Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dj. 23 maig 2013, 08:33

Ay, no pots camuflar la merda quan flota i fa pudor a kilometres. Respecto moltissim tots els que defenseu a la xbox però tot el que he comentat és la realitat. Pot ser que al E3 la nova One foti un canvi impressionant perquè s'hagin adonant de que l'han liat però ho dubto molt i realment, el que em fa més por és que els de Sony s'ho vegin fet abans d'hora i ens comensin a putejar amb xorradetes com están fent els de Microsoft amb la nova One.

Dir que el nou Battlefield es pixa al COD què vols que et digui, l'únic que demostra és el teu fanboy cap a la saga de EA perquè encara que el joc de EA sigui globalment més currat que els de Activision o Treyarch, t'has ben coronat, amic. Als jugadors online ens agrada el que ens agrada, ens podeu titllar de casual gamers si voleu però no som idiotes. Si cada saga de COD ven més que l¡'anterior no és per casualitat i amb el Ghosts tornarà a passar el mateix, que es follarà amb patates a tota la seva competència ja sigui de DICE o de EA.

Segurament Battlefield sigui un joc més complert i un FPS una mica més real (ja que si vols un FPS realista tindries que jugar a ARMA de PC) però dir el que has dit i quedar-te tan tranquil és força greu, la veritat. Tot i aixpo, no em preocupa gens ja que tinc la sort de poder valorar moltissim els jocs i tinc la sort de compartir la meva opinió amb vosaltres i altra gent i això m'ha fet aprendre moltissim. Us estic agraït per la part que us toca, pero les coses no es poden dir tan a la lleugera.

No crec que desprestigiar a COD sigui dificil, el que ho és, si més no, és que segueixi arrassant com està fent i que altres jocs que segurament són técnicament superiors, no ho están aconseguint al mateix nivell. Ais, la pedra filosofal, quin mal que fa!! :bleh:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dj. 23 maig 2013, 12:13

Suposem doncs, amb la lògica Nightcirk, que Justin Bieber es millor que, no sé, Guns'n'Roses perque ven més. O Sálvame es millor que El Intermedio perquè té més audiencia.

Call of Duty és una saga molt jugada, però és un lastre impressionant per a la industria. El motor que han presentat ara, el del gos, no evolucionarà ni es canviarà fins al 2020, quan arribi la Playstation 5 i la Xbox Mocos o com es vulgui dir. És el que han fet aquesta generació. Van presentar el Modern Warfare al 2007 i fins ara no han fet cap canvi. Això vol dir que no cal esforçar-se per a fer un millor producte, si no que treure el mateix any rera any ja va bé.
Battlefield se'l peta en tots els sentits, menys en quantitat de gent jugant. Negar-ho categoricament sí que és de fanboy.

La presentació en sí, decepcionant des de el punt de vista d'un jugador no nord-americà. Per a ells haurà estat magnific que els ofereixin poder veure la TV en una consola que està conectada a la TV i disposen de uns serveis de suport per part de les emisores que aquí no tindrem.
7 jocs presentats, 5 d'ells, multiplataforma, 1 exclusiu i el Quantum Break no ho sabria dir si serà o no exclusiu o exclusiu temporal com Alan Wake.
Prometen 15 jocs, 8 d'ells noves franquicies. A veure quantes d'aquestes son "Kinect Party". Tot i que s'ha de dir, que les primeres impresions del nou Kinect son bones. Un altra cosa es que es faci un us interessant d'ell amb el temps.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dj. 23 maig 2013, 13:52

Nightsirk, no intento camuflar res ni defensar res, de fet ja he dit que "adéu Xbox" XD

Només dir això, que Sony no ha inventat res i que moltes coses de les que es critiquen ens les acabarem empassant quan les implantin altres companyies de manera silenciosa.

Sobre el CoD... negar que TÈCNICAMENT el Battlefield (i no el nou) és molt superior al CoD es tenir una bena al ulls. Que és del que estàvem parlant. ;)

Sobre les exclusivitats, per molt que hagin dit que no es compartiran en PC, crec que la majoria les veurem allà, i més amb el tema d'integració de Windows 8 que vol posar Microsoft a tot arreu.
Ja hem vist Halo a PC, i Gears of War, el mateix amb Alan Wake. No m'extranyaria que quan parlen d'exclusivitat es refereixen només en consoles, doncs està clar que amb el gaming de PC no poden competir amb màquines que encara no han sortit i que ja tenen característiques per sota d'un PC de gama alta actual.
I si són exclusius de consola... puc viure tranquil·lament sense Halo (i si m'haguessin de titllar de fanboy d'un shooter realment hauria de ser d'aquest (i tampoc m'hi considero fanboy :P), sense Gears of War i sense PGR o Forza XD

A sobre afegim que els jocs (tant de PS4 com d'XBOX) es programaran igual que a PC, pel que a PC no ens haurem de menjar merda ports amb filtres. Així que no tot és dolent :P
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dv. 24 maig 2013, 00:03

Nightsirk, au, calla. Tants anys i les mateixes tonteries.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dv. 24 maig 2013, 17:39

Jo no he dit que COD sigui millor que Battlefield, és evident que no ho és i si no citeu-me textualment on he posat tal afirmació. El que si he dit, és que COD ven més que Battlefield i per tant, som més usuaris els que juguem als jocs de Activision que als de EA, això és evident.

Segurament tingueu raó en tot. COD és un lastre perquè repercuteix negativament en molts altres jocs que tenen que fer merdes similars per "intentar" vendre més (cosa que després no tots ho aconsegueixen) i COD treurà motor gràfic (ja tocava e.e) i segurament fins la següent consola no s'ho currin i no treguin res...100% d'acord però el problema no està en aquelles persones que si veiem tot això i que tant podem disfrutar d'un COD com d'un altre joc. El problema ho tenen aquelles persones que només veuen aquest problema i no fan res per remediar-ho i sobretot, qui té el problema són la majoria de companyies que intenten fer onlines i no els hi surten tan efectius com els de la saga COD.

Per cert, tornant al tema inicial, el desastre de la nova Xbox, us passo una llista que té aspectes confirmats i altres de no confirmats (els vermells). Com podeu veure, fins i tot els que no som informatics veiem clar cap a on es pot acabar decantant la llista, només mirant el que si que ja està confirmat. El que ja hem dit i repetit, Xbox ho té molt pelut per seguir endavant i si es confirmen els arguments de Maki, la nova xbox estarà destinada només als Americans on possiblement hi trobin alguna possibilitat més que la resta de mortals del món.

Aqui ho teniu:


Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dv. 24 maig 2013, 18:57

Imatge

No tinc ni idea de res del que parleu, però com els jocs segueixin anant a 50 fps em foto un tret. MGS Rising nava a 60 o m'ho estic patillant?
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dv. 24 maig 2013, 20:38

Què dius nightsirk, si no hi ha res confirmat i el que hi ha confirmat apenes hi ha una cosa (la de la velocitat de transferència de la memòria) que pugui marcar una diferència XD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 27 maig 2013, 23:43

Per poca cosa que sigui, la nova PS4 ja és millor que la one aquesta. It's something, no? xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 27 maig 2013, 23:50

Ui si, molt millor, on anirem a parar...

Oh yes, much better, where we're going to stop...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dt. 28 maig 2013, 01:34

Amb amor per l'XcRaSh. Comprat el Marvel, el joc més injust del món, però el més divertit.


Per cert, m'he tornat a deixar bigoti, el meu nick torna a cobrar sentit.

Per cert, si us interessa als que estabem aqui de tant en tant jugant al SF:

http://www.arcadiafighters.net/foro/vie ... 68#p134068

Son gent molt maca i el local està ben comunicat. Per si el Maki diu "Jo.... es que em reventarán", no és nivell Pride, però hi ha gent bona, però també hi ha gent nivell manco com jo. Animeu-vos!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 28 maig 2013, 09:09

Jo... es que em reventaran

Crec que aquell dia no hi podria ser. A més es en 360 i bé... el mando de 360 es terrible per a jugar per el maleit D-Pad, i el joystick que tinc es de PS3.
De fet, per al joystick, li vaig demanar a un amic al que li vam regalar un adaptador PS3<->360<->PC: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B008 ... UTF8&psc=1
Pero el joystick no funciona a la 360. Llastima.

Per cert, no he trobat la opcio d'instalar el Arcade Edition a la 360 i els combats triguen molt en carregar. No existeix la opció?


D'altra banda, he de dir que he finiquitat el Profesor Layton y la villa misteriosa, a la 3DS. Gracies Meristation per ficar en les imatges dels anàlisis la imatge que spoileja el gran secret del joc i amb el que tot quadra.
I el Assassin's Creed 3. Un joc desastros on podria estar rajant MOLT d'ell, pero que es pot resumir que és un joc en que et tracta d'idiota. Després de 5 entregues, no em cal apendre a arrencar cartells o trepar o tot el maleït tutorial que dura hores i hores, envoltat de personatges sense cap atractiu, interés o carisma. A petar de bugs gràfics i deixadesa en general. Eviteu-lo com sigui.

Ara toca finiquitar el Mass Effect 2 i seguir morint al Dark Souls.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dt. 28 maig 2013, 14:08

Per ón vas del Dark Souls, Maki? Jo el vaig deixar a la 5 foguera, allà al bosc on et trobes aquells "bitxarracos" de pedra que són força emprenyadors, apart de les plantes rares. Crec que era nivell 26 aixi que encara em queda mil per anar avançant...imagino que tu deus anar més endavant :P

Vaig començar el Batman Arkaham City i m'està agradant força però no el platinaré. És massa llarg de fer i fot pal xd

Per cert...a principis de Sept surt el KH collection i aquest si que me'l pillaré de sortida. Se que no m'aporta res de nou (o quasi res, ja que l'únic joc que em falta per passar és el Chains of memories) però li tinc moltes ganes. Quins records de quan jugava al KH 1 amb 14 anys OMG!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dg. 02 juny 2013, 22:28

Nightsirk ha escrit:
Vaig començar el Batman Arkaham City i ...

ARKAHAM CITY

ARKAHAM CITY

ARKAHAM CITY

ARKAHAM CITY
...


Imatge


Maki ha escrit:
Crec que aquell dia no hi podria ser. A més es en 360 i bé... el mando de 360 es terrible per a jugar per el maleit D-Pad, i el joystick que tinc es de PS3.
De fet, per al joystick, li vaig demanar a un amic al que li vam regalar un adaptador PS3<->360<->PC: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B008 ... UTF8&psc=1
Pero el joystick no funciona a la 360. Llastima.

Per cert, no he trobat la opcio d'instalar el Arcade Edition a la 360 i els combats triguen molt en carregar. No existeix la opció?

Per lo de 360 no et preocupis, la gent sol deixar pads i jo et podria deixar el meu stick si volguessis.

Sobre la opció d'instalar no existeix, la Xbox no instala jocs per tant... pero va 100 cops millor que a la PS3, tant offline (3 frames més ràpid, jo encara no ho veig a ojo xD) com l'online que es Déu senyor.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dg. 02 juny 2013, 23:35

La XBOX sí que instal·la jocs, el que no fa són instal·lacions obligatòries.
Quan instal·la, fa instal·lació completa per no necessitar disc (només comprova a l'iniciar que estigui posat).
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dg. 02 juny 2013, 23:42

L'altre dia vaig rempendre el Dark Souls i ja no recordava el que era morir tant xd

Vaig petar-me a una papallona a la 3º que és un boss d'aquests no obligatoris i vaig seguir una mica, però és d'aquells jocs que per avançar, m'hi estic la vida.

L'altre dia vaig començar el the walking dead i he de dir que és una aventura gràfica que m'està agradant molt. Amés, l'estic fent en anglès, aixi practico xd

Salut!!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants