo 1,2,3,4,5,6!!)
- Els d'anar fent coses però tenint present el trofeu (has hecho 100 headshots)
- Els de fer una mica de volta per conseguir-ho (has pateado 100 pollos)
- Els rejugables (aconsegueix tots els finals posibles)
- I els de coleccionista de dedicar temps expressament a fer-ho (has aconseguit 50 milions de plomes)

1,2,3 està bé.
4 és excusa per rejugar
5 és excusa per tirar temps... però sí, és un po fale.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dg. 20 març 2011, 22:38

ELs trofeus formen part de la vida jugable dels jocs de la PS3 i és més, sense els trofeus, els jocs s'aprofitarien molt menys.
Això li pots preguntar a gairebé tothom que tingui una PS3 o una 360 i et dirán això, hi haurà gent que li importa menys i hi haurà gent que sigui la seva manera de viure, del pal Duck360 o Hakoom, que són els dos primers usuaris amb més trofeus i platinos del món. Tots dos tenen més de 200 platinos, perquè et facis una idea, els meus platinos multiplicats x 10 i li afegeixes els del Maki, o sigui, una burrada. xd

Per mi els trofeus no són una manera de viure ni m'ho prenc al 100% seriosament ja que si m'ho agafés tal i com intenta justificar el Uzu, tindria tots els platinos de tots els jocs i si no els tinc és perquè no ho considero necessari ni m'hi tenco el cap pensant-ho.

Tots els meus platinos són de jocs que he disfrutat tant que no m'ha importat repetir-los per treure el platino per tant, no han estat cap pèrdua de temps ja que m'he divertit rejugan-los, però bé, no m'he de justificar i crec que tinc les coses bastant clares. Si estigués enganxat jugaria cada dia i per exemple, aquesta setmana pasada he jugat dues tardes, la del divendres i la d'avui amb un amic i yata, no s'acaba el món.

Això si, reconec que grácies als trofeus, jugar a un nou joc (o a un d'antic amb trofeus) li dona molta més emoció pel fet de treure'ls i demostrar-te que pots fer-ho.

Dit això, acabo la setmana treient un plata del Blur i 4 o 5 bronces del Mini Ninjes i un or del mateix. Val a dir que m'ha costat més tots els bronces junts que l'or, que me l'he ventilat en 5 minuts.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dl. 21 març 2011, 00:06

Ah sí m'he oblidat el grup dels trofeus online, que son força tocaous si són massa numerosos o tocaous, valgui la redundància.
I els pitjors de tot, els virals...

Anyway, que no, que no serveixen per a res, són un "a veure qui la té més grossa". A Xbox almenys algunes coses et donen premis i tal, però que no.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 21 març 2011, 00:42

Serveixen per treure més suc als jocs, Uzu, i no pots dir que no.
Esclar que no et paguen ni res però donen més re-jugabilitat als jocs...i de vegades fins i tot massa. xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 21 març 2011, 01:12

En aquest cas, els del dos Street Fighter IV son per veure qui la te mes grossa, en un 90% dels trofeus
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 21 març 2011, 08:07

Exacte, Maki, i el mateix li passa als trofeus del Ninja Gaiden 2 que la majoria són una aberració a l'hora de treure.
PD: Hahoom va dir que es va estar aproximadament unes 100-200 hores per treure's el platino del Ninja Gaiden 2...ja són ganes, tu. xd
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dl. 21 març 2011, 11:57

A mi em fa gràcia això:
Uzu: són per veure qui la té més grossa.
Nightsirk: no.
Maki: són per veure qui la té més grossa.
Nighstirk: exacte.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

dl. 21 març 2011, 12:23

Trofeus/logros=e-pene.

El que he dit alguna vegada, els trofeus sempre i quan no derivin en una obsessió sinó que siguin un mètode de satisfacció individual i gaudi a nivell col·lectiu, perfecte. M'agraden, en tant que ofereixen, vulgarment dit, "pins virtuals" i donen vida al joc, sempre que t'agradi clar l'obstacle que t'ofereixen.

Per defecte, odio els online que suïn bàsicament de la part central que és la història (a més la utilitat que tinguin d'aquí a 5 anyets, quan casquin els servidors, què xulo!), els cooperatius també son una mica tocaous, i per últim els de matar 1000 vegades, de caminar 2000 vegades... si no són assequibles dins del període de temps del joc, no. Vull dir, que no sigui que després de caminar durant tota la història, hagis de caminar 8 hores amunt i avall més sense motiu.

En jocs de lluita mira encara que en dependen bàsicament d'això, val, sempre que no siguin barbaritats com SSFIV. Els del BlazBlue eren molt assequibles i no calia oferir una vida social a canvi com el primer.

Conclusió; vive y deja vivir. No ratllis a la gent amb els trofeillos, disfruti'ls vostè mateix i prou. Que jo recordi l'única bajanada que he fet amb els trofeus va ser quan lo del Mainichi Issho o alguna cosa així es deia, que vai dir, oh trofeus gratis!

Hi han hagut intents de felicitar-te pels trofeus com FFXIII, que et regalen un tema, cutre, però és. Seria més raonable un avatar o què se jo, però no caerá esa breva. I xerrant d'FFXIII, Nightsirk, creia que la dicotomia entre port i exclusiu ja el vam aclarar fa llustres.

PD: Ah, aclaro tot el totxo. Si a la teva llista tens jocs del pal Hanna Montanah o Terminator Salvation, reconeix-ho, no vas comprar el joc perquè t'agradés el gènere...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 21 març 2011, 14:29

El terminator el vaig comprar per passar-me'l amb un amic i tinc que reconèixer que no té res a veure amb la peli, però res, això si, ens ho vem passar de putissima mare passant-nos el joc perquè no paravem de fotre la conya tota l'estona i tot i ser un joc força deficient, reconec que és dels jocs co-operatius que millor m'ho he passat. Vem probar l'animalada de matar a un boss final a base de cops de puny ja que no teniem munició i al final no vem tenir més remei que deixar-nos matar perquè a la máquina, els nostres cops eren prácticament inútils i crec que no treiem vida, però el fet d'un dels dos distreure al boss i l'altre anar per darrera a cops de puny va ser molt gran...mooolt. xd
Els trofeus són una regalada ja que et donen 11 ors crec del tirón i un platino, tope fácil però el jhoc em va costar nose si 3 o 4 € per tant, el gast tampoc va suposar cap bestiessa almenys, económica i com dic, ens ho vem passar de perles.

PD: Valga'm deu d'algun cop intentar agafar el Hannah montana...tant baix crec que no cauré mai. :lol:

Estic d'acord amb tu, Lee, que hi ha segons quins trofeus que "pa qué" con per exemple, el del Resistance 2 de petar a 10.000 usuarios online...estamos locos o qué? Hi ha coses que no tenen cap ni peus. xd
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dl. 21 març 2011, 14:45

Lee, quan acabis l'examen de demà-passat, viam si quedem amb la guarrona i fem uns versus que no hi ha manera de coincidir!

Per cert avui he vist una noticia que el Bioshock Infinite no utilitzarà Move... coi, normal!
Maki tens move? L'has provat amb el KZ3?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 21 març 2011, 14:56

Sí, tinc Move, tot i que no l'he porbat amb la versió final. No crec que variï gens.
Tot és acostumar-se al fet de no tenir el joystick dret, la camara es mou quan apuntes a uns límits que pots configurar. Per la resta, deu estar prou bé.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 21 març 2011, 15:30

Si no heu jugat a Demon's Souls, us proposo que el proveu. Gran experiencia de joc, m'ho esperava en part però està superant les meves expectatives per ara.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

dl. 21 març 2011, 18:23

Uzumiya ha escrit:
Lee, quan acabis l'examen de demà-passat, viam si quedem amb la guarrona i fem uns versus que no hi ha manera de coincidir!

Per cert avui he vist una noticia que el Bioshock Infinite no utilitzarà Move... coi, normal!


Dimecres difícil, hai de preparar una pràctica d'aquestes de fer a classe ^^u Dijous fijo que sí, així que ja sabeu!

Respecte al Move, no m'importa que s'implanti als jocs... sempre i quan sigui opcional i no desvirtui el concepte original.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

Re: Jocs i trofeus

dl. 21 març 2011, 19:42

Fet, dijous m'apunto un ratet (no molt tard porfa!), ja faré un canvi temporal de PS a la meva room!

Trinity Universe està resultant millor del que m'esperava a primera vista... els combats són lents, però millor, ja que s'ha d'anar amb molt de compte, els personatges que se van afegint a la party comencen a nivell 8 quan els teus habituals estàn quasi al 30 i t'obliga de fer moltes més dungeons per tenir-los al día, la dificultat dels Lurkers dels nivells inicials és quasi insultant (impossible per al nivell amb que te'ls trobes xD), la possibilitat de crear monstres bastant difícils contra els que lluitar, la llarga durada dels combats amb bosses... moltes coses bones per dues dolentes que li trobo:

- Gràfics de MERDA
- Diàlegs molt chulos i divertits... però són un conyàs!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants