Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dc. 22 juny 2011, 17:42

Doncs així ja tens mig aconseguit el premi que et proposes. El campionat en difícil realment no ho és tant, i més si ja tens fet l'Arcade perfecte. El de 50 zones només utilitzant frens aerodinàmics es força fàcil, la setmana passada el vaig aconseguir en la nova compte a la primera, a més de les 20 zones perfectes. Em vaig quedar a les 67 zones i no vaig poder fer Zona Zeus. També vaig provar de fer Beat Zico i ho vaig fer en 20 voltes (30.76s). El campionat el tinc a la setena prova amb tot or en difícil. Igualment tinc la partida per quan m'avorreixo, estic molt més amb la meva compte fent online i records de Vel.Vuelta.

El joc que és molt xungo és el ModNation Racers, deu meu... Ja pots fer la carrera perfecte que a l'última curva te la poden fotre com vulguin. Això si, m'encanta la filosofia Juga, crea i comparteix. Hi ha usuaris que fan maravelles amb el seu editor de mods, karts i circuits.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dv. 24 juny 2011, 09:21

Gràcies Lizarus, els teus consells els valoro moltissim, de debò. Avui m'he tret quasi totes les pantalles en difícil dels nivells 1 al 5 i em queden moltes del 6, quasi totes del 7 i del 8 m'he tret 5 o 6 pantalles. Tot i això, se que patiré ja que joder, a partir del nivell 6 la cosa es posa xunga i els 2 tornetjos de 8 carreres del nivell 7 i 8 será per flipar i morir. xd

PD: M'acabo de treure el de 20 zones perfectes.

PD2: M'acabo de treure el de 50 voltes amb L2 i R2. Força fácil, també. Al 3 intent trofeu a la butxaca i els 2 primers intents m'he quedat amb 48 i 47 voltes respectivament.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dt. 28 juny 2011, 12:21

Avui surt la beta del uncharted 3 pels membres de plus i... en fin... tots som plus ;)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dt. 28 juny 2011, 20:11

Merda, jo no... i no sé si encara està per activar-lo xD
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 28 juny 2011, 21:00

Tens fins el 3 de Juliol per activar el servei PLUS.

La beta ja l'han posada aquest matí al store de Hong Kong encara que si no tenies compte allà poca cosa es podia fer (en referencia al PLUS gratis).
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dt. 28 juny 2011, 21:32

Ostia, gràcies per recordarme lo del plus xD ... estariem a agost i encara no me n'hauria enrecordat xD

Bona noticia doncs, tot i que la meva vena mes freak, com que ja sap que serà un gran joc, crec que prefereixo no saber res d'ell fins que el tingui tot sencer :juas:
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dt. 28 juny 2011, 21:47

Lizarus ha escrit:
Tens fins el 3 de Juliol per activar el servei PLUS.

Merci Lizarus, ja l'he activat (i baixat els cutre-temes gratis xD), ara a esperar : P
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dt. 28 juny 2011, 23:21

On està x descarregar? Aquesta tarde no ho he trobat. :S
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dt. 28 juny 2011, 23:55

El Lizarus ha dit al vespre que encara no hi era (que estava a Hong Kong), així que a la tarda tampoc no hi seria, no?

Quan he activat jo el plus tampoc no hi era.

Vaja, que no és que no hagis trobat...
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dc. 29 juny 2011, 11:02

Sembla ser que Naughty Dog i/o SONY han decidit per ara que els que tenen PLUS gratis no poden accedir a la beta. Potser deixaran alguns dies pels que pagaven o tenen el codi que contenia inFamous 2 i llavors la resta de mortals (el més normal, vaja). En el meu cas realment m'importa poc ja que la saga no m'interessa gaire tot i que m'estic plantejant comprar el pack que ve amb els dos titols. El primer ja me'l vaig quasi passar però m'avorria tant que el vaig deixar de banda. Seria bó donar-li una segona oportunitat.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dc. 29 juny 2011, 11:08

Bé, doncs aquesta tarda ja us diré :P
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dc. 29 juny 2011, 17:57

Sony tornant a demostrar que li agrada fer les coses tard i malament, i que els usuaris no els importen pq, total, els poden seguir tractant malament que aniran a donar-lis diners =)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dc. 29 juny 2011, 21:09

Si donen plus, que donin plus, que no donin coses a mitges... I si no ho volen donar a tothom, que posposin el llançament de la beta i prou.
Minipunto negativo (i ja van...) : P

EDITO: Amb conta americana sí que es pot baixar, així que la limitació aquesta és només per Espanya, així que un cop més som al cul del món...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dc. 29 juny 2011, 22:20

Sisi, són una panda de cabrons. Jo m'he d'esperar al 4 de Juliol per probar la beta. xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dc. 29 juny 2011, 23:06

Restricció per Espanya, Alemanya i Nova Zelanda. Un zero patatero per SONY, molt i molt mal fet, i fins avui no s'ha comentat res al respecte. SONY donant pel cul una vegada més, el problema principal és la falta de comunicació que hi ha entre la propia companyia i els usuari, demostrant que ells faran el que creguin i no importa si ho fan malament, ells tenen el poder.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants