Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 77
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 24 gen. 2011, 23:42

El meu amic és de per allá Palamós (Costa Brava) i res, que baixa molt poc per casa meva.
Jo me'l vaig comprar el dissabte i el vem provar a la meva play i li va provocar un hype terrible el joc, total, que el diumenge ens vem sobar pel matí i no vem poder anar a la tenda a comprar-ne un per ell. Em va suplicar que li vengués, total que com jo tinc exámens i tampoc el podria jugar, li vaig vendre tot pensant que ja me'l tornaria a comprar.
Com que me'l pillaré al game per 15 €, quan el vegi li tornaré els 5 pavus de més que m'ha donat, no soc cap estafador ni timador, no em cal, vaja i menys, per 5 pavus a un amic.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dl. 24 gen. 2011, 23:55

Uzumiya ha escrit:
encasquetant bodrios a l'Ayu (què tal KZ2, LBP i AC2? xD :bleh: )

Home, el KZ2 i el LBP, pel preu que em van sortir, i contant que no tenia jocs, doncs no estava mal.
L'AC2, també em va sortir bé de preu, per ser de "llançament" i de fet és l'únic dels 3 que m'he passat, així que tampoc no em queixaré : P

Ran, malfet de no jugar-hi. I més quan tens millors jocs per la 360 que per la PS3 (veient el teu historial de joc) : P
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dt. 25 gen. 2011, 21:32

Vale, m'he espantat. Estava jugant al FF13 i he notat un canvi brusc en els colors (com si hagués remenat el contrast/color de la tele. evidentment, no)...
A algú altre li ha passat? És el joc? És la PS3? És que ja se m'han fos dues 360 quan feien això...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

dt. 25 gen. 2011, 22:14

Doncs desafortunadament et dic que no, molt extrany. També és que el joc va a 1080 (més o menys, perque són reescalats però del propi motor del joc), a quin format hi jugues?

Ja et dic que la PS3 no, a mi quan se'm va morir abans del reballing es va apagar i prou.

PD: Ah sí per cert, Tales of Graces f per a occident. Fa falta saber l'anunci, però el site teaser és claríssim. Malparits, de pas que portin el Vesperia, però no puc obviar que estic bastant alegre de la ntícia.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dt. 25 gen. 2011, 23:12

Demà ja tornaré a enxufar la PS3, reenganxant tots els cables i tal, a veure si es veu normal, sèpia com aquesta tarda, o simplement mor...

Vale, he provat ara, i és raríssim.
Al menú de la PS3 es veu bé, al FF13 a la intro es veu bé, i mentre carrega el paisatge de gran pals també es veu bé.
Llavors comença la partida i té un to absolutament sèpia.

Demà provaré l'uncharted o algo...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 25 gen. 2011, 23:20

Comprova que no sigui cosa de la televisio ficant al paly aun altra TV i si pot ser amb un altre cable HDMI, millor

Curiosament, l'uncharted el pots configurar per jugar en grafics sepia xD
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dt. 25 gen. 2011, 23:47

Es que no pot ser la tele, ja que
1.- no he tocat cap configuració de res.
2.- sempre ha anat bé.
3.- al xmb i mentre carrega la partida (amb una foto de gran paals blau i tal) es veu bé, luego entres al joc i es veu sèpia.

i bé, ara que penso, la primera vegada que se m'ha fet sepia he pensat... joder, es per la missio i no m'havia adonat!
i dic bueno, acabem la missio que es un moment viam que... quan he acabat la missio es veia "millor", però ho continuava veient raro, així que he apagat i deixat que es refredés, i llavors ha passat el que he dit adalt: que es veia tot bé fins que carregava la partida.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

dt. 25 gen. 2011, 23:56

Colta, no serà que hi ha boira a Paals? En certs moments apareix com una mena de boira sèpia o fosca per tot Paals i potser ho estàs confonent. Si no és la TV i es tracta del joc, i dius que només passa a l'ingame, prova el principi del joc a veure com es veu també ingame.

Si res funciona, doncs t'haurà sortit rana l'FF13, però vaja, crec que estic segur que es tracta del que dic, no he vist mai cap cas d'aquest quan passejava pels fòrums i els fils del respectiu.

Sort i tal.
Imatge
 
Ran
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 868
Membre des de: dg. 08 oct. 2006, 17:43
Ubicació: in the middle of nowhere
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dc. 26 gen. 2011, 00:01

Aynodok ha escrit:
Ran, malfet de no jugar-hi. I més quan tens millors jocs per la 360 que per la PS3 (veient el teu historial de joc) : P


Eiii això va per gustos eh xD que jo amb el Ratchet and Clank, el bayonetta (sí, també hi és per xbox però me l'han deixat per ps3), heavy rain i el trine m'ho passo molt bé, jugo poc i els pocs jocs que tinc em duren molt i els disfruto tan com puc xD a, i el modnation apart l'estic disfrutant molt amb l'online (que no he de pagar per sort)
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dc. 26 gen. 2011, 00:07

Lee ha escrit:
Colta, no serà que hi ha boira a Paals? En certs moments apareix com una mena de boira sèpia o fosca per tot Paals i potser ho estàs confonent. Si no és la TV i es tracta del joc, i dius que només passa a l'ingame, prova el principi del joc a veure com es veu també ingame.

Si res funciona, doncs t'haurà sortit rana l'FF13, però vaja, crec que estic segur que es tracta del que dic, no he vist mai cap cas d'aquest quan passejava pels fòrums i els fils del respectiu.

Buf no, no és cap missió del gegant que fa fum, ja n'he fet un parell (per això el primer que he pensat quan lo sepia es que fos algun event).
És sèpia sèpia, ja faré fotos si puc iafunruntgubtu
Faré experiments de save (partida nova, guardar, carregar; partida sepia, guardar en un altre save, carregar el nou save), provar altres jocs... no sé.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

dc. 26 gen. 2011, 00:08

Fins i tot els menús? Ostres tú, que deien que era ahir el pitjor dia de l'any no avui xD

Tampoc cal que sigui el gegant, apareix i va de vegades, crec que és aleatori. Però bé, ja diràs demà.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dc. 26 gen. 2011, 00:09

Els menús crec que estan bé, però clar, com saps si està bé o no? xD
Sobretot es nota mirant el cel de Paals, que es GRIS, i l'herba està com cremada pel sol.
No sé, raríssim.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dc. 26 gen. 2011, 00:18

Sí Ran, va a gustos. Pagar l'online... doncs no sé, no és una gran despesa (i menys quant tens mesos gratis XD) i realment va moooolt millor que el de PS3 (generalment, suposo que algun joc hi haurà que anirà bé). Però si no s'ha de fer servir és una tonteria, sí; com pagar el gimnàs i no anar (però 15 vegades més barat XD).
També pots disfrutar els jocs de 360, que sinó no sé perquè me la vas comprar, doncs XD
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

dc. 26 gen. 2011, 00:21

També podries haver tirar cap a rodalies de Gran Pulse, com la zona on vas veure l'escena retard.

Bé, et confirmo que la boira és random, ho acabo de mirar una mica per damunt googlejant a gamefaqs. Sinó, doncs mira, t'estalvies farmejar tortuguetes y a otra cosa mariposa :profident:
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dc. 26 gen. 2011, 00:23

Merci per l'ajuda, Ayu, Maki, Lee.
Viam com va la cosa demà... i si haig de triar algo per llençar, que sigui el FF13 i no la plei xD
Imatge
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 77

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants