Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

ds. 10 març 2012, 13:53

Tornant a AC...
Al igual que el Moustache només he jugat als 2 primers, els altres dos no els hi veig ni la lògica ni el sentit, doncs després de l'AC2 (que digui el que digui la gent per mi és MOOOLT pitjor que el 1r (el 1 s'aguanta per la història, el 2 ni per això...) l'única continuació que tindria sentit a la saga és ja portant exclusivament a en Desmond i al present (present del joc, clar...).
Vaja, que aquest AC3 és una estafa en tota regla i un més que es baixa del carro (tenia intenció de comprar el 3 tot i la gran decepció del 2 (repeteixo que l'1 em va semblar decent xD)).
 
Avatar de l’usuari
shaidarol
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1059
Membre des de: dg. 16 oct. 2005, 02:04
Ubicació: Neckwhite, South Pedralbes

Re: Jocs i trofeus

dg. 11 març 2012, 08:24

]
Uzumiya ha escrit:
shaidarol ha escrit:
No sé, no li veig la gràcia a un sistema que no afavoreix les teves habilitats a l'hora de jugar contra una altra persona sinò que afavoreix al que més paga (em sona a MTG això xD)

Per això hi hauria d'haver un mode "relax", on jugar amb "proxys".


Sí però em sembla que no hi és aquest mode no?

Sobre el tema AC, coincideixo amb l'Ayu que la història de l'1 almenys enganxava, però en els 2 el joc és MASSA repetitiu (arriba a una ciutat - atalaia - missions secundàries TOTES iguals, buscar plomes/estandards...). Vaig jugar al 2 perquè me'l van deixar i perquè el final de l'1 em va deixar intrigat, però no tenia pensat comprar-lo i realment, vist que el 2 no em va agradar gens, fins aquí he arribat amb aquesta saga.

PD: Pregunta pels que tenen PS3... Algú ha provat el joc de Saint Seiya? Sembla una mescla de Dinasty Warriors + joc de lluita. És per pur frikisme que m'agradaria provar-ho, perquè si és com el joc que va sortit per ps2 apaga y vámonos xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dg. 11 març 2012, 23:10

Sobre el Saint Seiya, és un musou com tots els altres, o sigui, una passada xD Però com que ja m'he passat el Dynasty Warriors 7 al 100%... ja tinc el mono de musous ben satisfet :)

I tornant al SFxTK, em sembla que sí es pot jugar sense gemes. Però clar, parlo d'un gameplay beta... els més actuals que he vist SÍ que s'activaven les gemes i t'obligava a escollir-ne. Total, si no me'l regalen, no me'l compraré. Soul Calibur V FTW
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 26 març 2012, 14:46

Us pillareu el Naruto Generations? Teniu algun joc en ment?

Lizarus, ja he vist que també t'has ventilat el platí fàcil del trine 2, enhorabona!!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 26 març 2012, 14:54

Naruto qué? Casi abusen més que els de Dragon Ball. No. Joc en ment, fins que no acabi el primer Mass Effect, no encendre la PS3. I potser abans em faig els Gears of War que per aixo els vaig comprar.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 26 març 2012, 18:39

Tinc massa jocs per començar i explotar com per anar pensant en comprar-ne més (encara que continuen caient jocs a preus inmillorables, només el que m'interessaven força). Avui o demà compraré Journey, que fa temps que en tinc ganes però esperava acabar Trine 2.

El platí de Trine 2 és una broma (de mal gust, segons es miri). Segurament el més fàcil que existeix (o ves a saber). El joc potser és superior a la primera part però la historia no m'ha cautivat com l'original. Supogo que la novetat de Trine el feia un joc únic, encara que la segona part és molt bona també i, per tant, molt recomenable.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dl. 26 març 2012, 19:18

Maki ha escrit:
I potser abans em faig els Gears of War que per aixo els vaig comprar.


Son bonissims, almenys el primer que és al que he jugat. I, imho, jugant-hi co-op son el doble de divertits!


Jo encara tinc bioshock, i ffxiii-2 a la cua, i hores i hores d'skyrim (bestia de joc xD), i no veig gaire cosa interessant x mi a l'horitzó...
edit: m'oblidava el dead nation ^^!
XcRaSh l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 26 març 2012, 21:29, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dl. 26 març 2012, 20:57

Maki ha escrit:
Naruto qué? Casi abusen més que els de Dragon Ball. No. Joc en ment, fins que no acabi el primer Mass Effect, no encendre la PS3. I potser abans em faig els Gears of War que per aixo els vaig comprar.


Però no encenguis la PS3 per jugar al ME2, eh? Vull dir, juga'ls tots en la mateixa plataforma pel tema d'importació de personatge i tal. I no, el còmic de la versió de PS3 no serveix...
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dc. 28 març 2012, 14:22

Us imagineu que nintendo tingués a la mateixa consola un Mario Kart y un Algo Kart?

Sony ha anunciado LittleBigPlanet Karting para PS3

Tan llestos com sempre.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dc. 28 març 2012, 16:11

Però si ja hi ha el ModNation no? Visca la originalitat.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 02 abr. 2012, 13:26

Sisi, el Modnation i el littlebigplanet kart és básicament, el mateix. Qui caigui en la estupidessa de comprar-se un tenint l'altre és o bé que te molts diners o bé que no en té ni idea de jocs. xd

M'han deixat el Assassin's Creed Revelations que ja el vaig començar ahir nit i l'últim bola de drac. Del BD quasi prefereixo no parlar-ne perquè tot i que té algunes idees bones (en quan a jugabilitat) l'han cagat al fer un joc totalment automatitzat on per guanyar, tens que ser el més "puta" i tenir sort en els time codes, res més.

De l'Assassins doncs no massa a dir més que ja tenia ganes d'acabar amb la història d'Ezio i el platí em costarà 10 € pel tema PSN PASS però no és algo que em preocupi ja que si l'hagués volgut comprar m'hauria costat mínim 24 € (el preu més barat on l'he trobat i en anglès. A Zavvi, escla) ja que a les tendes normals de40 i poc no baixa.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 02 abr. 2012, 13:55

Doncs avui m'ha d'arribar per MRW el Assassin's Creed Revelations, l'Ottoman Edition, amb no se quins extres, per 25€, corteria d'un error de Amazon que el va posar a aquest preu durant una horeta abans de posar-lo a 60€.
Epic Win. I demà una planxa de pedra per cuinar, pero es un altre tema.
De totes maneres, fins que no acabi amb el Mass Effect al PC, res de PS3.

Mass Effect per PC: El priemr a Steam, el segon a Steam, el tercer... Origin. No em surt de la pebrotera instarlar el Origin de EA.
Casi prefereixo fer-me el 2 i 3 a PS3 i continuar amb la Jane Shepard que crei al 2. Si, la versió femenina, perque per a estar durant 40 hores veient un cul, prefereixo que sigui de dona.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dl. 02 abr. 2012, 17:49

Maki ha escrit:
Si, la versió femenina, perque per a estar durant 40 hores veient un cul, prefereixo que sigui de dona.

La meva filosofía en qualsevol joc que demani creació de char. Almenys veig que no sóc l'únic Xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 02 abr. 2012, 18:19

Tu tens novia, no tens excusa xD

Ja m'ha arribat el Revelations ^^ Merci @ofertitas
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dv. 06 abr. 2012, 11:06

El ranking s'ha actualitzat! Et felicito, Nightsirk %]
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants