Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Jocs i trofeus

dc. 18 jul. 2012, 01:05

No he pogut contestar perquè no puc pagar el internet, les ofertes d'estiu de Steam eren massa bones (com sempre) per no quedar-te aruinat.
Imatge

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2716
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dc. 18 jul. 2012, 01:37

Després de veure els videos dels combats, us poso, per a mi, el millor combat de SFIII: 3rd Strike. És del 2004 en unes semifinals d'un torneig. Increïble l'últim assalt del primer combat.

Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

dc. 18 jul. 2012, 06:39

XcRaSh ha escrit:
Ja sé que a alts nivells es lo que hi ha, pero trobo aburrit un combat de 80% pokes entre la cammy i honda. Podrien arriscar una mica més, van massa "save".

Contra Honda no es pot arriscar una merda, es un menja vidas de gratis, com el puto Blanka xD Una final on et jugues guanyar 500 euros o 200 pel segon lloc.. pues millor vas a lo segur, no? xD

tato25 ha escrit:
Després de veure els videos dels combats, us poso, per a mi, el millor combat de SFIII: 3rd Strike. És del 2004 en unes semifinals d'un torneig. Increïble l'últim assalt del primer combat.

És el millor combat que hi ha, almenys, el més épic que hi ha hagut. Puto 3s, que complicat que és, amb lo del parry i el poc buffering que té (i lo exigent que es en quant a inputs...) fan d'aquesta final digna de admirah xD
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3741
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

ds. 21 jul. 2012, 18:06

Aynodok ha escrit:
Sirk, segur que no serà platí fàcil el MGS, no caldrà que el busquis XD

El del MGS4 fa pinta que serà tipus Deus Ex però més complicat. Aviam, tinc 2 platinos de dificultat molt alta que són el WipEout i el Motorstorm PR al igual que també en tinc de dificultat notable com els MW's o el Black Ops o el WAW. A la vida no tots els platins tenen que ser difícils que també en tinc de normalets com els GOW'S o els Uncharted's. Més que res fa gràcia que treguin trofeus ja que serà l'excusa perfecte per jugar al joc però em sembla que passaré del platí que com dic, segur que el compliquen.

Avui m'he comprat el MOH i m'està agradant molt. No recordava que em venia el Frontline aixi que tinc 2 jocs pel preu d'un. :juas:
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dl. 30 jul. 2012, 23:04

Per fi!!! Platí núm 40 SINGULARITY.

És un joc que recomano a tothom. És tipo Bioshock però només en quan a perfil ja que no és tan horror ni molt menys. L'ambientació i el guió del joc están molt ben trobats. M'ha costat més hores de les esperades el platí però és que fins que no m'he posat a fons amb l'online i la història en difícil i els col·leccionables sembla que no s'acabi mai.

:adeu:
Imatge

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6312
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 06 ago. 2012, 21:55

Ja ha arribat el parche de trofeus de Metal Gear Solid 4. Molt bona elecció de trofeus. Els trofeus d'aventura clàssics i la resta son de l'estil de Kojima al MGS HD, els ous de pasqua i accions poc corrents, desde les més normals de derribar algú amb el barril de metall (que s'aconsegueix despres d'una escena mítica amb l'Akiba i els seus problmes digestius), fer servir les titelles de The Sorrow i Psyco Mantis fins a fer servir una pistola que ni coneixia, veure una colla de posters (Tu tambien eres un Otaku?, es diu el trofeu, llagrimeta) fins al més PUTA de tots, el d'aconseguir totes les cançons per al iPod. ¿Objectes coleccionables? Sí, pero hi ha una canço, senyors meus, la de Cynthia Harrell - Snake Eater: LA CANÇO, que s'aconsegueix obtenint els 40 emblemes finals, cinlouent el rang Big Boss, un dels majors reptes dels videojocs.

A tot això, platino de l'Uncharted 3 divendres i del Rayman Origins, avui. Tant de bo hi haguessin més plataformes com el Rayman Origins, què bó és i quin repte més gustós i quins cabrejos sans s'agafen. Molt recomanable, esta en els 2x25 lliures, tot i que en anglés, que bé... Per 5 cartellets qu te el joc, tant és.

Ara, el dubte es MGS4, Asura's Wrath, que m'ha arribat avui o el Castlevania Lords of Shadows de divendres.
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dl. 06 ago. 2012, 23:30

Maki ha escrit:
Ja ha arribat el parche de trofeus de Metal Gear Solid 4. Molt bona elecció de trofeus. Els trofeus d'aventura clàssics i la resta son de l'estil de Kojima al MGS HD, els ous de pasqua i accions poc corrents, desde les més normals de derribar algú amb el barril de metall (que s'aconsegueix despres d'una escena mítica amb l'Akiba i els seus problmes digestius), fer servir les titelles de The Sorrow i Psyco Mantis fins a fer servir una pistola que ni coneixia, veure una colla de posters (Tu tambien eres un Otaku?, es diu el trofeu, llagrimeta) fins al més PUTA de tots, el d'aconseguir totes les cançons per al iPod. ¿Objectes coleccionables? Sí, pero hi ha una canço, senyors meus, la de Cynthia Harrell - Snake Eater: LA CANÇO, que s'aconsegueix obtenint els 40 emblemes finals, cinlouent el rang Big Boss, un dels majors reptes dels videojocs.

A tot això, platino de l'Uncharted 3 divendres i del Rayman Origins, avui. Tant de bo hi haguessin més plataformes com el Rayman Origins, què bó és i quin repte més gustós i quins cabrejos sans s'agafen. Molt recomanable, esta en els 2x25 lliures, tot i que en anglés, que bé... Per 5 cartellets qu te el joc, tant és.

Ara, el dubte es MGS4, Asura's Wrath, que m'ha arribat avui o el Castlevania Lords of Shadows de divendres.

Avui m'he comprat el Rayman i estic flipant de lo bo que és. M'està encantant. Referent a la pregunta que fas jo et recomano el Castlevania.

PD: Per cert, el platí del Rayman sembla xungui, t'han costat massa els contrarrellotges? Semblen impossibles de fer...
Imatge

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6312
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dt. 07 ago. 2012, 08:20

El joc te molt de proba i error i algunes les pots repetir 30 vegades. Pero surten.
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dt. 07 ago. 2012, 18:05

Ni que ho juris, Maki. Estic apunt de passar-me el joc (o això sembla) i de contrarrellotges no n'he pogut superar encara cap. Sembla el típic joc que o el domines molt o no tens res a pelar però estic d'acord amb tu que el joc es basa moltissim en apendre dels errors per intentar enmendar-los, sens dubte els creadors del videojoc s'ho han currat. :lol:
Imatge

XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 760
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dt. 04 set. 2012, 21:13

Ueee per fi m'he passat el repte Sebastien Vettel, del redbull x2010!! ... Per mi crec que s'han passat 3 pobles amb aquesta prova, me'ls he passat pels pèls tots 3, en bronze evidentment. I l'or està com a 12-15 segons dels meus temps :lol:

He llegit per alguns forums que amb el pad es casi impossible fer or, que ha de ser amb el volant. De moment estic massa vago com per montarlo i provarho ... però tot i així crec que passar-se això amb or és gairebé impossible. Massa velocitat, gir i coordinació juntes, sense comptar que has de guanyar els nervis a la 2a volta XD

En fi, canviant de tema ... se avecina un MGS i un nou FFXIII XD

Pel que fa a mi el MGS és un sold fixe. Quan jugava al 4 vai desitjar que no en treiessin més, per a que no es convertís en el que moltes sagues, treure més i més versions de mala qualitat només per vendre.
Però reflexionant, la història MGS dóna per molt, i en kojima mai ens ha defraudat.

El ffxiii com sempre si el trobo a menys de 20€ potsé cau. Això si, fa ràbia que hagin sortit 3 FFXIII i encara no tinguem notícies suculents del versus xiii ...

Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

dc. 05 set. 2012, 00:48

L'últim que vaig llegir del Versus-XIII es que el pasarien directament a FFXV, per mi, millor, que estic de la Fabula Nova Crysalis o com cony es digui fins els ous.

Per cert, Persona 4 Arena retrassat indefinidament, vivaaaa...

Tinc esperances en el Borderlands 2 i poc més.
Imatge

Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

dc. 05 set. 2012, 09:57

XcRaSh ha escrit:
Ueee per fi m'he passat el repte Sebastien Vettel, del redbull x2010!! ... Per mi crec que s'han passat 3 pobles amb aquesta prova, me'ls he passat pels pèls tots 3, en bronze evidentment. I l'or està com a 12-15 segons dels meus temps :lol:

He llegit per alguns forums que amb el pad es casi impossible fer or, que ha de ser amb el volant. De moment estic massa vago com per montarlo i provarho ... però tot i així crec que passar-se això amb or és gairebé impossible. Massa velocitat, gir i coordinació juntes, sense comptar que has de guanyar els nervis a la 2a volta XD

Jo tinc or a les tres proves de Reto Vettel X. En general son difícils d'aconseguir pero no imposible amb un volant. Al circuit de Monza s'obté ràpidament el millor temps, i al de Nurburgring ja exigeix més tècnica de conducció però també es possible amb un parell d'hores o més. El gran problema ve al circuit de Suzuka on el temps està molt ajustat i es necessita unes quantes hores llargues per assolir l'or. Jo m'ho vaig passar molt i molt bé encara que al circuit japonés vaig patir força per aconseguir-ho.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan

XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu

dc. 05 set. 2012, 19:28

Moustache ha escrit:
L'últim que vaig llegir del Versus-XIII es que el pasarien directament a FFXV, per mi, millor, que estic de la Fabula Nova Crysalis o com cony es digui fins els ous.

Però en teoria esta ambientat en el mateix mon de la fabula nova cristallis aquesta xDD
A mi ja se m'en fum ... aquest igual que va passar amb el GT5 sembla el conte del llop.

Vist així lizarus potser ho provaré amb el volant. És cert que l'ordre de dificultat és monza -> nurburgring ------> suzuka.
Suzuka és molt puta amb tantes curves i tant traicioneres.

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dj. 06 set. 2012, 02:02

El nou FF XIII-3-3-3 caca de vaca. Per ara no matem a la Lightning ni en la sopa i només falta que en aquest joc ens tornin a fotre el Ezio Auditore. Nose a quin dels 2 personatges han exprimit més, sincerament. :lol:

Pel que respecte al nou MGS fot bona pinta. S'havien filtrat unes fotos on semblava que BB tingués molts anys xò era només l'efecte d'un llampeg i finalment tindrà els seus 40 i pocs tacos, tal i com havia de passar.

Imatge
Imatge

Hi ha nova demo de 15 minuts de The last of us:

Imatge

XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu

dj. 06 set. 2012, 20:30

Provat amb el volant i ja m'he passat la de monza, em va agradar els 2M de credits i els 4M d'exp que em van donar per l'or, 2 nivells d'A-spec by the face xD
Això si les altres dues ja és una altra cosa!! Ja arribarà ... algun dia.

Ahir també em vaig tocar veient el trailer gameplay del The last of us ... el meu hype segueix creixent xD

Em fa por per això que m'estic acostumant a les veus dels 2 protas en anglès i molen molt, espero que se les currin en castellà ... :$

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant