Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dg. 09 set. 2012, 21:11

XcRaSh ha escrit:
Provat amb el volant i ja m'he passat la de monza, em va agradar els 2M de credits i els 4M d'exp que em van donar per l'or, 2 nivells d'A-spec by the face xD
Això si les altres dues ja és una altra cosa!! Ja arribarà ... algun dia.


Me'n alegro. Nurburgring és qüestió de pràctica. En canvi, Suzuka requereix concentració i habilitat en quantitats còsmiques. Ànims, que val la pena :profident:

Ara estic intentant treure'm tots els trofeus de Motorstorm Apocalypse.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 10 set. 2012, 11:21

Nois, fer-nos del plus ara és una ganga. 37 € en tot un any i ens donen un piló de jocs. Dissabte em vaig passar el machinarium de cop i he de dir que aquest joc, que mo deixa de ser una aventura gràfica, apart de ser la 1º que em passo, és un LOLAZO de joc, té moments molt épics que cal remarcar. xd

No té platí però si 100% i tots els trofeus están relacionats amb la història aixi que és relativament fàcil de treure. Us el recomano a tots.

Ahir vaig començar Lara Croft and the guardian of the light amb un amic i el joc val força la pena jugar-lo a dobles. Ara que en individuals nose jo si és tant divertit.

Finalment dissabte vaig començar-me el Outland i també trobo que és un joc força entretingut.

Lizarus: Si vols arribar rápid al nivell 40 online del Motorstorm Apocalypse et recomano que facis partides privades amb dos mandos, els dos preferiblement amb quad i moto i que et posis un dels primers nivells, un que al principi tens un salt en una espècie "de costa catalana" perquè m'entenguis. xd És una pantalla força llarga i fàcil en la que voreges el mar i et fots per túnels espero explicar-me. Jo el que vaig fer era crear una partida eliminatòria i amb el mando 1 intentava tirar del quad al mando 2 i acabar guanyant. Escla que al ser eliminatòria per temps el mando 2 perdia al cap de 20 segons o aixi i en algunes partides m'havien arribat a donar fins i tot 11000 punts ara que el més normal era que em donessin pocs punts, uns 1000, però eren partides molt rápides i per pujar alguns nivells anava bé. També va molt bé jugar l'online normal i anar complint requisits ja que n'hi ha alguns que et donen forçes punts i mentre vas quedant dels primers en el online ja que encara que la diferència sigui poca, al llarg de las partides es nota si quedes 1º o no.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 11 set. 2012, 22:22

Ja tinc el trofeu del nivell 40, merci de totes maneres Nightsirk. Aquest trofeu és molt senzill però força pesat. Haig de donar gràcies que tenia companyia a ratos i se'm feia més lleuger. Tot i així, m'ho he passat força bé amb l'obtenció de les medalles, era un goig veure que aconseguies 55.000 punts d'una tacada quan cumplies un objectiu de nivell 5.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dc. 12 set. 2012, 01:07

55.000 punts? Deu n'hi do, no?!!! Són molts punts, segur que amb aquests haurás pujat alguns nivells. xd Si em pots dir quin repte has superat li comentaré a un amic que li anirà de conya saber-ho.

Jo ara amb el plus estic desbordat de jocs i tenia pensat passar-me el 2 POP que és el més pesat i enrebessat dels 3 que van treure per PS2.

Tinc que començar-me el RDR, el Just Cause 2 i apart tinc el Lara Croft and the guardian of the light a mig passar amb un amic (el mateix que li diré el tema Motorstorm xd) i els únics jocs que tinc pensat comprar-me aquest any són la remasterització del Budokai 1/3 i el de One Piece que particularment, li tinc moltes ganes.

Aquest divendres em deixarán el Naruto Generations i per Nadals com a molt em pillaré el AC3 i sino m'esperaré a l'any que ve. El Resident Evil 6 i The last of Us, tot i ser dos jocs que fan bona pinta esperaré a 2013 per comprar-los i el Black Ops 2 no hi tinc massa hype ja que amb MW3, Crysis 2 i MOH vaig sobrat. Em fot perquè el Black Ops 2 m'agradaria jugar-lo però ja se que els COD quasi no baixen de preu en tot l'any aixi que o miro de agafar en un futur una super-ganga o m'hauré d'esperar a finals de l'any que ve per pillar-lo.

PD: Ah, si, ara de cara a finals d'any, com ja vaig fer l'any passat (és una tradicció xd) vendré el FIFA 11 i em pillaré el FIFA 12. Sempre vaig amb un FIFA de retrás però és la manera de que em surti super barat. :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 18 set. 2012, 23:34

Coi, ara llegeixo els missatges, Xcrash. El GTA l'estic jugant perque encara no m'havia fet els Liberty City Episodes. De moment m'he fet the Ballad of Gay Tony.
Ara em fa gusanillo si les escenes on apareix el Niko Bellic es corresponen al GTA IV.

I bé, les partides al Street Fighter, no me n'he adonat, estava baixant a saco el Humble Bundle 6 :P
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dg. 23 set. 2012, 18:01

L'altre dia em vaig pillar el OP per PS3 i molt guapo, realment supera i per força les espectatives que hi tenia posades.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dg. 23 set. 2012, 18:26

Em reventa que hagin deixat els noms dels atacs amb el patetic español, "hincha la panceta colchoneta", etc...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dg. 23 set. 2012, 22:25

LOL! A no comprar doncs xD
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 24 set. 2012, 03:57

Maki ha escrit:
Em reventa que hagin deixat els noms dels atacs amb el patetic español, "hincha la panceta colchoneta", etc...


Seh, aquesta és la pitjor part del joc ja que les traduccions són horribles (per norma general) però no per això et deixes de comprar un joc bo o almenys jo, no. xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 24 set. 2012, 13:27

Què li passa a la pàgina YourGamerCards? Últimament està inactiva.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 24 set. 2012, 23:32

Ara en teoria torna a funcionar, Lizarus, però si que és cert que últimament ha fet força el tontet.

Per cert, avui m'he petat Crocodile al OP i de conya, el joc a més de lluites és una mica plataformero (a nivell bàsic) però es nota que s'ho han treballat. Un 10 per aquest gran joc ^^
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 25 set. 2012, 13:57

Doncs ara mateix està caiguda la pàgina.

One Piece Pirate Warriors el compraré més endavant, quan baixi de preu. També m'interessa el Sunny però no penso pagar el que val l'edició coleccionista, em sembla una barbaritat. Suposo que la part més bona del joc és el "Otro diario" ja que és la modalitat Musou. La principal deu ser la historia però explicada malament, al igual que a Bleach: Soul Resurrección. El que passa és que aquest joc no té la part Musou i One Piece si.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dt. 25 set. 2012, 18:08

Lizarus ha escrit:
Doncs ara mateix està caiguda la pàgina.

One Piece Pirate Warriors el compraré més endavant, quan baixi de preu. També m'interessa el Sunny però no penso pagar el que val l'edició coleccionista, em sembla una barbaritat. Suposo que la part més bona del joc és el "Otro diario" ja que és la modalitat Musou. La principal deu ser la historia però explicada malament, al igual que a Bleach: Soul Resurrección. El que passa és que aquest joc no té la part Musou i One Piece si.



La història està molt ben explicada per ser un joc d'aquest tipus tot i que es salten algunes sagues. Hi ha alguns puzzles aixi senzillets i tal, no només hi ha lluites.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 08 oct. 2012, 15:54

Nens, he sentit que aquesta setmana o la que ve ens donen el R5 edició gold i el Bullestorm pels que som del plus, pot ser?

Estic donant canya al OP però el platí el veig lluny ja que per aconseguir-lo tens que tenir totes les monedes i moltes d'elles surten de manera aleatòria apart que hi ha un trofeu el qual tens que petar 100.000 enemics acumulats en tots els tipus de joc, el problemilla és que no hi ha cap lloc que et digui quants enemics acumulats portes aixi que és dificil saber per quina xifra vas, s'ha de calcular a ull.

De jocs online estic bastant posat amb el Crysis 2 cosa que em faria bastant il·Lusió platinar-lo però dependrà de si els trofeus online se'm bugueen o no. Fins ara he tingut sort i m'han anat saltant tots.

PD: Jo no se vosaltres però amb tants jocs que ens estan donant m'estic estressant una mica hahaha ara que prefereixo tenir-ne de més que no que me'n faltin. xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

ds. 13 oct. 2012, 13:12

Ahir em vaig comprar el joe Danger 2: The movie i el Fifa 12. Per fi els tinc ja i possiblement juntament amb la remasterització dels budokais i el AC 3 siguin els últims jocs que em pilli aquest any.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants