Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dv. 01 març 2013, 04:07

Exacte i amb més raó ara que la setmana que ve ens donen el Mass Effect 3 de gratis. Jo almenys li fotré una bona catada que diuen que és exquisit.

Per la meva part tinc el platí del Resistance 3 força aprop, aviam si l'acabo treient en poques setmanes i també estic jugant força al F1 Race Karts o com es digui, un joc tipo Mario Kart però amb jugadors del mundial de F1 i tot i que és mooolt cafre, és un joc molt entretingut i que acaba viciant ja que almenys a mi em serveix per matar grans estones i/o per relaxar-me una mica fent un break.

Us pillareu el TR de sortida?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 04 març 2013, 09:13

Resistance 3 platinat i ja en van 46 :) Als 50 segur que arribo ara no se quin podria ser per celebrar aquesta xifra tan especial.

Al Estiu surt el pirate Warriors 2 i al Octubre el KH collection 1 amb el KH 1 Final Mix i el KH Chain of memories remasteritzats per PS3. Aquests 2 no me'ls perdo per res i en 4 dies surt el nou TR.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dl. 04 març 2013, 15:12

Per demà no queden 4 dies... xD
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 04 març 2013, 20:28

Té bona pinta el nou Tomb Raider, tot i que la protagonista esquivi la mort en més d'un centenar de vegades pels pèls.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dt. 12 març 2013, 00:40

El nou TR està rebent molt bones crítiques, vosaltres que segurament l'hagiu provat què en penseu? M'agradaria un bon anàlisi a l'alçada dels vostres coneixements que són molt i bons!! Pel que he llegit, està havent-hi molta moguda entre clans Uncharted's i clans TR, entre fanboys de les dues sagues, vaja.

Jo per la meva part m'han tornat el 007 reloaded i m'han deixat el Max Payne 3 i estic veient els últims trailers del nou OP que sortirà al estiu i tela la bona pinta que fot. Per fi tindrem un OP épic!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dv. 15 març 2013, 02:47

No hi ha cap fan de Darkstalkers/Vampire Savior? M'han venut el Darkstalkers Resurrection en 15 segons (el que ha tardat en carregar l'Store), quins records de petit fotre-li al Darkstalkers 3. És un cutre-port com el del Street Fighter 3rd Strike, i està ple de bugs... però el que mola jugar online a un dels teus jocs de l'infància sense tindré que fotre el GGPO a l'ordinador, configurar l'stick... li estic donant que dona gust. Això si, arreglaran els bugs i en aquests anys he apres a no fiar-me de la meva intuició i segueixo tot el que fa el senyor Umehara:

Imatge
DAIGO APPROVES
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dv. 15 març 2013, 11:17

Moustache, no penses ficar els trailers dels Fighting Games? xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dv. 15 març 2013, 15:32

Es que com aquí entrem quatre i dels que jugavem a jocs de lluita asiduament només quedem l'XcRaSh i jo xD (Maki i Ayu ja no us compto perqué refuseu les meves invitacions xD)

Aquí els teniu, un documental que estic fent sobre l'escena competitiva dels jocs de lluita a Espanya:



PD: Per els que ja no li foteu a l'SF:

Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dv. 15 març 2013, 16:10

Araaa, duro con ellos! xD

Per mi el SF és el vici fàcil, i per això caic molt sovint en al tentació ... masas potser xD
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dg. 17 març 2013, 16:53

Molt bons videos. Aviam si aneu fent més i els vas penjant que els trobo força interessants.

Per part meva últimament estic fent un pupurri de molts jocs que ja tinc de fa temps aviam si almenys, me'ls acabo passant. Avui, per no anar més lluny he représ el Castlevania Lords of shadows i m'he petat al 2 boos dels 3 que té el joc i aquesta setmana li he donat a jocs com vanquish, Warhammer o Killzone 2. Aviam si me'ls vaig passant i aixi, podré dedicar-li més temps a altres nous jocs que sino, és impossible. També m'agradaria seguir avançant amb el dark souls que precisament no és un joc gens fàcil però és el tipic que et treus un trofeu i és per emocionar-se del que de vegades arriba a costar xd

PD: De pas he actualizat el ránking de la 1º pàgina. Ja tocava :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dt. 19 març 2013, 21:29

XcRaSh, miri vosté quina tecnologia té la p*** Chun Li (minut 00.24 després de barrido):



Triple overhead por la face. Ho coneixieu?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dt. 19 març 2013, 22:01

Hahah és un dels "setups" predilectes de'n Seth (entre altres del seu repertori), gràcies al qual guanyo molts combats xDDD.
Evidentment és copiat de la chun li. Lo que no sé és si sempre ha pogut fer-ho, o si és nou de la versio AE/2012, o si simplement només pot fer-ho amb personatges "gordos" (hitbox gran).

Però bueno, suma-ho a un dels millors backdash, uns dels millors "normals" i tens un personatge, tot i que no top tier, força torracollons xD

A mi m'agrada, llàstima que els personatges amb atacs tipus "matxacabotons" (blanka tb) se'm donen bastant malament amb el pad...

PD: A vore si et pilles un headset, que sense veu no acaba de ser el mateix :P
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dj. 28 març 2013, 23:46

Nens, MGS V per fi confirmat. Quan tingui temps us penjo videos :)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dv. 29 març 2013, 04:03

Sumali bioshock infinite, the last of us, gta v, beyond two souls, god of war ascension ... Ens espera un "final de vida" de PS3 entretingut xD ... tot i que encara hauria de pasarme el bioshock 2 per anar bé
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dv. 29 març 2013, 18:42

XcRaSh ha escrit:
Sumali bioshock infinite, the last of us, gta v, beyond two souls, god of war ascension ... Ens espera un "final de vida" de PS3 entretingut xD ... tot i que encara hauria de pasarme el bioshock 2 per anar bé


El bio 2 baixa força el nivell en comparació amb el 1º bio, això si, té online xd

Del nou GOW m'han parlat força malament però alhora és algo que no em preocupa. Quan estigui baratet me'l pillo i aixi acabo de completar la història de Kratos que si més no, em té intrigat :O

Beyond, GTA V, The last i segurament algún més que queda per anomenar, fan que aquest any PS3 acabi segurament en un moment de forma excel·lent, tot i que bé, en el meu cas, no em compraré o no tinc pensat comprar me ps4 per la qual cosa, seguiré (espero u.u) disfrutant de PS3 i dels jocs que vagi treient durant força temps.

De tots els jocs que sortirán de cara a finals d'any crec que tinc 2 preferències: El Kingdom hearts HD que sortirà a la tardor (segurament entre Oct i Nov), aquest me'l pillo de sortida. Després també li tinc moltes ganes al the last of us que tot i que fa temps que no veiem res d'aquest joc, fa pinta que serà excel·lent. Després GTA V també obviament li tinc ganes però m'esperaré a que baixi de preu.

La decepció més gran, per mi, és el nou AC que sortirà a finals d'any que si no vaig errat, els fets passen 60 anys abans d'AC 3. Fer un spin off a aquestes alçades ho trobo horrible, ja ho van fer amb AC 2 i la única continuació més o menys bona va ser revelations. Almenys a mi, la Hermandad em va semblar bastant fluixa, com si la història tingués més palla que contingut i no cal afegir que els servers de Ubi van com el puto cul. Almenys amb revelations vem donar fi a Ezio amb una trama força més interessant i moguda tot i això, AC 2 podría perfectament haber vingut amb la Hermandad i Revelations junt però per separat venien més :P
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants