Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dv. 30 des. 2011, 04:17

Uzumiya ha escrit:
Bé, doncs jo he deixat a una banda l'Skyrim i he començat el LA Noire. El primer que vaig pensar va ser: BUENOOOOOOOOOOOO altra GTA... però m'està agradant bastant.

LA Noire és un juegaco. M'encanta que es centri més en el "buscar" que en l'acció. Falten jocs d'aquest calibre... a més... els gràfics i la història són espatarrans.
L'únic dolent que puc dir és que per qui no tingui paciència... és una mica monóton.

Aparto MK de la llista de moment...
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dv. 06 gen. 2012, 22:43

Hola.

Qui digui que MW3 és millor que BF3 es mereix una fletxa al genoll.

Adéu.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

ds. 07 gen. 2012, 11:11

Imatge
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Ran
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 868
Membre des de: dg. 08 oct. 2006, 17:43
Ubicació: in the middle of nowhere
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

ds. 07 gen. 2012, 15:55

Lizarus cabró m'has robat la imatge que volia posar xD

Tot just em vaig enterar ahir d'això de l'arrow in the knee de l'skyrim i em va fer la seva gràcia...

Imatge

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

ds. 07 gen. 2012, 17:20

M'acabo de passar el Tom Raider Underworld i sense ser cap cosa de l'altre món m'ha distret força.

Considero que la saga uncharted s'ha inspirat força en els últims jocs de Lara Croft xò està clarissim que el estudi de Nauthy li ha fet una repassada de les grans a la saga Tom Raider que dintre de poquet, treurà un joc on veurem si realment es tornen a posar a nivell Uncharted.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dg. 08 gen. 2012, 21:20

Nightsirk ha escrit:
Considero que la saga uncharted s'ha inspirat força en els últims jocs de Lara Croft

Uncharted: Drake's Fortune, començat a desenvolupar al 2005, anunciat al 2006 y publicat al 2007.
Tomb Raider Underworld, publicat al 2008. Tomb Raider: Legend, publicat al 2006.

Imatge
grasia no hase falta desir nada mas


Bueno, va, sí, diré una cosa més: qualsevol veu que el nou Tomb Raider (el que ha de sortir) s'ha inspirat molt en Uncharted. I per això m'interessa aquest i cap dels anteriors TR.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dg. 08 gen. 2012, 22:14

A vore ni una ni l'altra. Uncharted no pot haverse inspirat en els ultims jocs de tomb raider si cronologicament han sortit al mercat si fa no fa als mateixos anys.
En tot cas s'han inspirat (no cre cque ningu ho dubti) en els primers tomb raider, els que va fer l'altra companyia, que si mal no recordo en son 5 o 6.

Però això és normal, tomb raider va triunfar a la seva epoca, i és evident que en part els uncharted s'han inspirat amb els jocs de lara.

Ara és uncharted el que ha triunfat, i un altre cop veig normal que altres companyies s'inspirin en aquest alhora de crear un joc "similar".
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 09 gen. 2012, 16:32

XcRaSh ha escrit:
A vore ni una ni l'altra. Uncharted no pot haverse inspirat en els ultims jocs de tomb raider si cronologicament han sortit al mercat si fa no fa als mateixos anys.
En tot cas s'han inspirat (no cre cque ningu ho dubti) en els primers tomb raider, els que va fer l'altra companyia, que si mal no recordo en son 5 o 6.

Però això és normal, tomb raider va triunfar a la seva epoca, i és evident que en part els uncharted s'han inspirat amb els jocs de lara.

Ara és uncharted el que ha triunfat, i un altre cop veig normal que altres companyies s'inspirin en aquest alhora de crear un joc "similar".



Si, jo em referia a això amb els últims jocs. No sabia si el Uncharted s'havia desenvolupat abans que el Underworld (gràcies per l'aclaració) però sens dubte, està clar que Uncharted està una mica inspirat en els primers títols de Lara Croft, potser no directament xò si, indirectament.

També està clar que Uncharted li ha fotut una repasada avismal als últims títols de Tom Raider i d'aqui que el següent joc de Lara Croft es vulguin inspirar en tot el que Uncharted ha anat oferint ens els darrers anys i reciclar-se perquè no és per comparar, però fins i tot el 1 Uncharted li fot 10 patades al últim Tom Raider que sense anar més lluny, l'he trobat un joc mooooolt justet.

Serà difícil que el nou joc de Tom Raider sigui tant bo com la triologia Uncharted però no en podrem dir la nostra fins tenir més info del nou Tom Raider.

Per cert, què us sembla la última proposta del estudi Nauthy?? Creieu que el tema zombies està massa explotat??
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 09 gen. 2012, 17:08

Indiana Jones us saluda, nois.

PD: És tota una incògnita, The last of us. Per ara té bona pinta però tampoc han mostrat res de l'altre món.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dl. 09 gen. 2012, 20:03

Efectivament, abans de Tomb Raider, però moooooooooolt abans, em ve al cap les primeres pel·lícules d'Indiana Jones al jugar a un Uncharted.
De fet, sí que relaciono el nou Tomb Raider amb Uncharted, però ni relaciono Uncharted amb els anteriors TR, ni als anteriors TR amb els Uncharted.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dl. 09 gen. 2012, 20:22

Pel.lícules d'Indiana jones, perquè jocs no crec XD
De debò, està clar que uncharted té tocs de molts altres jocs/pel.lícules, però negar que té una gran retirada a la saga tomb raider sona una mica fanboy.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 09 gen. 2012, 22:18

La gracia, crec jo, de Uncharted, és clarisimament els personatges que aparèixen i que la història, ha complert fins a Uncharted 3.

Personalment, trobo que l'argument de la 3 part no arriba al nivell de la 2 part xò bé, no puc negar que Uncharted 3 ha estat un gran joc.

Jo del nou Tom Raider no m'espero res fins que no vegi algun gameplay llarg o tinguem més info ara que si veig que tira molt a Uncharted no li donaré tant de bombo que de moment, fa tota la pinta que els trets van per aqui però deixem que el temps ens digui finalment, què depara el nou Tom Raider.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dl. 09 gen. 2012, 22:30

XcRaSh ha escrit:
De debò, està clar que uncharted té tocs de molts altres jocs/pel.lícules, però negar que té una gran retirada a la saga tomb raider sona una mica fanboy.

Clar, tot té mil influències, però el que dic, si tu ets del grup de persones a les que Uncharted els hi recorda abans a TR que a Indiana Jones, doncs osti, ets el primer a qui conec.
I si creus que sóc fanboy d'Uncharted, doncs vas força allunyat, puc treure força coses dolentes de tots tres, sobretot del 3, tot i que considero que el 1 és un molt bon joc, el 2 és un joc excel·lent i que el 3 és bon joc, pel que puc dir-te que considero també que la saga és del millor de la generació.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dt. 10 gen. 2012, 01:24

Uzumiya ha escrit:
XcRaSh ha escrit:
De debò, està clar que uncharted té tocs de molts altres jocs/pel.lícules, però negar que té una gran retirada a la saga tomb raider sona una mica fanboy.

Clar, tot té mil influències, però el que dic, si tu ets del grup de persones a les que Uncharted els hi recorda abans a TR que a Indiana Jones, doncs osti, ets el primer a qui conec.
I si creus que sóc fanboy d'Uncharted, doncs vas força allunyat, puc treure força coses dolentes de tots tres, sobretot del 3, tot i que considero que el 1 és un molt bon joc, el 2 és un joc excel·lent i que el 3 és bon joc, pel que puc dir-te que considero també que la saga és del millor de la generació.


Nen, estic totalment d'acord amb tu. Bufff, jo vaigh començar pel 2 i em va treure el singlot, va ser awesome. Després vaig jugar al 1 que tot i no ser tant espectacular, cumpleix i de sobres i el 3 tot i tenir uns gràfics orgàsmics, la història trobo que no està tan ben trobada com U2. Crec que en això coincidim totalment i crec que Uncharted, per tot el que representa es una de les sagues de consoles d'última generació que més exprimeix les prestacions que en aquest cas, PS3 té.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dt. 10 gen. 2012, 12:39

Tio, el 2 significa que has de començar pel que va abans xD

Tot i això, en cada Uncharted hi ha cada cop més acció i menys exploració, pel que puc dir que la primera part del Drake's Fortune, just fins el submarí, on només és exploració, és una passada de joc. I sé que l'Ayu pensa com jo.
Ara bé, el segon, amb la història que té i com està narrada (i amb un final no tant WTF com el primer), supera per força Uncharted 1. I clar, fa un salt gràfic espectacular, cosa que no he trobat al passar del 2 al 3.

I bé, si voleu llegir una crítica/anàlisis d'Uncharted 3 amb la que estic bastant d'acord, aquesta mateix.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants