Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dt. 27 set. 2011, 13:21

Home, dir que Chris no és important en el Resident Evil no té massa sentit, però bé, estic d'acord amb vosaltres de que Leo té més tables.

Ojalà en el 6 torni a sortir Chris, té molt carisma.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dt. 27 set. 2011, 21:51

Nightsirk ha escrit:
Home, dir que Chris no és important en el Resident Evil no té massa sentit, però bé, estic d'acord amb vosaltres de que Leo té més tables.

No dic que no sigui important, si no que a Leon se li ha donat més protagonisme, ergo (almenys, jo) li hem agafat més carinyo. Si no contem crossovers i demés pollades de Resident Evil (com el shooter rollo Time Crisis de Wii) i ens concentrem en lo que és estrictament la saga (de l'1 al 5), els jocs que ha protagonitzat Leon a mí m'han molat molt més.

D'aquí ningú que tingui Steam juga al Left 4 Dead 2? Perquè per jugar de tant en tant i relaxar-se matant zombies, està molt bé! Busqueu-me a Steam per "Patata Frita" xD
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dt. 27 set. 2011, 23:37

Quan posin el L4D i/o el L4D2 de súper oferta a Steam, cauran.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dt. 27 set. 2011, 23:45

Uzumiya ha escrit:
Quan posin el L4D i/o el L4D2 de súper oferta a Steam, cauran.

A l'estiu estaven a 3 euros xDD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dc. 28 set. 2011, 00:45

Moustache ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Home, dir que Chris no és important en el Resident Evil no té massa sentit, però bé, estic d'acord amb vosaltres de que Leo té més tables.

No dic que no sigui important, si no que a Leon se li ha donat més protagonisme, ergo (almenys, jo) li hem agafat més carinyo. Si no contem crossovers i demés pollades de Resident Evil (com el shooter rollo Time Crisis de Wii) i ens concentrem en lo que és estrictament la saga (de l'1 al 5), els jocs que ha protagonitzat Leon a mí m'han molat molt més.

D'aquí ningú que tingui Steam juga al Left 4 Dead 2? Perquè per jugar de tant en tant i relaxar-se matant zombies, està molt bé! Busqueu-me a Steam per "Patata Frita" xD



El que si que és cert i estic d'acord amb tu és que en Leon ha marcat una época i el Chris encara té coses per demostrar, en qualsevol cas, els protes com el Chris van genial per sagues tipu resident evil, almenys a mi m'ho sembla aixi. xd
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dc. 28 set. 2011, 13:05

Pos em pillaria a Londres l'oferta dels 3€.... en fin...



Em deixaré una pasta en jocs...
Ah i avui m'he pillat The Witcher Enhanced Edition per uns 11 eurillus.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

dc. 28 set. 2011, 13:28

Cassum, l'Alpha em cridava. Bé, com q no gaudeixo molt jugant davant al PC...

uzu, al final t'animaràs amb el KOF? :profident: Amb SFXTK i quet els esperaré a un Megamonday, importació concreta o oferta o jalgundiaelspillo. La veritat és que ATLUS com a distribuïdora és una de les més correctes i saben promocionar el que pretenen vendre, ja van aconseguir fer del Demon's Souls un candidat seriós a sleeper de l'any...

moustache, dóna-li una empenta al RDR, conyàs és, però a mi se'm va fer bastant amè. Cal dir que no estic gens d'acord amb tota la gran quantitat d'opinions que afirmaven d'aquest títol com un argumento bo (mec) i un personatge molt carismàtic (mec), també ho deien de Niko Bellic i és el paio més soso amb qui anar de canyes, però la sensació de llibertat i el disseny tècnic del joc són esplèndits (animació dels cavalls per exemple) a més d'un ambient molt aconseguit. Problema, que al tito Dan Houser li ha donat la vena de fer personatges "paries" o més ben dit lameculos i ala, ja tenim excusa per a que faci mil i pico de missions que consisteixen en mata-mata.

I ja que trec el tema, al final vai donar-li una segona oportunitat als Episodis del GTAIV, el Lost&Damned una birria que no val cap duro del que costa peroooooo Gay Tony és bastant bo, missions variades, carisma tant en els personatges com a l'aura que envolta l'expansió i poca cosa més, però és la tònica que hauria d'haver tingut el joc original.

BTW:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

183cm i 65 kg en Kanji? Amos no me jodas si és un tot terreny...
Lee l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 29 set. 2011, 08:36, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dc. 28 set. 2011, 21:23

De l'Steam vaig "comprar" Portal, que el regalaven durant uns dies :P
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dc. 28 set. 2011, 22:54

@Moustache, potser lo que trobes més conyàs es el anar d'un lloc a l'altre amb el cavall (aqui no hi ha el magnific taxi com al GTAIV XD). Si has d'anar molt lluny fés servir les diligencies, o compra un campamento avanzado i vés-hi directament sense fer el viatge. Jo aprofitava per agafar plantes o matar certs animals (vaja, fer els desafios) durant els viatges.

Per lo demés, a mi el joc en general em va agradar força. No és una obra mestre, però l'ambientació, el tarannà dels personatges i penya diversa, i bé, el sistema de joc en general cumpleixen molt bé.

Crec que si el GTA et va agradar aquest no tindria perquè no fer-ho xD

Per quan una mega batalla infinita de SSFIV? xD
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dj. 29 set. 2011, 01:21

Ja ha sortit les missions extres de Dead Nation. Demà si puc i tinc pasta me les agafo que además venen amb 4 bronzes, 2 platas i 1 or.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dj. 29 set. 2011, 17:30

Lee i XcRaSh... per mí el cavall és incontrolable, i si em faig un lio amb el mètode principal de transport, cagada la hemos xD
Suposo, també, que m'ha pillat a una mala época en la que necessito jocs més accelerats, que no d'anar d'un lloc a un altre fent missions (guiar reses... madre mía xD) o fent desafíos que (torno a dir) per mí, son horrorosament avorrides. Si últimament només jugo al Dynasty Warriors 7 i he deixat aparcat el Yakuza 4 per quan torni a tindre ganes de veure videos, videos y més videos xD

El BlazBlue de Persona 4 té bona estética... pero no em fio ni un pèl, els Guilty Gear i els BlazBlue no em diuen res, perquè el trobo un matxaca-botons massa descarat, i més quan hi ha personatges que estan massa "chetats" amb moviments toca ous sobre altres (que realment és el que acabes fent sempre). A més, que fiquin més personatges... que la plantilla és molt precària.

El King of Fighters XIII sí, veus? Els que he provat (la collection per PSP) són SFs amb personatges molt més carismàtics (més kawaiis que res).

Masses jocs de lluita estan per sortir :S
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dj. 29 set. 2011, 18:02

Busques un joc accelerat?

Estas trigant, Vanquish, posat a casa per 17.5€ i del Game espanya! http://www.game.es/Product/Default.aspx ... ddce05f42a
i per 15€, el Bayonetta http://www.juegosalmejorprecio.com/es/j ... ion-3.html

Com no, de Platinum Games, dels que ja espero amb mltes ganes Anarchy Reigns, el seu proper treball amb molt bona pinta.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dj. 29 set. 2011, 20:07

Maki ha escrit:

A l'alcampo per 10, o això diu el catàleg : P
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dv. 30 set. 2011, 00:28

No crec que em compri res de moment (almenys fins la sortida d'SFxTKN), no estic passant un moment prósper económicament i a més començaré a tindre tela de treball d'uni... si m'estic intentant treure el puto platino del Dynasty Warriors per desafogar-me (i després de tres anys de consola tenir-ne algun, que ja toca xD).
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

dv. 30 set. 2011, 00:35

Mmm Vanquish, em tempta a aquet preu (més o menys així va caure la coleccionista de Bayonetta, que diria que al Game mateix està també baratet sense recórrer a la importació) però ICO Collection també... fuck.

Moustache, ja fas bé de no fiar-te del Persona 4 meets BB, perque com segueixi el curriculum d'aquest i els GG fàcilment poden treure'n DLC i segones versions a cascoporro (les últimes actualitzacions del Blazblue CS són una vergonya). Ara, per mi el BB em sembla molt menys machaca-botons, perque la veritat era un joc de combejar, combejar, combejar i combejar, i si el deixaves un mes ja ni te'n enrecordaves perque cada personatge és un món i no és com agafar els karatekas del SF i dius vale, almenys sé com van uns quants xD
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants