Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dj. 07 juny 2012, 11:43

Es poden baixar tots 5 a la vegada si vols xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 18 juny 2012, 15:13

Moustache ha escrit:
Massa vas pagar.


Massa? Ja em dirás on el pots trobar més baratet ja que no l'he vist més tirat enlloc e.e

Respecte als jocs de PSPlus que "regalen" no están mal però tinc la majoria ja que em vaig comprar el 40.000 edició col·leccionista per 20 euros farà cosa d'uns messos, el Infamous 2 me'l deixen i el LBP2 m'és força igual. El Darksiders ja el tinc platinejat aixi que per ara la oferta no m'interessa, però que consti que pels qui no tenen o no han jugat als jocs està prou bé.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dl. 18 juny 2012, 22:19

Bé això és per Maki, Moustache i Ayu, que ens veiem aquest dissabte.

M'estic venent cosetes a preu de saldo, viam si us interessa alguna cosa:

PS2

Victorious Boxers 2 (Hajime no ippo) 2€
Odin's Sphere 3€

PS3

Mobile Suit Gundam nosequè 2€
Blazblue calamity trigger 3€
KOF12 3€

PC

Empire Earth + Expansió 2€
Spellforce 1€
Guilty Gear X2 (es diu així) 1€
Guilty Gear Isuka 1€

Xbox 360

Fable 2 2€
Dynasty Warriors Gundam 3€
Dynasty Warriors Gundam 2 3€
Dynasty Warriors 5 3€


Ja em direu :P
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dc. 27 juny 2012, 23:58



No sé si ja ho havieu vist... però és al·lucinant... i a més, Nercromina jugava amb el meu stick. Això demostra que no va malament, que sóc un malo xD

PRIDE allé voy!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dj. 28 juny 2012, 09:59

Ais el Pride... Pero encara no hi ha dates, no? Amb la Necromina no et pots enfadar quan perds, molt bona noia.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dj. 28 juny 2012, 18:02

Encara no hi ha dates, però es farà sobre la mateixa dat que l'any passat. Es veu que es farà al mateix hotel de Pl. Espanya, però a una sala molt més gran.

No penso guanyar res, però em fa il·lusió xD (encara que al ADFT vaig guanyar un combat a loosers... però bueno, ni havia entrenat ni res, vaig jugar amb El Fuerte xD)

Nercromina es molt bona noia sí, però Cuongster... joder el franceset, controla tots els fighting games del puto mercat. I després de 4 anys sense jugar al Guilty Gear, va reventar a tota la scene catalana. A més, em va convidar a dinar xD

A EEUU es calenten molt amb el UMvC3 eh... xD


A més, els comentaristes són GOD.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dj. 28 juny 2012, 20:49

Joer com es rallen alguns XD

Ja sé que a alts nivells es lo que hi ha, pero trobo aburrit un combat de 80% pokes entre la cammy i honda. Podrien arriscar una mica més, van massa "save".

Lo bo es que aquests ens fotrien una pallissa a naltros, pero els bons de veritat mundialment els hi fotrien una pallissa a aquests XDDD

Vaig a prendre la meva dosis de SF semanal XD
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dv. 29 juny 2012, 17:35

Hosti Xcrash, acabo de veure les invitacions al SSFIV. Estava mirant l'Alemanya-Italia :P

Bé, m'he comprat la Vita aprofitant aquesta oferta de Amazon.es: http://www.amazon.es/gp/feature.html/re ... B004L2KWIS

PS Vita per 233€ i Uncharted de franc. A més, la tarja obligatoria (16Gb jo) i el Starter Pack, amb la funda, la tira de subjecció, un altra funda dura i multifuncional, protector de pantalla que odio posar perque mai em queda bé, el drapet, la caixa per portar 8 jocs... Amb amazon premium i amb entrega en 24h, que surt a 3€ per article, 308€
En aquestes 24h, la PS vita ha sortit de França, ha anat a l'aeroport Charles de Gaulle a Paris, ha anat a Alemanya i m'ha arribat a les 12 del migdia. A la feina, a la oficina, per fer rabiar.
Ara només queda que la PSP i la Vita no es vegin juntes si no vull que em sermonejin "Un altre cacharro?" a casa.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dv. 29 juny 2012, 21:32

Maki ha escrit:
Ara només queda que la PSP i la Vita no es vegin juntes si no vull que em sermonejin "Un altre cacharro?" a casa.


:lol:

Potser la PSP encara te la pots vendre bé de preu per ebay per abaratir la Vita!

Sobre lo del SF, no passa res, ja m'ho vai imaginar! xD ... Varem fer uns randoms amb el kimus i cap a sopar xD
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

ds. 30 juny 2012, 10:32

Maki ha escrit:
Hosti Xcrash, acabo de veure les invitacions al SSFIV. Estava mirant l'Alemanya-Italia :P

Bé, m'he comprat la Vita aprofitant aquesta oferta de Amazon.es: http://www.amazon.es/gp/feature.html/re ... B004L2KWIS

PS Vita per 233€ i Uncharted de franc. A més, la tarja obligatoria (16Gb jo) i el Starter Pack, amb la funda, la tira de subjecció, un altra funda dura i multifuncional, protector de pantalla que odio posar perque mai em queda bé, el drapet, la caixa per portar 8 jocs... Amb amazon premium i amb entrega en 24h, que surt a 3€ per article, 308€
En aquestes 24h, la PS vita ha sortit de França, ha anat a l'aeroport Charles de Gaulle a Paris, ha anat a Alemanya i m'ha arribat a les 12 del migdia. A la feina, a la oficina, per fer rabiar.
Ara només queda que la PSP i la Vita no es vegin juntes si no vull que em sermonejin "Un altre cacharro?" a casa.


Gran compra Maki, jo estic esperant a Nadals per pillar-me la Vita que ja en tinc unes ganes brutals!!!

Per cert, l'altre dia em vaig treure el meu platí núm 39: Motorstorm Apocalypse i ja tocava joder, que llarg se m'ha fet aquest plati nois, massa llarg xd

PD: He actualitzat el ránking de la página principal.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bertucho
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 179
Membre des de: ds. 30 jul. 2005, 15:49
Ubicació: Marto

Re: Jocs i trofeus

dl. 09 jul. 2012, 15:45

Bueno pues com m'han dit que el post de ps3 esta una mica "desfasat" escric aqui la meva info:
Jo també m'apuntu al llistat:

El meu id es el mateix: Bertucho.
[ [url=http://gamercards.playfire.com/_/psn/1159519/0/7.png] ][/url]PSN Gamercards

De ps3 en tinc uns quants i la veritat que ara no men recordo de tots… pero en la firma que he posat més a dalt surten tots els que tinc de ps3.
Els més destacats serien els:
Uncharted's
Call of dutty's
Little big planet's
Infamous 1 i 2.
I uns quants més que ara no em venen el cap… jajajaja

De la PSVita com que son pocs si que men recordo jejeje :bleh: :bleh:
Uncharted Golden abyss
Gravity Rush
Modnation Racers
Reality fighters
Motorstorm RC


Del Spec Ops que opineu? jo he provat una copia i m'agrada bastant aixi que poder l'acabi compran.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dt. 10 jul. 2012, 16:31

El Special Ops està rebent una bona força crítica o almenys això és el que m'han comentat. Jo no he jugat al joc però més enllà de ser un shooter diuen que la història es molt interessant.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dc. 11 jul. 2012, 12:10

49 mesos després de la sortida, Metal Gear Solid 4 rebrá trofeus. Ja era hora.

El millor joc, juntament amb Uncharted 2, de PS3 i potser de la generació.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dc. 11 jul. 2012, 21:15

Maki ha escrit:
49 mesos després de la sortida, Metal Gear Solid 4 rebrá trofeus. Ja era hora.

El millor joc, juntament amb Uncharted 2, de PS3 i potser de la generació.



Efectiviwonder, ja foto tard a comprar-lo que encara el trobaré descatalogat i tot. xd

Per cert, fa pocs dies em vaig passar el 007 reloaded en la máxima dificultat, només diré que alguns nivells i sobretot l'enemic final són una puta bogeria. M'ha costat suor i sang passar-ho i crec que som ben pocs els que tenim el joc passat al máxim.

El platí està quasi impossible pels online però bé, tampoc hi ha pressa i per ara, els trofeus relacionats amb la història ja els tinc en gran part trets.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dc. 11 jul. 2012, 21:30

Sirk, segur que no serà platí fàcil el MGS, no caldrà que el busquis XD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants