Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dl. 03 juny 2013, 00:24

Aynodok ha escrit:
La XBOX sí que instal·la jocs, el que no fa són instal·lacions obligatòries.
Quan instal·la, fa instal·lació completa per no necessitar disc (només comprova a l'iniciar que estigui posat).

Si fa o no fa és el que he dit... :xiulant:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 10 juny 2013, 21:34

Què us ha semblat la conferència de Xbox? L'únic destacable és que tenene l Dead Rising 3 com a joc amb exclusivitat. He vist el gameplay i tot i que està mb, gràficament té molts errors. Aviam que presenten Ubi, EA (Battlefield 4) i després a les 3 AM, Sony amb la seva PS4.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dl. 10 juny 2013, 23:56

Tío, fes-te analista profesional. Al menys et pagarien i tindries excusa per dir el que dius.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dt. 11 juny 2013, 15:01

M'ha encantat el Assassin's-s-s-s-s-s-s Cr-r-r-r-r-rre-eee-d
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 11 juny 2013, 20:20

Una demostració de com es la saga: assessinats aeris, explosions i bugs descarats a la teva cara.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dt. 11 juny 2013, 23:23

Jo m'estic tocant fort amb el watch dogs i mgs5 ... i avui veient el the division també fot bona pinta (tot i que fa por pq 2 d'ells son de ubisoft)
Això si, peus a terra, son next gen i és normal que l'hype sigui gruixut, però també tenen un què especial cada un d'ells així amb lo poc que se n'ha vist.
Últimament està de moda fer sandbox xD

Lo de square enix amb els FF en aquesta generació es per rebentar-los a hòsties... ara resulta que després de anys creant hype del versus xiii el deixaran per la nextgen... zasca! xD
Total que només hem pogut "disfrutar" del XIII amb els seus spinoffs, que tot i no ser jocs dolents, com a FF deixen força que desitjar.

Però bé, tornant al "avui", tinc ps3 per estona, i és una llàstima que em volia comprar el last of us de sortida, però veient el tema dlc que l'envolta casi que m'esperaré a la versio goty.

En fi, una mica de hype pq passem un bon estiu XD
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dt. 11 juny 2013, 23:55

Imatge

Crec que això és un bon raonament de perquè PS4 SI i Xbox ONE No. Ara que s'han presentat bons jocs per xbox al E3, les coses com són.

PD: KH 3...oleee!!!
Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Jocs i trofeus

dc. 12 juny 2013, 02:20

Realment l'han cagat però ben cagada els de Microsoft, espero canvis en les funcionalitats en el proper mes, o una de les cagades més grans de la història de les consoles. Dit això, la PS4 tampoc és la panacea... PC forever, ara més que mai.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dc. 12 juny 2013, 13:20

De la llista, tenim, que sigui fals:
Lending games restricted, used games restricted (a Xbox One).
No restrictions on lending i no restrictions on used games (a ps4).

Bàsicament pq a Xbox One depèn de la companyia que faci el joc... exactament com a PS4. Simplement uns ho avisen pel davant, i els altres es fan els disimulats com quan es va anunciar que es necessitava pagar Plus per jugar online.
Xaxi, oi?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dc. 12 juny 2013, 16:26

Però públicament han quedat millor uns que altres, i crec que això marca una diferència (al principi), crear divisió, que fans d'una plataforma vulguin canviar-se i tal pascual, Sony se lleva el minipunto, encara que com diu l'Uzu, hagin fet demagogia per emportar-s'ho.

De totes formes la notícia és Final Fantasy versus XIII/XV i Kingdom Hearts 3, que es veuen molt BADASS.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dc. 12 juny 2013, 19:11

Clar, i aconseguiran vendre més així.

Després veuràs les crítiques de "ostiaaa però és que vau dir que...".

I diran "no no, demostra-ho, nosaltres no ho vam dir MAI!".
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dc. 12 juny 2013, 19:55

Exacte, però això ho han fet sempre, no sé de què ens queixem. Sony medias-tintas xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dc. 12 juny 2013, 20:01

Moustache ha escrit:
Exacte, però això ho han fet sempre, no sé de què ens queixem. Sony medias-tintas xD

FAV + RT XD
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dc. 12 juny 2013, 23:31

Lo que és fav és la tornada de Uzu entre els morts per flamejar una mica. GGs! :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dj. 13 juny 2013, 12:24

Moustache ha escrit:
Lo que és fav és la tornada de Uzu entre els morts per flamejar una mica. GGs! :lol:


+ 1 xddd

Aviam, tot i que Uzu té raó amb el tema dels jocs és algo que encara no es pot dir amb total seguretat i és que cap companyia s'ha mullat, aixi que per ara, la info de Uzu tant pot ser certa com falsa i insisteixo, per molt que sigui certa, la PS4 és globalment superior a la nova Xbox.

Per cert, avui he llegit una nova info de Xbox que diu que només sortirà a 21 païssos. Al món n'hi ha 194 aproximadament. Si això fos real, deu n'hi do Microsoft com està apurant la jugada. Jo francament, ja m'espero alguna genialitat per part d'ells ja que només estic veient que cagada rere cagada...

PS: Tema pago online PS4 si, és una fucking shit però a mi no m'afecta massa ja que desde l'any passat tinc el Plus aixi que si algun any em pillés la PS4 seria qüestió de mantenir el plus i poca cosa més. A més, pagant el plus seguirem tenint el plus de PS3 i de Vita ésdi, més jocs by the face. No se si Microsoft donarà tantes facilitats a la hora de fer pagar als seus usuaris només per pujar online.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants