Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dg. 22 març 2015, 16:54

Jo acabo de passarme el The last of us + left behind (vaig pillar versió GOTY al mediamarkt fa un parell de setmanes). He de dir que no trobo que sigui un joc de 10, però si que es un mooolt bon joc de 9+.

Estic bastant d'acord amb l'anàlisi que fa Dayo, tot i que el trobo una mica tiquismiquis amb el tema de la originalitat i amb els punts negatius, però té part de raó.

Spoiler: mostra
Jo per exemple, el que menys m'agrada és la poca coherencia en els zombies. Per exemple: perquè no s'ataquen entre ells? Perquè els "clickers", que son cecs, no ataquen a la resta, si realment ataquen a tot lo que es mou i fa soroll? Perquè els "bloaters", si teòricament son l'evolució dels clickers, no son cecs? ... etc ...
Tot i això la part on hi ha zombies és on el joc mostra millor la seva part "survival horror", i m'encanta. La part del soterrani de l'hotel fa cagarse als calçotets xDDD


El Left behind se m'ha fet curt per un DLC que costa 15€, però està molt bé si us ha agradat el joc.

Ara intentaré passarme'l en modo realista, a veure què tal, però fa pinta que costarà molt xD ... També volia intentar el platí, però a part que necessitaria passar-me almenys 2 cops més el joc, el que més pal em fa son els trofeus de l'online.

L'online és el tipic on vas millorant habilitats, i que només m'agrada en el cas que el joc vagi també canviant i tal. Jo per haver de millorar habilitats jugant una vegada i una altra els mateixos 2 modes de joc en els mateixos mapes, m'aburreixo. O fas un online simple de entrar i jugar, o fas un online més "rpg" amb una mica d'argument i evolució... Aconseguir els dos ors de l'online vol dir fer minim 168 partides "identiques"!! ... va ser que no XD
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dv. 15 maig 2015, 20:32

Nois, com aneu de trofeus i de jocs en general? Jo fa poc em vaig passar el Demons Souls i he de ir que m'ha encantat. Venia amb trampa ja que ja anys enrrera m'havia passat els darks però he de dir que el Demons m'ha agradat moltissim i no se m'ha fet gens dificil. Ara estic amb alguns alhora rollo OP Pirate Warrios 2 i alguns més. Dintre de poc tinc pensat començar el blag flag que ja va sent hora xd
Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Jocs i trofeus

dl. 18 maig 2015, 17:28

The Witcher 3. Res més a dir en 1 mes :profident:
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

ds. 23 maig 2015, 06:22

Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dt. 16 juny 2015, 23:10

Primer dia E3 2015 ... KH3, Shenmue 3, FFVII Remake ... més Uncharted 4, més MGSV ...

Imatge

Espero que no la caguin amb el remake de FFVII: per mi lo ideal seria tan sols fer-ho tot HD. Obviament, hi ha moltes coses que "s'hauran d'inventar", però que ho facin seguint la lògica si us plau!! Em fa una mica de por això si havent jugat la família FFXIII, no ho puc negar :$
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dc. 17 juny 2015, 08:24

Que ningú es pensi que FFVII Remake serà un JRPG per torns. Serà d'acció simultania com el XV. Però tranquils, ara mateix aquest remake porta tant fet com quan la demo tècnica de PS3.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Jocs i trofeus

dc. 17 juny 2015, 18:36

XcRaSh ha escrit:
Espero que no la caguin amb el remake de FFVII: per mi lo ideal seria tan sols fer-ho tot HD.

Aixo seria tant sols un remasteritzat.... en un remake es sol "reinventar" tot o casi tot.
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dc. 17 juny 2015, 21:51

Home, un remasteritzat és agafar un joc, mateix codi, i millorar-ne la resolució i les textures així a grosso modo. Un remake no té perquè ser un joc nou. Un remake és literalment tornar a fer el joc.
Òbviament, un joc de PSX no el pots fer tal qual en HD, és massa simple. L'únic que volia dir és que m'agradaria respectin les mecàniques i la història. Després, si l'Aeris és massa alta, o les faroles fan massa llum doncs què hi farem xD

Justament, Maki, és la por que tinc, que algun d'aquests de SE s'il·lumini més de compte i ens facin un ARPG, o encara pitjor, una chapu tipus FFXIII...

Ells saben que si fan un "remasteritzat" per entendre'ns, vendran segur, tot déu qui ha jugat al VII original (i segueix en el mon dels videojocs) pràcticament ja el té reservat xD ... però es clar, suposo que voldran ampliar mercat...
Seria ideal que aquest el fotessin per torns i tal, es a dir, un FFVII com tots voldríem, i el FFXV tal com és i a veure quin ven més o quin rep millors crítiques.

A mi m'encanten els combats per torns. Els ARPG no tant... per això ja hi ha GOWs, Ninja Gaidens, MGRising ... i demés HnS.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dc. 17 juny 2015, 23:13

La historia tindrà una revisió. Serà en essencia la mateixa, però es reforçarà la narrativa i s'introduiran canvis per que tot i que juguis al mateix, sentis que es nou.
Mantindrà el tema de materies, pero el combat dubto moltíssim que sigui per torns.

Per cert,que God of war i Rising no son Actions RPG, son Hack'n Slash.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dj. 18 juny 2015, 00:30

XcRaSh ha escrit:
A mi m'encanten els combats per torns. Els ARPG no tant... per això ja hi ha GOWs, Ninja Gaidens, MGRising ... i demés HnS.


Sé què son HnS (hack'n'slash). Simpement que per agafar una arma i posar-me a repartir a tot el que se'm creui ja tinc els HnS. Sí, els ARPG tenen mot més (evolució personatge, història, ...), però prefereixo els combats més estratègics per torns (és el que m'espero de un FF, el XV ja vorem com sortirà, els XIII una merda punxada en un pal) que pas els de tipus "força bruta"...

D'on treus tota aquesta info Maki? Ho han dit explícitament o son rumors? :o
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dj. 18 juny 2015, 00:39

Sentit comú i el que s'ha anat fent amb els diferents remakes d'altres jocs. Ningú vol tornar a fer una feina i fer-la tal qual si es pot fer millor. I FFVII te molt marge de millora.

Que ningú esperi "la fiesta espera arriba" i "allévoy", tampoc.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Jocs i trofeus

dv. 19 juny 2015, 21:47

"El original ya está fuera de nuevo, la versión HD de PC ya salió en PlayStation 4… No necesitamos dos juegos iguales", explicó Nomura. "Aunque hagamos más bonitos los gráficos algo más tenemos que hacer. Es un remake completo y, por supuesto, tenemos que llevar a cabo con él un acercamiento diferente. Si sólo actualizamos los gráficos no habría ninguna necesidad de que yo lo dirigiera".

"Si lo hacemos todo igual lo que estaríamos haciendo es el port HD de nuevo", declaró, adelantando además que estos cambios supondrán un fuerte lavado de cara para el combate. "No podemos tener estos modelos tan mejorados y bellos en 3D de Cloud y Barrett y que estén en fila de a uno, saltando sobre un enemigo para atacarle y después volviendo atrás para esperar su nuevo turno. Eso sería bizarro y, por supuesto, también habrá cambios ahí".


Font: http://www.3djuegos.com/noticia/153862/ ... /ps4-xone/
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

ds. 20 juny 2015, 03:36

Pfff ... quina por em fan, 'se masca la tragedia' :no:

Espero equivocar-me i que em tanquin la boca.
 
Avatar de l’usuari
rukawa11
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 22 març 2014, 20:02

Re: Jocs i trofeus

dg. 13 set. 2015, 22:57

A mi uns dels jocs que m'han sorprès en la generació de ps3 han sigut el Dragon's Crown, que és un estil de dungeon crawler retro i mola molt, el Ni no Kuni, m'ha encantat la seva història i per últim el Valkyria Chronicles tot i que aquest encara el tinc que acabar.

També m'han agradat els dos de Elder Scrolls (Oblivion i Skyrim) però em fa l'efecte que a cada entrega perden més l'apartat de rol. Si us agraden aquests tipus de jocs (rol medieval/fantàstic amb llibertat) el millor per mi es el Gothic II, que és bastant antic però per mi un dels millors jocs de rol de tots el temps haguts i per haver.

El meu pròxim objectiu és fer-me amb una Wii econòmica i jugar a Revenge of King Piccolo, Xenoblade Chronicles, The Last Story...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

ds. 28 nov. 2015, 12:46

Nois, aquest decembre em compraré la PS4 que ja toca i en tinc ganes. Sota la vostra exp, quins jocs em recomeneu? He jugat al bloodborne i al Witcher 3 però poc més.

Salutacions!!!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants