Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dv. 03 juny 2011, 19:25

I diuen que el welcome back ja hi és. Si algú ho prova, que digui si són dos jocs per compte o per consola XD

Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

dv. 03 juny 2011, 21:36

He comprat els dos jocs (Dead Nation i Infamous) però no descarregats al donar error cada segon. Per tant ayu no t'ho puc mirar.

Ja m'imagino tothom entrant a la Store en busca de carn fresca... XD
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan

Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 04 juny 2011, 00:32

Contant que diuen que és només per comptes creats abans del 21 d'abril, segurament seran per compte i no per consola, que és com hauria de ser, i no per voler gorronejar més i tal. Encara que haguessin dit que només donaven un joc, sense opció a escollir, que fos a totes les comptes i no només a les consoles.

Per part meva esperaré a baixar-ho a que estigui tot menys col·lapsat, i a activar el plus, a que tingui una mica de temps lliure...

I també han posat, durant aquest cap de setmana només, tres pelis gratis: Click, Hostel i Resident Evil nosequé.

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3741
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

ds. 04 juny 2011, 06:26

Baixant Infamous i Wipeout + DLC. :D
Imatge

Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

ds. 04 juny 2011, 14:53

Amb 3 comptes et pots baixar perfectament els 5 jocs. Ho he provat i cap mena de problema. Com deien, 2 jocs per compte.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan

Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 05 juny 2011, 21:11

Merci Lizarus. Tornem-lis una mica de fama a Sony, doncs.

Per cert, fa força temps vaig llegir que el MAG seria gratis per tots els plus, amb l'única particularitat que no es podria passar de nivell 8 (o algo així), encara no m'he fet plus, però realment és l'única cosa que m'interessa de fer-m'hi, però tafanejant les coses de plus (les que surten a l'store) no l'he trobat per enlloc. Ja no hi és? Surt només quan ets plus? Està ocult per "regalar-lo" al mínim número de gent possible?
Que jo només volia gorronejar MAG un mes per saber si valia la pena comprar-lo :'(

Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

dl. 06 juny 2011, 03:30

Ayu, diria que lo del MAG era a la Store USA. Parlant d'Stores estrangeres, algú sap que coi li passa a la japonesa? No xuta i sembla que estiguin de manteniment.

D'altra banda és cert que amb vàries comptes es poden baixar totes les ofertes del WB, així com apurar el Plus 30 dies mes (si no he llegit malament, acaba l'oferta el 29, per tant si avui l'actives i acaba el termini el mateix dia l'actives a l'altra compta et voilà).

Això sí, merda de falta de temps que no podré apurar el Burnout Paradise, que per cert, podrien haver ficat quet en comptes de l'Infamous...
Imatge

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6313
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 06 juny 2011, 08:37

Crec que la Store japonesa i no se fins a quin punt el PSN al japó està encara fora de servei. Sembla que les autoritats nipones no es creuen les mesures preses per Sony i els estan lligant en curt i no poden oferir encara el servei.
Imatge

Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

dl. 06 juny 2011, 11:25

Lee ha escrit:
Ayu, diria que lo del MAG era a la Store USA. Parlant d'Stores estrangeres, algú sap que coi li passa a la japonesa? No xuta i sembla que estiguin de manteniment.

A la USA no hi és, que ahir vaig entrar a saquejar-la.
L'store europea també funciona a pedals.

Sembla que estem tots iguals, ens pilla el Plus en mala època per dedicar temps xD
Imatge

steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

dl. 06 juny 2011, 12:40

Jo ja he saquejat tots els jocs que he pogut amb dues comptes... llàstima que no hi hagi avatars "chuchis"...

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dl. 06 juny 2011, 13:05

Ah, el Burnout Paradise. Quin tros de joc. Disfruteu-lo. Jo ja el tinc platinejat desde 2009 :P

L'unic que he agafat aquest més amb gust ha estat el Streets of Rage 2, uan obra mestra dels Beat'em up.

D'altra banda, he cmprat el Rockstar Pass per al LA Noire per 9€ amb barra lliure de tots els DLCs que treguin i l'ultim pack de trajes del Super Street Fighter IV, així que Uzu, Lee, steffy, us puc ensenyar a lluitar amb el Sagat amb pèl, Ryu pandillero i Bison més reshulon que mai amb el traje de gala de Shadaloo
Imatge

Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

dl. 06 juny 2011, 13:38

El Burnout ultimate me'l vaig pillar per 4 lliures però es van tirar dos mesos sense enviar i els vaig enviar a la mierda, que ja no en tenia ganes xD

Ara li estic donant a l'inFamous, i de moment, es caga i es pixa en els Assassin's Creed 1,2,3,4,5,6,n. Això sí, potser el rejugo si em segueix agradant quan me'l passi, però buscar totes les pedres ho porta clar xD
Imatge

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dl. 06 juny 2011, 13:46

Les pedres es porta la conta amb el photoshop, buscar un mapa i marcar les que ja has trobat. I compte, per que la cerca no es fa sobre el plà, sino sobre l'espai. Vull dir que si el radi de detecció es de 50 metres de radi, si el fragment està a més de 50 metres per sobre teu, no el detectarà. Hauras d'escalar varis pisos per detectar-lo. En resum, la detecció es esfèrica. I em sembla MOLT coherent.

La historia és com neix un superheroi i com aprèn a utilitzar els seus poders. El inFamous 2 és... ja veureu quan arribeu al final.
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3741
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 06 juny 2011, 15:45

Doncs jo m'he baixat el Infamous (que encara tinc que catar i que en tinc ganes ja que el vaig probar a casa d'un amic i em va agradar força) i el Wipeout més DLC. He provat les noves pantalles del DLC i m'han agradat força.

Tot i això, al joc al que li estic fotent canya és el Castlevania. Ja la demo em va agradar però cada cop que em passo un nivell m'agrada més i més. Me ml'estic passant en nivell difícil i m'està costant una mica, certament no li he acabat d'agafar del tot el tranquillo.
Ara m'acabo de passar el episodi II. Molt bo, sincerament, molt bo.
Imatge

steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

dl. 06 juny 2011, 15:53

Mon pare porta dues hores al Burnout Paradise -.- No hi ha dret! Podrien regalar el Mass Effect xD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants