Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dt. 10 gen. 2012, 19:00

Uzumiya ha escrit:
XcRaSh ha escrit:
De debò, està clar que uncharted té tocs de molts altres jocs/pel.lícules, però negar que té una gran retirada a la saga tomb raider sona una mica fanboy.

Clar, tot té mil influències, però el que dic, si tu ets del grup de persones a les que Uncharted els hi recorda abans a TR que a Indiana Jones, doncs osti, ets el primer a qui conec.
I si creus que sóc fanboy d'Uncharted, doncs vas força allunyat, puc treure força coses dolentes de tots tres, sobretot del 3, tot i que considero que el 1 és un molt bon joc, el 2 és un joc excel·lent i que el 3 és bon joc, pel que puc dir-te que considero també que la saga és del millor de la generació.


No és que em recordi més a un o altre, és simplement que trobo més facil i directe comparar 2 videojocs que un videojoc i una peli. Tot i això penso que la saga uncharted tant em recorda a la tomb raider com a la indiana jones.
Només volia ressaltar que imho, dir que uncharted recorda moooolt poc a tomb raider és força incorrecte. Això sí, és evident que li ha passat la mà per la cara a aquesta ultima.

A mi m'han agradat tots 3 uncharted. El primer em va fer cosa comprarlo de sortida, pq despres de jugar la demo no em va cridar gaire. Però abans que sortis el segon (ja anava ben hypejat) em vaig comprar el 1 per 15€ de 2a mà. No podia ser jugar al 2n sense haver jugat al 1r xD
També els ordenaria 2>3>1.

Em part trobo normal que siguin més shooter del que alguns voldriem. Estem a la era FPS, i potser desde naughty van pensar que si hi havia menys bales volant també hi hauria menys ventes.
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dt. 10 gen. 2012, 23:58

Bleh a tots vosaltres. A Uncharted 3 és la polla marinera jugar a pantalla partida online (més si li sumem substàncies estupefacients). Encara no es vegi massa bé i entre partida i partida passa una eternitat... el prefereixo sobre altres com BF3 o MW3. Es mi opinión... y ahora... A MI YUGULAR!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dc. 11 gen. 2012, 01:19

Uzumiya ha escrit:
Tio, el 2 significa que has de començar pel que va abans xD

Tot i això, en cada Uncharted hi ha cada cop més acció i menys exploració, pel que puc dir que la primera part del Drake's Fortune, just fins el submarí, on només és exploració, és una passada de joc. I sé que l'Ayu pensa com jo.
Ara bé, el segon, amb la història que té i com està narrada (i amb un final no tant WTF com el primer), supera per força Uncharted 1. I clar, fa un salt gràfic espectacular, cosa que no he trobat al passar del 2 al 3.

I bé, si voleu llegir una crítica/anàlisis d'Uncharted 3 amb la que estic bastant d'acord, aquesta mateix.


Vai començar pel 2 gràcies a un amic que es va comprar la PS3 perquè va sentir que el Uncharted 2 sería el nap i efectivament, aixi va ser. Després tant ell com jo vem passar al 1 i només jo he seguit, per ara, amb el 3.

Vaig a llegir-me el anàlisi que has penjat.

EDITO: Anàlisi llegit i estic d'acord en un 99,9%. xd
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dc. 11 gen. 2012, 11:49

Moustache ha escrit:
i entre partida i partida passa una eternitat...

Per no parlar del lag... no sé, és un online una mica d'anar per casa, no té oportunitat de competir amb els altres.

Nightsirk ha escrit:
99,9%

I el 0.1% que falta???
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dv. 13 gen. 2012, 01:58

Uzumiya ha escrit:
Moustache ha escrit:
i entre partida i partida passa una eternitat...

Per no parlar del lag... no sé, és un online una mica d'anar per casa, no té oportunitat de competir amb els altres.

Nightsirk ha escrit:
99,9%

I el 0.1% que falta???



Era per vacilar una mica, Uzu. Jo crec que Uncharted 3 està ben valorat si rep una nota de 8,5 a 9 i tot i que estic d'acord amb el 8,3 penso que el redactor ha filat molt prim.

Estic a un altre foro on soc moderador, i allà hi ha uns quants fanboys de Uncharted 3 i certament l'han valorat per sobre del 9. Ells diuen que està més aprop del 10 que del 9 i jo intento explicar-lis que per a mi està més aprop del 9 que no del 10 o del 8 pero en fi, no hi ha manera i totes les opinions al cap i a la fi s'han de respectar, però que em diguin que U3 ha estat millor que U2 no hi passo, què vols que et digui. xd

Per cert, m'he comprat l'últim Tekken (el Hybrid o algo aixi) i he de dir que m'està agradant molt, a més, et ve com una espècie de beta del que serà el futur tekken tag tournament 2 i què voleu que us digui, fot molt bona pinta, senyors.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dg. 15 gen. 2012, 21:56

Home, pensa que U3 no sols s'ha de valorar com a joc independent, si no com a component d'una sèrie, i és allà on més "falla" el joc. O això crec que pensa el redactor.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 16 gen. 2012, 01:13

El redactor també hauria de tenir en conta que els Uncharted no segueixen un argument únic com un Assassin's Creed o Star Wars, sino que cada entrega es una aventura independent de la resta, de la que conserva els personatges. Com Indiana Jones.

El que crec que li falta al Uncharted 3 és una mica de claretat a l'argument, sobretot tot allò relacionat amb "l'anell". Intenta profunditzar molt amb el Sullivan, pero aquest entre que no surt i quan surt, hi han 2 més que et poden esgarrar tot intent de ser sigilos...
Es un joc magnific, de 8,5-9. Pero no deixa aquella satisfacció del Uncharted 2 i ja no sorprèn tant.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dl. 16 gen. 2012, 11:57

Maki ha escrit:
El redactor també hauria de tenir en conta que els Uncharted no segueixen un argument únic

Per suposat, però segueix formant part d'una sèrie.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dt. 17 gen. 2012, 00:17

Maki ha escrit:
El redactor també hauria de tenir en conta que els Uncharted no segueixen un argument únic com un Assassin's Creed o Star Wars, sino que cada entrega es una aventura independent de la resta, de la que conserva els personatges. Com Indiana Jones.

El que crec que li falta al Uncharted 3 és una mica de claretat a l'argument, sobretot tot allò relacionat amb "l'anell". Intenta profunditzar molt amb el Sullivan, pero aquest entre que no surt i quan surt, hi han 2 més que et poden esgarrar tot intent de ser sigilos...
Es un joc magnific, de 8,5-9. Pero no deixa aquella satisfacció del Uncharted 2 i ja no sorprèn tant.



També estic d'acord amb tu, però el tema de l'anell és força clar o almenys, al final del joc es veu clar.

Spoiler: mostra
Nathan i Helena es casen entre U2 i U3 i d'aqui els comentaris i le sindirectes en el 3 joc, ara, tot està plantejat horriblement, o almenys aixi ho veig jo.


La falta de claritat en aquesta 3 part es contraposa amb tota la claritat i transparencia que va soposar la 2 part.
Nightsirk l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 17 gen. 2012, 11:02, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Ran
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 868
Membre des de: dg. 08 oct. 2006, 17:43
Ubicació: in the middle of nowhere
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 17 gen. 2012, 08:27

Acabo de llegir l'últim post i ja m'he tragat un spoiler. S'agrairia molt pels que no hem jugat al joc i no descartem jugar-hi o tenim previst jugar-hi que coses de la trama com la segona frase que has dit Nightsirk es posin en mode spoiler. Tampoc demano que es posi tot en spoiler ja que a l'últim post d'en Maki és difícil endevinar de què parla exactament però és que tu ho has deixat anar alto i claro...


PD: una pregunta Maki.... que els fils d'animelliure ja poden durar més de 56 pàgines? que potser és una novetat i jo sense saber-ho xd
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 17 gen. 2012, 08:48

Sí, ja no cal tancar-los a les 50 pàgines.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dt. 17 gen. 2012, 11:01

Ran ha escrit:
Acabo de llegir l'últim post i ja m'he tragat un spoiler. S'agrairia molt pels que no hem jugat al joc i no descartem jugar-hi o tenim previst jugar-hi que coses de la trama com la segona frase que has dit Nightsirk es posin en mode spoiler. Tampoc demano que es posi tot en spoiler ja que a l'últim post d'en Maki és difícil endevinar de què parla exactament però és que tu ho has deixat anar alto i claro...


PD: una pregunta Maki.... que els fils d'animelliure ja poden durar més de 56 pàgines? que potser és una novetat i jo sense saber-ho xd


Sorry, ho vaig pensar però no ho vaig fer. Cagada per part meva, no es tornarà a repetir. xd

Ara ho arreglo i qui en vulgui parlar doncs això, en spoiler per no spoilejar més.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dt. 31 gen. 2012, 20:20

L'altre dia em van deixar aquest joc:
Imatge
Algú més coincideix amb mi que és una real merda? Si es que sóc dels que opinen que podía hagut ser un joc entretingut... però és que la càmara i el control són infumables! Que vaig intentar fer la vista grossa... però es que és molt dolent xDD

I ara m'han deixat el Dead Island... i m'estressa molt. Quan se'm tregui una mica el mono de Skyrim li seguiré donant oportunitats :S
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dv. 03 feb. 2012, 11:52

Genji sembla no seguir la bona entrega que va aparèixer per PS2. Va ser un joc més aviat acceptable tirant cap a deficient quan va sortir la última consola de SONY,
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dg. 26 feb. 2012, 14:42

M'estic apunt de passar el Crysis, per PS3 i m'està semblant un joc prou bo. És un shooter diferent al que estava acostumat però tot i això em sembla un bon joc.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants