Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 00:20

Uzumiya ha escrit:
Sobre el final del borderlands... Com vols que treguin borderlands 2 sinó??

No dic que el final em desagradi, cliffhanger total, si. Però em referia que unes quantes misions de més després de matar al de la Boomstick no està de més... ah, que para eso están las expansiones xD

Uzumiya ha escrit:
Sobre puking rainbows del star ocean... Pos sí, igual o pitjor que el FF13 suposo. Ja el Valkyria era una mica empalagós a ratos...

El FF13 ni l'he acabat, l'odio, el tinc per aquí, però no tinc ganes d'acabar-lo. Urripla. I sobre el Valkyria... sí, era empalagós, però jo quasi ploro xD Els hi agafes molt més carinyo a les tropes sense diàleg del VC que als protes de l'Star Ocean xD Me'l vaig comprar, vaig jugar 3 hores i el vaig deixar, el vaig agafar fa dos dies... e inclos he faltat a classe per viciarme de lo que m'ha enganxat xD

Però em sobre massa la EXAGERADA duració de les cinematiques... que m'adormia i tot xD

Uzumiya ha escrit:
Sobre el Uncharted... ho dius com si no haguéssis jugat! Preparo la foguera.

Doncs només he jugat a la demo del primer xD És d'aquests que amb tenir-ne un ja està, que oferiran pocs canvis... com els CoD... pero tengo un padre viciado i se'ls compra tots :S

Aynodok ha escrit:
Potser les primeres hores es fa més pesat perquè costa aclarir-se amb el sistema de control (amb la merda tutorial que ni el que l'ha escrit entén XD), però després és altament addictiu.

Doy fe, el capítol de l'Apagón (vaig per el següent... Gagliano... parecido sospechoso...), la Central Eléctrica Hughes és hipermegaultra adictiva, saltant obstacles, i els bosses són la canya! xD

Abans sempre em mataven perquè abusava de la línia de moviment (la de saltar por los aires), però ara he descobert que s'ha de ser más precavida y m'encanta!!! Però jo tinc un problema, desde que vaig descobrir que les caselles del mapamundi tenien tresors ocults... estic obsessionada amb fer-lo tot complert, i m'estic agobiant perquè no em queden peces per arrivar a la misió principal xD

En fin, que lo seguiré proximamiente!!!

(PD: Uzu, Ayu, ID PSN... YA!!!!)
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 00:36

steffy ha escrit:
blablabla JRPGs blablabla


Vostè és la mateixa del PSN? No dic nick que si encerto serà que no el vols escampar i tal i pascual.

I si és així, presuposo que la plei3 aquella va cascar xD No res, si no t'he saludat era per això, xiqueta, que creia que t'havies tornat bohemia o algo i t'havies pirat d'internet xD

Resonance, bé, em mira amb cara de fàstic cada vegada que fico RDR, Bayo o Getefive, però same here perque em costa bastant arrancar després de tancar un episodi, a més que el treball narratiu és una mica precari, apunta maneres però crec que té més gracia cada friki nou que apareix per ecomanar-te missions.
Sobre el Demon's, no t'hi llancis sense informar-te, és bastant tocaous però si t'agrada que et violin a cada tram del joc i gaudir d'una sensació brutal cada vegada que petes un jefe, endavant. Busca a Games, 2a mà, etc. etc.

Uzu, doncs m'he quedat amb les ganes de veure què en pensaves sobre WKC, coi xD Veure si m'animo quan arribi el 2 i oferta al tantu, que això de que et tallin la història en dos de manera premeditada, fot.

Sobre Star Ocean 3, mira que volia jugar-lo però al final no he trobat ocasió d'afluixar per comprar-lo, ara per ara de Jrpg em criden molt més Ar Tonelico 3 o Graces.

I últim, ending del RDR brutal. L'epíleg és bastant shitty, i el modus operandi de ves a X, mata a algú, torna a Y, mata a algú blablabla és el mateix del GTAIV, però canvia molt quan el joc està impregnat d'una carisma com és el far west a gran escala i un personatge com en John Marston.
Això sí, alguns diàlegs són una mica sosets/tontets i Dan Houser ha d'acurar una miqueta més el seu estil narratiu.

Ara, a per Undead Nightmare :)

PD: Ah val, ja afirmo al 100% per l'última frase que sí, ets la locaza de la steffy la del PSN :D
Imatge
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 00:43

Of course I am!

La veritat és que l'altre compta ni la utilitzo, em vaig fer aquesta nova per l'Store americana, que me sale más a cuenta para el bolsillo xD

Per cert, vaig veure el video que vas ficar de WKC i em va cridar molt l'atenció... fins que se convierte en el mega robot ese... les batalles a espasa semblaven la polla en vinagre!

I sobre Demon's Soul, no és per mí, és per un amic que li encanten els reptes. És un friki dels MMORPGS i en quasi tots és un dels millors jugadors que hi han (parlo de Age Of Conan, Warhammer, Star Wars Galaxies...) i com va veure que era un joc dificil i hiper complexe... va dir que li regalessim per l'aniversari... però no el trobo! (ja vaig llegir la teva review, Lee, se me quitaron las ganas, si ja de per si sol sembla dificil, imaginar que pot entrar a la teva partida un cabró a donar per cul...)
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 01:00

Ostres! Però lo del Demon's que vai escriure té tela de temps, ja ha plogut molt xD Doncs bé, a veure si el trobes a algun Game de Barna, que aquests crec que tenen bona relació amb Namco Bandai.

steffy ha escrit:
Uzumiya ha escrit:
Sobre el Uncharted... ho dius com si no haguéssis jugat! Preparo la foguera.

Doncs només he jugat a la demo del primer xD És d'aquests que amb tenir-ne un ja està, que oferiran pocs canvis... com els CoD... pero tengo un padre viciado i se'ls compra tots :S


A la foguera.

Lo del WKC una llàstima molt gran, pintava maneres i s'ha quedat en joc mitjà del gènere. Veure si L-5 amb Ninokuni ho peten més.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 01:22

Sí steffy, completament d'acord: el FF13 és odiable, i el Valkyria mola i emociona (i frustra!!), tot i sobrar cosetes tipo el porc volador... per cert ets una campanera xD

No no, l'Uncharted no és GENS com dius!!

A mi em pasava igual al Resonance, anava a lo loco fent cabrioles... i luego em follaven xD El vaig deixar pq la historia es molt caòtica i pq em pelaven molt i no tenia ganes d'entrenar. I sí, el tauler del mapa és addictiu i també em passa que em quedo sense peces...
Ah, i també cansa el tema ascensors xDDD

Per cert, la meva PSN és The_Skull_Joke, així que quan vulguis un revolcón al Street Fighter/Blaz Blue ja saps ;) Lo mismo per tu Lee, tot i que ja ens tenim xD

A veure, tema WKC... porto dues hores només, però de moment, és un joc que falta pulir-lo.
Primer de tot, és una mica lent, ja que per cada atac s'ha de carregar la barra, rollo els FF4 o 7, però al no ser per "torns purs i durs" i portar un sol jugador, es fa molt més lent.
Després, banda sonora i gràfics del montón.
Continuem per la història... de moment topicazo rere topicazo típic: noi qualsevol es troba enmig del fregao, segresten princesa, és el elegidoooh (segur que el dolent és el seu pare xD) i va a buscar la princesa amb l'armadura que és un arma d'una civilització antiga blablabla
Un parell de lols:
- Les cinemàtiques sembla que faltin talls... per exemple: està la princesa, els guàrdies, altres protagonistes... tots junts. De sobte, apareix la princesa com 300 metres més lluny, agafada per dos dolents... WTF!!! Què passa, que la tia ha cridat quan ja portava 5 minuts caminant amb els dolents, que son invisibles per la resta de gent que estava amb la princesa? lol
- Et crees un personatge... i no és el principal!! No dic que sigui dolent ni res, però és diferent i em va semblar lolejant. A més, que és tipo Link: ni parla xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 01:54

Si ganes de jugar als Uncharted tinc, però no tantes com per comprarme'ls... suposo que tiraré de préstamos.

En el WKC et pots crear personatge? Les armadures, armes, etc... que et poses canvien l'aspecte del personatge? Explica'm si es molt personalitzable i tal... que a mi això em mola molt xD

Agregado quedas! M'apunto a les parties de SSFIV!
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 02:04

Jo dec ser algo raro al Resonance... tothom diu que al principi abusa de les hero actions fins que veu que no és plan perquè et follen i que has d'anar amb més cap... A l'únic combat que vaig anar en compte amb les hero actions perquè no em follessin, va ser amb el primer boss. Tots els altres combats, hero action a sac XD Amb la tonteria que només que trenquis barra ja recuperes llàgrima, fotre una bona carrera, carregant molt la pistola (dany real, les de dany superfícial no trenquen barra i tal), les possibilitats de no trenca barra són molt poques, i més endavant és que directament la trenques 20 vegades en un sol atac... Bé, només 4, que és el màxim que es pot trencar : P
Muntar el mapa és molt addictiu també, sí... A la mínima que vaig poder anar a tots els nivells ja ho tenia tot muntat (tot el que podia, clar)... recordo que al principi estava "picat" perquè no tenia cap cel·la que fossin 3 en línia recta i no podia muntar el "passadís" del costat de Basel (tot i que sabia que em faltaria la cel·la negra, clar XD)... Però per sort aconseguir peces és ràpid i fàcil, i sinó, a la arena. La putada són aconseguir les d'un color específic, que sempre et donen totes menys la del color que vols...

El meu id de PSN... és força original, segur que no sou capaços d'encertar-lo vosaltres sols (sarcasm...); però no toco massa la PS3 tampoc, i això que tinc jocs a mitges, però fa una mandra (i més amb tot el que tinc per jugar a la 360 : P)... xD
 
pertur
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dj. 15 oct. 2009, 20:48

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 03:18

haver si os puedo explicar un poco el wkc que creo que soy uno de los que mejor lo podre explicar ya que tengo 1400 horas y tengo el platino
primero decir que es un juego que si pensais sacaros el platino rapido quitaroslo de la cabeza todos los amigos que lo tiene de 1000 horas no tienen el platino

en el primero los robots como decis son caballeros y en el online no hay manera de tranformarte puedes perosnalizar tu avatar si pero la armaduras y lo demas no se puede por desgracia y el punto fuerte del juego es el online ya que el jeugo te lo pasas en 1 o 2 semanas yo me hize otro personaje y me lo pase en 1 dia la historia

y si alguno quiere jugar al wkc lo tenga o quiere meterse en el mundillo del online que me agrege con mucho gusto le ayudare a buscar materiales :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 10:48

pertur ha escrit:
... ya que tengo 1400 horas...


:ein: ¿En cuánto tiempo? ¿Has jugado algun otro juego? Preguntas curiosas.

Respecto al platino, he leído alguno que se lo sacó con 300-400 horas, que ya me parece una barbaridad, aunque no hace falta pasarse el juego al cien por cien.

Jo aviat em posaré amb el Demon's Souls.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 11:03

Aynodok ha escrit:
blablabla... Amb la tonteria que només que trenquis barra ja recuperes llàgrima, fotre una bona carrera, carregant molt la pistola (dany real, les de dany superfícial no trenquen barra i tal), les possibilitats de no trenca barra són molt poques, i més endavant és que directament la trenques 20 vegades en un sol atac... Bé, només 4, que és el màxim que es pot trencar : P... blablabla

Uala! Estava a la parra xD
Quan trenques barra no et donen llàgrima... no sé en què estava pensant xD
Però bé, quan ja tens 4 llàgrimes, ja es poden basar moltes estratègies en dos hero action + tri attack, amb el que ja recuperes llàgrima i pots anar més tranquil.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 11:55

Jo ara m'estic clavant un vici descomunal a la hermandad per intentar pujar ja d'una vegada a nivell 50 (estic al 46 i mig) apart dels susodichos fallos que ja he comentat, s'ha de reconéixer quer el joc dona molta vidilla i hores de vici.
Apart estic amb el bloodstone al online per treure un bronce i a la historia per acabar-me-la de passar en la dificultad máxima (que m'está costant una mica).
El mini ninjas és entretingut (i més per 8 pavos) i el blur és entretingut també.

PD: I m'he d'acabar de treure el platino del GOW 3...
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 12:31

steffy ha escrit:
Si ganes de jugar als Uncharted tinc, però no tantes com per comprarme'ls... suposo que tiraré de préstamos.

Doncs prova'ls, però segueix-lis la pista, que 95% segur que t'agraden i te'ls vols comprar.

steffy ha escrit:
En el WKC et pots crear personatge? Les armadures, armes, etc... que et poses canvien l'aspecte del personatge? Explica'm si es molt personalitzable i tal... que a mi això em mola molt xD

Sí, quan comences la història, et crees un avatar (típica pantalla de personalització on pots indicar-li quina mida ha de tenir l'orella).
Sí, canvies l'aspecte del personatge, però no és com al RoF... aquí l'equip serveix d'algo xD

L'online que comenta en pertur ni idea, no he jugat online però sí, és un dels punts forts.

Osti una cosa que vaig trobar curiosa, és que vaig agafar una missió del gremi (que es poden fer online i eso) i vaig anar a una zona SOL. Evidentment em van follar pq tenia poc nivell i a sobres estava sol...

Suposo que deu tenir un online semblant al mode cooperatiu del Demon's. Per cert Lizarus, ja diràs què tal el teu Demon's i quina professió agafes.
Nosaltres (joc compartit amb un amic) vam triar caçador el primer cop, i ens van rebentar. Així que vam crear un amb llança/alabarda i així podíam atacar de lluny sense rebre cops... colta quina diferència! xD

Aynodok ha escrit:
Jo dec ser algo raro al Resonance...

Clar, pq anaves over powered i podies anar a lo loco.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 12:50

Uzumiya ha escrit:
Aynodok ha escrit:
Jo dec ser algo raro al Resonance...

Clar, pq anaves over powered i podies anar a lo loco.

No home no, només a partir del capítol 7 o 8 xD
Recordo que el yeti em va costar lo seu també, que sempre em congelava i m'enviava a la merda l'estratègia, fins que vaig aconseguir trencar barra amb primer atac i va quedar atontat i vaig poder fer el que volia xD
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 19:47

Aynodok ha escrit:
Uala! Estava a la parra xD
Quan trenques barra no et donen llàgrima... no sé en què estava pensant xD
Però bé, quan ja tens 4 llàgrimes, ja es poden basar moltes estratègies en dos hero action + tri attack, amb el que ja recuperes llàgrima i pots anar més tranquil.

No, no estaves a la parra, si que recuperes llágrima quan trenques barra. I a més, ara on estic (Estudi de Gagliano) els enemics tenen com 4 barres superfàcils de petar. Ara si que voy toa crazy xD

I Uzu, m'estant entrant ganes de provar el WKC... no em fagis comprar-me'l! xD
 
pertur
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dj. 15 oct. 2009, 20:48

Re: Jocs i trofeus

ds. 12 març 2011, 20:27

haver el jeugo me lo pase en 1000 horas saque el platino pero siguo jugando con los amigos, y si alguno se quiere animar al online ya save

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants