Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dj. 13 juny 2013, 12:58

Realment sembla que Microsoft no vulgui que l gent compri la seva consola.
El tema dels 21 països seria irrellevant si no fos pel check-in online, doncs es podria importar i ja està, però sembla ser que han deixat clar que no serà possible a accedir al Live d'altres països (encara que per això estan els proxys), pel que perdran la gran quota que tenen al mercat sudamericà.
També hi ha els increïbles casos de la no inclusió de països com Andorra i Portugal... ja s'ho faran.

El principal problema és que Microsoft ha demostrat per activa i passiva que Europa no li importa una merda (a excepció d'UK), i l'única manera que es retirés aquest check-in online seria que la consola es fotés una hòstia com una casa a tant a USA com a UK, cosa que no passarà, doncs abans de l'E3, que ja se sabia lo del check-in, les reserves de One duplicaven les de PS4 a aquests dos països. La proporció ha canviat significativament des de l'anunci del preu de la PS4, però no treu que, encara que sembli mentida, es vendran moltes One el dia de sortida (i el que és més trist és que se'n vendran moltíssimes només al caça-logros perquè portarà un logro especial...).

Pel que fa a l'online de pagament... només faltaria que pagar el Plus de PS4 no servís per PS3 i Vita XD
I bé, que tampoc em molesta que sigui de pagament, sempre i quan es doni bon servei. Porto 5 anys pagant el Gold de XBOX, així que per mi cap pega.
El que em fa gràcia és que la gent criticava 360 per l'online de pagament, i ara que aquest fa el pas a PS4 (que realment ja es veia a venir des de la sortida del Plus...) es busquen arguments per defensar-lo com el de la tonteria de Netflix de la imatge XD
Com si t'anessis a fer compta de Netflix si l'únic mitjà que tens per veure-ho és a través de la consola, o com si anessis a pagar el Gold només pel Netflix XD
De totes maneres són serveis que mai no he entès que només estiguin disponibles per subscripcions de pagament.
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dj. 13 juny 2013, 21:08

Fins ara no tinc cap queixa al respecte del Plus, regalen molts jocs, ojo, sempre que segueixis pagant, si ho deixes no hi pots jugar. Però fins ara el joc online ha anat millor en Xbox, haviam si amb l'obligació de pagar una mensualitat es curren un bon servei amb el mínim lag possible.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dv. 14 juny 2013, 20:40

Nightsirk ha escrit:
Aviam, tot i que Uzu té raó amb el tema dels jocs és algo que encara no es pot dir amb total seguretat i és que cap companyia s'ha mullat, aixi que per ara, la info de Uzu tant pot ser certa com falsa i insisteixo, per molt que sigui certa, la PS4 és globalment superior a la nova Xbox.

A veure, no pot ser que "tinc raó + no es pot assegurar + pot ser fals o cert"... no em siguis Sony.
El que jo dic és el que hi ha a les fonts oficials. Així que és cert.
Si després ho canvien, serà un altre tema, però tot el que dic, és tirant de fons oficials.
Així que tinc raó, ho puc dir amb total seguretat i és cert :bleh:

Nightsirk ha escrit:
No se si Microsoft donarà tantes facilitats a la hora de fer pagar als seus usuaris només per pujar online

Ofertes setmanals i especials (estiu, nadal, cap d'any, etc.)
Només mig punt per sota del plus en quant a prestacions i bastant per sobre en joc online.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dg. 16 juny 2013, 21:41

Qué pesats sou xD

SAINTS FUCKING ROW 4
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 17 juny 2013, 15:59

Algú té el TLOF?? A tot arreu están parlant meravelles d'aquest joc. Digne candidat a GOTY 2013 crec que es menjará amb patates a la competència i això que el nou joc de TR ha tingut prou éxit per no dir el Bioshock Infinite!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 734
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 17 juny 2013, 16:39

Hey m'apunto aqui teniu el meu gamercard:

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 17 juny 2013, 17:08

Okka. Quan pugui t'afegeixo al ránking ;)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dc. 19 juny 2013, 17:14

ohhh si platí Rayman...desbloquejat!!! (i deu n'hi do el que ha costat xd) i ni més ni menys que el núm 50 ;)

Ale, objectiu d'arribar als 50 platins complert. A partir d'ara, caiguin els que caiguin ja he arribat al número que volia. Bon dia a tothom xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dc. 19 juny 2013, 20:35

Veus? Has arribat als 50 just per Sant Joan, així ja tens una cosa més per la foguera XD
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dc. 19 juny 2013, 23:59

No celebro aquest any St Joan, estic d'exams. Sorry men ;)

I aviam si em platino el the walking que només és passar se el joc :lol:
Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Jocs i trofeus

dj. 20 juny 2013, 00:05

http://www.joystiq.com/2013/06/19/xbox- ... -features/

Els de Microsoft s'han fet caca. si ja ho deia jo...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dj. 20 juny 2013, 00:21

Nightsirk ha escrit:
No celebro aquest any St Joan, estic d'exams. Sorry men ;)

I aviam si em platino el the walking que només és passar se el joc :lol:


Tiu... que només era una broma volent dir que si ja tenies els 50 platinos que volies ja podies cremar la PS3... una mica de comprensió lectora no aniria malament...


Per cert, he llegit que Sony pensa distribuir les PS4 amb compta-gotes per tal de forçar que la gent faci reserva (i de pas fer que sembli que la demanda sigui més alta al no trobar-se en els comerços (que realment SÍ que fa pujar la demanda no tenir una cosa XD))... Ho trobo fatal... espero que com a mínim la distribució sigui continuada...
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dj. 20 juny 2013, 08:40

Jo vaig anar ahir a la tarda al FNAC a recollir el Layton de la 3DS que estava en oferta per 19€ a la web... i que per cert avui hi ha 20% en tots els productes pel 20è aniversari, surt un Bioshock Infinite per menys de 20€...
I vaig aprofitar per preguntar per la reserva de PS4.
Em van dir que no en podien fer encara, que Sony no els ha comunicat en quins packs de jocs o mandos vindrà i tal i qual. Total, que res. Pero vaig reservar el GTA V, amb 25% de descompte per reservar amb més de 2 mesos d'anticipació (20%+5% soci) i amb nomes 1€ de depósit. I amb un vale de 3€... em quedarà, si el joc surt a 60€, per 41€ el dia de sortida. Gens malament.

Aprofito el post per fer bombo i platillo del meu segon platino del Rayman Origins, aquesta vegada a la Vita. Amb els errors de so als ultims nivells que fot MOLT la cerca de reliquies.

Battlefield 3, Payday i Saint Row The Third per a PS+ a PS3 al juliol. BF3 el tinc a PS3 i PC i Saint Row al PC, el Payday no em crida. Tindré un mes per anar buidant la cua de jocs.

Això sí, al Agost, DmC.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dg. 23 juny 2013, 23:47

Efectivament, ens venen juegons ara al Juliol amb Battlefield 3 entre altres. Espero pillar me la vita de cara a Nadals ja que amb la quantitat de jocs que ens estan regalan seria no aprofitar una ocasió inmillorable...i quina pena no haber me pillat el bio per menys de 20 pavos, francament, la oferta és brutal.

De PS4 dir que vosaltres sereu els meus betatesters juntament en un altre foro on estic de videojocs aixi que de cara a l'any que ve, els que la tingueu ja em direu les vostres impresions i poc a poc anirem veient la cartelera de jocs que portarà.

La meva intenció és esperar-me al máxim amb la PS4 i és que 1: Tinc massa jocs de PS3 per jugar i 2: Aquest cop, si em pillo la PS4 serà directament amb el format Slim, o el que va ser PS3 Slim sent la consola més ergonòmica i més barata.

Aquest final d'any es presenta força fort...els últims "destellos" de PS3 que arriben i la sortida de la nova PS4 de cara al any que ve.

PS: Algú es pillarà el KH collection? Perquè jo segur que si.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dt. 02 jul. 2013, 21:51

The Last of Us.

Deixo els videojocs perquè aquest sigui l'últim que hagi tocat.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants