Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 77
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

ds. 22 gen. 2011, 22:10

Home, el Prince of Persia 1 és un grandíssim joc.
Els que jo personalment crec que no cal és el Tomb Raider HD xD
Els Sly no els he provat, però si algun dia m'entra el venassu em pillaré ben baratet Splinter Cell HD, Team ICO i Prince of Persia HD.

Altres possibles HD? GTA, Halo, FF, Valkyrie Profile, Soul Calibur... llista infinita de saca cuartus.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

ds. 22 gen. 2011, 22:34

FFX ho necessita seriosament, la versió PAL és sagnant pels ulls.

Sobre l'escena que has ficat Uzu, doncs no sé... però Fang es ficaria gelosa, a més jo aposto a que són bolleres, masses abraçades es donen. Curiosament, les fangirls babejen amb Hope/Lightning.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

ds. 22 gen. 2011, 22:37

Jo penso que
Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

ds. 22 gen. 2011, 22:43

Prefereixo veure aquesta escena 10,000 vegades seguides que cap entrada d'Snow i Cocoon's heroes/saviors serahiloveu.

A més, d'alguna manera havien de ficar perque al principi del joc Vanille esmenta lo del somriure xD
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

ds. 22 gen. 2011, 22:46

No, les altres escenes que dius també penso el mateix.

Jo és que l'edat mental de 8 anys ja la vaig deixar enrere fa temps...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dg. 23 gen. 2011, 00:19

Uzumiya ha escrit:
Els que jo personalment crec que no cal és el Tomb Raider HD xD


Aquest és que encara els ha sortit més barat, perquè ja tenien les conversions dels dos primeres fetes per la 360 (i l'altre ja va sortir per PS3) XD
Els altres (i d'aquest també)... penso que són coses innecessàries. Que es dediquin a fer altres jocs o a posar la retrocompatibilitat com haurien d'haver fet fa temps enlloc de treure remakes per justificar-se a l'hora de no treure'ls.
A sobre això, jocs que ja estan a l'store.
És com l'ocarina de 3DS, que a sobre no serà ni port del de N64, sinó que ho serà del de GC. Així que port de port... per jugar al mateix...

Però com que la gent els segueix comprant, els segueixen treient.

Halo HD serà una bona manera de demostrar que 343 no està a l'alçada de Bungie i potser així deixin la saga tranquil·la...
 
Ran
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 868
Membre des de: dg. 08 oct. 2006, 17:43
Ubicació: in the middle of nowhere
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dg. 23 gen. 2011, 12:21

Maki ha escrit:
El UNO va costar 0.99€ aixi que és un "per què no?"
Es el joc de cartes, amb les normes que decideixes quines apliques i no. L'online va bé, i sí, es poden jugar amb els amics, clar, tot i que no recordo la opció.


exacte, "va costar" aquest és el meu problema, no em vaig enterar de l'oferta quan era hora sinó l'hagués comprat sense pensar-m'ho perquè l'UNO és un joc que sempre m'ha agradat però ara val 8€ (ho vaig veure just després de fer el post xD) i a aquest preu hi ha altres coses que m'interessen més... A veure si algun dia el tornen a rebaixar i m'entero a temps.

Sobre el Bayonetta a mi aquest joc m'encanta. Porto ja unes 22h i continuo disfrutant igual que els primers minuts. Ara estic pel capítol XIII crec recordar en mode difícil. El meu objectiu és arribar a passar-me'l en clímax xD Això sí, quant hi estic molts dies sense jugar-hi es nota tant... es perd molta pràctica amb tants de combos que hi ha xD

Sobre el lbp2.. pel que sembla la versió UK no porta el castellà :(
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dg. 23 gen. 2011, 12:30

Aynodok ha escrit:
Que es dediquin a fer altres jocs

Sí, ese es el problema principal, però bé, podria ser pitjor. No nego que a alguns els hi tinc ganes (tu també cabron, que ho sé xD), però que no es torni un hàbit.

Veig que no t'agrada gaire 343, però estic una mica desconnectat d'Halo xD Què ha passat?

Nota mental: buscar el reach baratet. Sí sí ja sé que em vas dir el asia, però em va fer pal.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dg. 23 gen. 2011, 13:01

Ran ha escrit:
l'UNO és un joc que sempre m'ha agradat però ara val 8€ (ho vaig veure just després de fer el post xD) i a aquest preu hi ha altres coses que m'interessen més... A veure si algun dia el tornen a rebaixar i m'entero a temps.


Pensava que l'uno de PS3 era el mateix que el de 360 i he estat mirant i veig que no, que és un cutre de gameloft... L'única cosa bona que hi veig és que poden jugar 6 enlloc de 4, però per la resta... el veig molt lent i mal acabat. És port directe del DSi com a mínim i a sobre el venen al mateix preu...
Jo de tu em compraria el de xbox, 400 msp (3.5 euros, 4.8 si compres els punts des de la consola). I si vols pots buscar un arcade compilation, que no et costarà més de 10 euros (jo el vaig comprar fa anys per 15 euros amb memory inclosa...) i a més tindràs Boom Boom Rocket, PAC-MAN CE, Luxor 2 i Feeding Frenzy. : P

Ran ha escrit:
Sobre el lbp2.. pel que sembla la versió UK no porta el castellà :(

I segur que tampoc portarà la veu del tiu de pasapalabra com el 1, així que punt a favor de la uk (total, serà que el joc té moltes converses... xD).

Uzumiya ha escrit:
(tu també cabron, que ho sé xD)

Doncs dels anunciats... ja vaig dir-te que com a molt compraré el POP el dia que el trobi a 5 lliures, no més... I segurament ni així, que total ja els tinc tots xD
Ni God of War, ni Splinter Cell, ni Sly, ni Tomb Raider, ni MGS, ni FF, ni ICO...


Uzu ha escrit:
Veig que no t'agrada gaire 343, però estic una mica desconnectat d'Halo xD Què ha passat?

No ha passat res, simplement és la companyia que s'encarregarà d'Halo.
I no és que no m'agradi, simplement dubto que una companyia que només ha fet el Waypoint ("base de dades" horrible, desorganitzada i inútil) i ha coordinat Halo: Legends pugui seguir la saga al mateix nivell que la va deixar Bungie. Tant de bo em confongui i ens sorprenguin, però no hi confio gaire...

Uzu ha escrit:
Nota mental: buscar el reach baratet. Sí sí ja sé que em vas dir el asia, però em va fer pal.

Ves a saber, potser et toca per twitter xD
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dg. 23 gen. 2011, 13:48

Que facin un Halo en Cell Shading desenfadat.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 24 gen. 2011, 13:35

Pero el Little Big Planet 2 a USA sí que està completament en castellà. I no, aquesta vegada no porta al christian pasapalabra, porta un que sona pitjor, molt pitjor. Com si fossim gilipolles o bebes. Almenys segons la demo.

http://www.juegosalmejorprecio.com/es/j ... ion-3.html
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dl. 24 gen. 2011, 16:12

Porra per data de sortida del Versus: Primavera 2012.

Pq? Pq al 2011 segur que no surt.
Pq? Doncs pq a primavera surt Dissidia 2, a l'estiu Agito, i a l'hivern FFX-2-2.

Què faran, treure tot de cop i morir-se de gana al següent any fiscal?
Doncs no, el trauran a primavera 2012 amb el Agito-2 i altre fascicle anunciats.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dl. 24 gen. 2011, 18:17

Es que si no recordo malament ja el van anunciar ara (quan van anunciar el 13-2 i demés) pel 2012.

Altre joc que m'interessa pel 2011... idolm@ster 2, d'aquest hi ha versió asia confirmada, a veure si hi ha sort i aquesta és region-free (tot i que ho dubto xD)...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 24 gen. 2011, 19:23

El bayonetta m'ha durat 1 dia exactament. xdd
Un colega me'l va comprar ahir, total, que ja me'l tornaré a agafar més endavant.
També tinc previst agafar-me la triologia de Prince of Persia per 32 € que l'he trobada, si vosaltres coneixeu algun lloc que la venguin més barata passeu link, merci. ;)

I aquesta setmana se suposa que rebu la hermandad d'un amic que me'l deixa.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dl. 24 gen. 2011, 19:30

Buf, canviar Bayonetta per un AC té delicte xD
El PoP pilla'l a amazon (£12.55) amb alguna coseta més que t'arribi a enviament gratuït (a partir de £25), no siguis burru, que no et timin.
Parlant de timar, encara no ens has dit si et vas pillar la normal (sent timo) o la coleccionista del bayonetta, Nicsirk.


Ayu, no té data de sortida oficial, però ja et dic, primavera 2012 mínim.
Imatge
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 77

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants