Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dt. 07 juny 2011, 20:46

A veure, jo tinc poca idea de tot, que no he vist gairebé res, però bé XD

Sirk, Tomb Raider va ser abans que Uncharted, així que dubto que Tomb Raider sigui còpia d'uncharted, en tot cas seria al revés, però no ho considero en cap dels dos sentits, són jocs que, tenint un estil similar, són molt diferents.

Uzu, el joc de crytek de romans ja se sabia que seria de kinect des de que el van anunciar l'any passat XD I un navegador a la xbox el faria servir tant com el de la wii, el de la ds, el de psp o el de la ps3... personalment crec que no cal.

Lee, PSP2 es follarà a la 3DS tant com la PSP a la DS. Serà molt potent i tot el que vulguis, però no aposto per ella. Espero equivocar-me. Ni idea de interface (ja he dit que no he vist res), però no, el XMB no està prou bé ni per PSP ni per PS3, per PSP pot passar, però per PS3 és horrible.

Del poc que sé, tot previsible i cap sorpresa. Així que l'E3 segueix en la seva època decadent i continua sent més interessants les novetats de, per exemple, la comic-con. Si l'e3 fos un joc el publicaria square-enix, seria dolent i valdria 1200 msp (20 euros a la psn)...
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

Re: Jocs i trofeus

dt. 07 juny 2011, 21:18

L'únic que m'ha cridat l'atenció de l'E3 és el Street Fighter x Tekken (Cole d'Infamous es mega feo...) i l'Skyrim... millor per la meva butxaca.

PD1: Algú sap on cony està l'SSFIV Arcade Edition? Que el joc em xiva que està a la Store però nanai xD
PD2: XcRaSh, t'agrego er Street Fighter YA! Que aquí hi ha uns quants que juguem!
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dt. 07 juny 2011, 21:19

Ayu, no estic del tot d'acord.
Sí que és cert que Tomb Raider és anterior, i com bé dius tenien similituds però moltes diferències.
Però crec que amb el nou joc, sense ser una copia o un plagi com li agrada dir al naicsirk de tot xD, sí que s'apropa més a l'estil Uncharted.
Com va dir un tio molt savi: Parece bastante claro que dejarán de lado la dirección de los anteriores juegos de la franquicia e irán a por el que lleva unos años siendo el referente en los juegos de aventura: Uncharted.


Sobre el navegador si bé és cert que no es faria servir, també és cutre que no en tingui per casos puntuals que es pugui utilitzar.

El joc de romans ni m'havia enterat, pensava que era novetat xD

Sobre la PSP2, no sé eh? Jo tinc la sensació que, com a mínim, aniran igualades (no com DS>>>>>>>>>PSP).

Lo de 1200MSP crec que només ho pillo jo xDDD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dt. 07 juny 2011, 21:33

Bé, ja he dit que no havia vist res, i bàsicament parlava de la franquícia tomb raider en general, no del nou, que és normal que begui de l'uncharted.
El joc de romans... no home no, sí que t'havies enterat, el que passa és que era l'anunciat "codename: kingdoms" que va sortir un micro-teaser al passat e3.

Lo dels 1200 msp és possible, però bé, suposo que a l'store els arcades d'square també tenen sempre el preu màxim, encara que siguin una merda. Resumint, que l'e3 és una merda que ven pel nom i prou.
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dt. 07 juny 2011, 21:43

Tio mira el vídeo de Tomb Raider d'una vegada, i si no dius UOOOOOOOOOOOOOOOOOO UNCHARTEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD et faig unfollow xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dt. 07 juny 2011, 21:57

Pos ja el pots fer : P
De moment només s'han vist QTE i seria més aviat UUUOOOOO HEAVY RAIN! XD
Però no, no és Heavy Rain.
I repeteixo, és normal que begui de l'uncharted, coi ><
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dt. 07 juny 2011, 22:35

Però si al heavy rain no pots saltar xD

Bé, almenys wii u sembla tenir recolzament de third parties, encara es podrà treure alguna cosa.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dc. 08 juny 2011, 00:07

Si, només li faltava al Ethan del Heavy Rain fer leque farà la Lara. Poru penuries passa ja al Heavy Rain.

A mi en general el E3 m'ha deixat fred. Poca cosa ressenyable, molt poca cosa que no es sapigués. Microsoft va ser una oda a Kinect que pffff. De Sony m'he llevat, m'he mirat els resums i ha estat un "Ja, val, i les sorpreses? I les 5 hores per a què? I Nintendo ha estat una primera part per presentar les first parties de Shigueru Miyamoto (Nintendo es deu gastar tot el que guanya en guardaespatlles pera quest home, el dia que li passi res, s'enfonsa Nintendo) i l'abominació de Wii U.

Ho sento pero no trago Wii U. No em refio de Yves Guillemot, el senyor de Ubisoft, empresa experta en fabricar merda pura i ara, a més, compatible amb la nova consola-cosa de Nintendo. Wi U o Project Café podria haver sanejat el seu catàleg de tota la purria que l'envaeix, pero no l'hereda. I dubto molt que durant al menys 3 anys, a Ubisoft i altres third-parties típiques de Wii li surtin rentable fer dos versions del mateix joc, un per Wii i un altre per Wii U amb els grafics a mida. Treuran un joc per Wii i la retrocompatibilitat farà la resta en la majoria de casos. Evidentment, mimara els Tom Clancy i Assassin's Creed i nomes treuran versió per Wii U, pero el catàleg serà brossa, un altra vegada.

A més, cal veure que en cap moment de la presentació han posat dos U-comandaments funcionant. Vol dir que només un podrà jugar amb la tablet i l'altre s'haura de conformar amb l'infame WiiMote? Hi hauran baralles a les cases.

No la veig competint, ni em veig a la gent, tenint una televisió de 32-40-50 polsades, jugant a una pantalla de 6.2 per la seva gracia.

En fi, que s'acaba el E3 i ens quedem una mica igual, probablement més decebuts. Per sort, hem tingut Uncharted 3, cantat, Tomb Raider, cantat, Batlefield 3, cantat pero segueix sent alucinant, i uns Halo més.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dc. 08 juny 2011, 00:30

Hem tingut algo de novetats? xD

Bé, cada cop m'agrada més el catàleg de 3DS.

La wiiu, pos lo mateix que psv, fins que no ho provi no me'n fio...

Per mi, el millor, campanya de MW3, ingame de Tomb Raider, Fable Journey (per dir algo de Kinect...), Halo 4 i cosetes de 3DS. Uncharted 3 no he mirat res pq no en vull sapiguer res, vull arribar el més verge possible al joc xD
inFamous 2 casi lo mismo, fins que no acabi el 1, no vull saber re.

Ah, i trailer més graciós, overstrike, de carrer xD

Per cert, algú m'explica pq la gent està flipant pepinillos amb els dos vídeos de AC2.8?

Per cert 2, nou vídeo de DmC amb nou Dante i tal. No té pinta de ser pitjor que els altres 4, tot i que haters gonna hate.
Tot i que jo no compararia amb els DMC1-4, jo ho compararia amb el nou referent i inspiració i meta a aspirar en el gènere: Bayonetta.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dc. 08 juny 2011, 10:06

Jo el que no entenc és perquè la gent porta bé el tema del nou Tomb Raider, i en canvi amb el DMC tothom ho va criticar... Suposo que tiran más dos tetas...
A mi em crida més el TR que del DMC també, però mai no he trobat malament el reinici del DMC, que és al que em refereixo XD

I a mi l'única cosa que m'ha """"hypejat"""" de l'e3 han sigut novetats de 3ds, Luigi's Mansion 2 i Mario 3D. El Luigi's Mansion original em va encantar, i el Mario 3D amb la nostàlgia del mario tanuki, se'm van posar a la butxaca, però no tant com a ma mare amb l'animal crossing quan ha vist que el tiu es tirava al llac XD

Tal i com diu el maki, ens hem quedat completament igual. El que s'ha vist bo, ja se sabia.

I Uzu, al Heavy Rain pots saltar! QTE i tal : P
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dc. 08 juny 2011, 11:30

Uzumiya ha escrit:
Com va dir un tio molt savi: Parece bastante claro que dejarán de lado la dirección de los anteriores juegos de la franquicia e irán a por el que lleva unos años siendo el referente en los juegos de aventura: Uncharted.


És això, Uzu, és això. Està clar que TR va abans que Uncharted però la fórmula Uncharted ha triumfat molt més en pocs anys que TR en tota la seva llarga vida per això han apostat per fer un TR amb fórmula Uncharted. Fixeu-vos que els salts de Lara Croft són quasi idéntics als de Nathan a Uncharted 3. Només fixeu-vos. Però està clar que els núm 1 s'han de copiar sino, és molt difícil de supuerar-los.

En quan a la Wii-u, quin fástic de E3 per part de Nintendo, un timo com pocs n'hi ha. No són ni capassos de treure la cónsola que ens quedem amb el mando. Qúan valdrá un mando que porta incorporat pantalla? Flipeu amb el nou timo de Nintendo, amiguetes.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dc. 08 juny 2011, 12:38

Eeeeh... Com medeixes l'exit de Tomb Raider comparat amb Uncharted?
Salts iguals? Probablement degut a que són coses que fan els actors de captura de moviment.

I no, Wii U no és un comandament, és una consola nova. Passa que la unitat central no la van ni anomenar prque no és innovadora.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

dc. 08 juny 2011, 14:06

Doncs a mi m'ha fet gràcia la Wii U xD no al nivell de considerar-la en un termini curt, per què vist la press Ubixof i EhA no han trigat en somriure vist el consum casual gratuït sense costos que els hi pot proporcionar. Però reconec que amb bones idees es podrien fer coses molt grans, no dic Ninty només, sino altres companyies que també sapiguin aprofitar la seva premisa jugable.

Ayu, jo dic que es follarà en molts sentits, considero que si ja roba la meitat o quasi del mercat potencial de la 3DS ja és agredir sexualment a Ninty, ara no és qüestió només de diferència de hardware, ara els ports són possibles per la funció tàctil i ja sabem que el 3D i la doble pantalla ja no són tan útils com ens feien creure al principi. Dóna-li que estan al mateix preu, i Nintendo ha sigut sempre molt reàcia de baixar l'oferta dels seus productes, ergo si al nadal no miren de treure-li suc amb cosetes com Zelda, i altres jocs de tota la vida que poden vendre una portàtil... Malament. Bé, l'any que tiguin un altre pokemon desfassat ja el tenen guanyat :bleh:

Vaja, que si Sony no es columpia i enforteix el seu màrketing, molt impossible no crec que sigui. Ja dic jo que ara per ara ambdues consoles em treuen tant la son com un suc de poma.

Pel que fa a la interface, trobo que l'eficiència en quan a accessibilitat i minimalisme són prou bones, deixant de banda evidentment que a PS3 (no sé com és a la PSP) haurien de millorar la seva adhesió al sistema, això d'anar carregant les icones cada vegada que obres l'XMB... Sóc molt de l'escola de la Bauhaus xD

Nightsirk, recordes l'època daurada de TR?
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dc. 08 juny 2011, 15:11

Ui, crec que hi ha un per aquí que no s'ha enterat de què va la pel·lícula... xD
Va, ves a tocar-te amb el CGI d'AC2.8.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dc. 08 juny 2011, 15:36

D'aquest E3 2011 força fluixet em quedo amb Tomb Raider. Em fa certa gràcia l'idea de Wii U, encara que per alguns Nintendo els està dient "We troll you".

La resta doncs... Ni fu ni fa.

PD: Primer any que em trago les cinc conferencies més importants en directe... %]



EXTRA

Imatge

Imatge
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants