Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dg. 26 feb. 2012, 19:30

Sí, el Crysis per ser un shooter que ho va petar absolutament tot quan va sortir per PC, està prou bé, sí.

Avui he conseguit, 11 mesos d'aconseguir l'ultim trofeu, un altre del Super Street Fighter IV! 50 combats gunayats amb Super. Es fa dificil de creure, pero encar ano el tenia. Quina festa jo tot sol a l'habitació quan ha saltat.
D'altra banda, els Metal Gear, em queda treure el segon final del Peace Walker i després ja veurem, me n'he cansat quan despres de 15 minuts lluitant contra un tanc de merda, al final se'm petés quan el tenia a una bala de la victoria.
I llavors m'he anat a desfogar al nostre estimat Street Fighter. ORRRRIAA!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dg. 04 març 2012, 12:15

Pròxima setmana surt, per fi, Trine 2 per a PS3 a un preu raonable segons m'han informat: 12.95€. I a mitjans d'aquest mes, Journey, una altra obra d'art de ThatGameCompany.

Per cert, algú ha comprat la PlayStation Vita?
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dg. 04 març 2012, 20:12

Tinc el Trine 2 a Steam i la veritat m'agradava més el primer, però bé, encara li he de dedicar unes horetes ^^

Potser a algú li interessa saber que a UK estan a 20 lliures els següents jocs relativament recents i relativament bons:
Batman: Arkham City
Final Fantasy XIII-2
Halo: Combat Evolved Anniversary


Per cert, com s'ha revolucionat el sector amb les imatges del AC3, no?
He d'admetre que ho fan molt bé el d'entrar per l'ull, però com li explicava l'altre dia a una profana sobre els AC:
es una serie de juegos que entran muy muy bien por los ojos y que al principio están muy bien, pero acaba cansando porque es siempre lo mismo y la historia se basa en un poco interesante al principio, relleno relleno relleno y en los últimos 10-15 minutos de juego te sueltan un bombazo en la historia para que te compres el siguiente

Així que no sé, hauré de tirar d'amics que me'l puguin deixar, si de cas.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dl. 05 març 2012, 16:23

Desde que vaig comprar el primer AC estic ansiós per veure quan deixaran de fer-ne més. O, almenys, fer un joc que no sigui monòton i amb argument més currat. Perquè l'únic que molava, com diu l'Uzu, era el final, cliffhanger i pa tu casa.

He de dir que només he jugat a l'1 i el 2 (molta gent em diu que Brotherhood i Revelations milloren molt... però no me creo nah). Tot entra molt bé per els ulls, això sí. Però sincerament, l'Infamous (encara que a la llarga també sigui monòton) és molt millor joc. Almenys el control de la càmara o del ninot no és tant FFFUUU

I bueno, aquesta setmana surt Street Fighter x Tekken, del que els pros de SSFIV, com Ricky Ortiz o Justin Wong, diuen que es molt millor joc que el propi SSFIV, i molt més competitiu, per la complicitat de combos (timing) i l'eliminació de l'Ultra. Però a mi això de les gemes DLC... que se'l fotin pel cul, a més dels 12 personatges que vindran a la versió de PSVita i que per PS3/Xbox360 s'hauran de comprar... puta Crapcom. Té prioritat el Soul Calibur V quan baixi de preu.

I l'altra notícia, més aviat rumor, pels amants dels fighting games, és que Crapcom és possible que estigui desenvolupant Darkstalkers 4, franquícia oblidada, però de les més maques dels fighting games (únicament recuperaven personatges per els crossovers). Segons els possibles rumors de Yoshinori Ono, es basarà en el mateix motor que SFxTK, ja que, segons ells, els sprites ja no són rentables.

Imatge
sniff...

I per acabar, Saints Row: The Third és un juegaco padre. Mola crear-se un Dr. Manhattan i anar en pilotes pel carrer equipat amb missils Jericho xD

Més flipat no es pot ser.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 05 març 2012, 17:35

Jo el SFxT el compraré quan baixi de preu, suposo que per juny ja el tindrem molt més que assequible.

I per assequible, el que ha succeit aquest mati a Amazon.es. La Ottoman edition del Assassin's Creed Revelations ha sigut posada a reserva al preu de 25.77€, quan a tots llocs posa 60€ i la versió a pèl del joc a UK, completament en anglès, està a 40-45€. Al cap d'una hora, sobre les 9:30 del matí han retirat el preu i finalment l'han deixat a ~60€. Peeeero, als que ja haviem fet la reserva, ens conserven els preus.
Amazon, al contrari que altres empreses, assumeixen els seus errors i si la gent compra una cosa a un preu equivocat, mantenen el millor preu. Per això és una de les empreses millor valorades al mon.
Aquí, un MediaMarkt, FNAC o Game, facilment et cancelen la reserva i a joderse, a mi no me vengas con historias que esun fallo tipografico.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dl. 05 març 2012, 19:23

Que ultra flipat el video del saints row no? xDDD
A mi no m'han acabat mai de fer el pes..

El SFxT caurà algun dia, pero coneixent capcom, i tinguent encara SSFIVAE per rato, jo m'esperare a la versio super, ultra, AE o lo que s'inventin del SFxT.

Em vai pillar el FFXIII-2 a zavvi x 25€ envio gratis, no està malament, més no pago per aquest joc que a saber el que em trobaré. Avui ja està a 30€ a la mateixa botiga XD
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dt. 06 març 2012, 09:34

Doncs l'has clavat, Maki, l'has clavat. xd
Per 25 € si que em pillaria jo també el Revelations, ara, per més mai, no s'ho mereix.
Ahir em vaig treure el platí del Crysis i he de reconèixer que com ja vaig dir, és un joc que m'ha acabat agradant moltissim. Dintre d'un temps no descarto pillar-me la 2 part.
EL Trine 2 per tothom, les 2 primeres setmanes estarà per 8 € (tindrà un 30% de descompte) i pels que sigueu del plus serà absolutament GRATIS.
Ara m'estic passant el Captain America que és un hach&slach força entretingut i el Batman per 20 lliures està a un preu força competitiu, difícilment baxarà més de preu...

Sempre he estat de Tekken aixi que m'esperaré a la versió Tekken x Street Fighter. xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 06 març 2012, 11:05

Trine 2 a 8€? En serio? Ostres, perfecte!
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dv. 09 març 2012, 06:48

Nightsirk ha escrit:
Sempre he estat de Tekken aixi que m'esperaré a la versió Tekken x Street Fighter. xd

Doncs espera sentat, que això ho treuen l'any que ve com a mínim.
Només com a apunt: els personatges de Tekken en el SF x TK es controlen (o almenys, això diuen) més o menys igual que en la saga Tekken. Tenen els mateixos moviments adaptats als 2D i al sistema de l'SF. Obviament les movelist han estat totalment modificades, però conserven algunes coses pròpies del Tekken:
ImatgeImatge
A més, pel que sembla, el timing és raro, però combejar normal mentres canvies de personatge (que és el que més es veu) no. Que es limita a: quadrat, triangle, rodona i X. (com al Marvel vs Capcom per tirar a la gent enlaire).
El joc té moltes possibilitats competitives...

De totes formes, tinc ganes de veure com solucionen el problema projectils en el TK x SF.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dv. 09 març 2012, 08:34

12 personatges ocults desbloquejables passant per caixa
sistema de gemmes adulterat ja que també es pot passar per caixa per tenir-ne més o millors

No se no se, a mi de moment no em cnovenç. Una cosa es que al cap d'un temps treguin una versió millor (SF4 -> SSFIV), l'altre és que ja t'incloguin la versió millor però bloquejada dintre el mateix BD

Com ja he dit abans, jo m'espero a la versió completa, o directament a la següent versió
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dv. 09 març 2012, 12:34

Esperar a revisions és una loteria...

Per qui no ho sàpiga, vaig esperar any i mig una GOTY del RDR... i res, que no sortia. Així que un dia que es van posar d'oferta els DLCs a Xbox Live, els vaig comprar, i vaig encarregar el joc a zavvi baratet............... i a la setmana següent anuncien la GOTY.
Zas.

Suposo que amb el SFxTKN igual, esperar a revisió, i si no, oferta dels personatges, que les gemmes m'interessen més aviat poquet. Suposo i espero que hi haurà algun mode de joc normal, sense gemmes.....
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dv. 09 març 2012, 19:39

Si, a això em refereixo, versio completa o sino, versio molt més asequible.

Les gemmes a mi no m'importa que hi siguin, és més, m'agraden, però sempre i quan sigui algo igual per tothom, no pas que pagant puguis tenir més o millor.


Edit: Per cert, FFXIII-2 a 22€ a zavvi, he cancelat la comanda anterior i n'he fet una de nova xDD .. estàn pendents de que els arribi stock, o sigui sense pressa
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dv. 09 març 2012, 21:50

XcRaSh ha escrit:
Les gemmes a mi no m'importa que hi siguin, és més, m'agraden, però sempre i quan sigui algo igual per tothom, no pas que pagant puguis tenir més o millor.

Doncs és així, si pagues més, millors gemes. I si et compres la limited edition del joc, te'n regalen 50. Pensa que hi ha gemes d'autoblock i autotech...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
shaidarol
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1059
Membre des de: dg. 16 oct. 2005, 02:04
Ubicació: Neckwhite, South Pedralbes

Re: Jocs i trofeus

ds. 10 març 2012, 07:52

Encara no li acabo de veure la gràcia a lo de les gemmes... Ja és prou difícil (parlo almenys del SSFIV) guanyar una partida al mode online degut al nivelazo que hi ha de gent jugant, per a sobre complicar-ho encara més...

No sé, no li veig la gràcia a un sistema que no afavoreix les teves habilitats a l'hora de jugar contra una altra persona sinò que afavoreix al que més paga (em sona a MTG això xD)

PD; Salutacions a tots, que feia segles que no em passava per aquí!
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

ds. 10 març 2012, 12:33

shaidarol ha escrit:
No sé, no li veig la gràcia a un sistema que no afavoreix les teves habilitats a l'hora de jugar contra una altra persona sinò que afavoreix al que més paga (em sona a MTG això xD)

Per això hi hauria d'haver un mode "relax", on jugar amb "proxys".
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants