Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dg. 08 abr. 2012, 19:42

Si hahaha, ja tocava actualitzar-lo, Lizaruuuussss!!!

A mi també m'han deixat el Revelations i he de dir que tot i que segueix la mateixa dinàmica exacte dels anteriors Assassin's, el canvi de ciutat s'agraeix i molt. La història per ara sembla prou acceptable i això que tot just estic pel capítol 2 (final).
També em van deixar l'últim BD i és una punyetera broma. L'aniré jugant fins que se m'acabi la paciència i li torni al meu amic. xd És un joc que es juga 80% time codes i 20% sort a la hora d'atacar i defensar. No té més història.
Per un cop han posat al opening del joc, la cançó original de BD (en japo) i sincerament, és el millor de tot el joc i del que no em canso de repetir. xd

Fa poc em vaig treure el platí del Motorstorm RC i coi...és un platí curt xò super exigent. M'ha costat lo seu i sort que un amic m'ha aajudat a les pantalles de derrape que sino encara hi seria. He aprofitat i m'he baixat els 2 DLC's que ha sortit del joc.

I l'últim que he rebut i del que estic més orgullós és dels PSN PASS del AC Revelations i del FIFA 11 completament gratuïts. La millor compra que he fet aquest mes (bé, compra no ha estat però adquisició, si). :lol:

També estic jugant al Bayonetta i recoi!!! Quna bruixa tu, em posa a mil la molt zorra i el joc, està molt guapo. És el típic hach&slach que a més compleix amb tots els requisits: Frenetisme, lluites enrebesades, bosses finals gegants i una protagonista mooolt carismatica. :bleh:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dg. 08 abr. 2012, 21:04

Maki ha escrit:
Mass Effect per PC: El priemr a Steam, el segon a Steam, el tercer... Origin. No em surt de la pebrotera instarlar el Origin de EA.
Casi prefereixo fer-me el 2 i 3 a PS3 i continuar amb la Jane Shepard que crei al 2. Si, la versió femenina, perque per a estar durant 40 hores veient un cul, prefereixo que sigui de dona.

Sí bé, amb la càmera del 3 poc cul veuràs xD
Jo ja et dic, jo importaria joc de l'1 al 2, molta cosa es perd pel camí sinó (tot i que al 3 s'acaba perdent tot per simpatia d'EA...). I sinó juga'ls per XBOX ara que la tens xD
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dg. 22 abr. 2012, 15:54

@Maki: Assassins Creed Revelations cóm t'has tret el trofeo del recaudador de Impuestos? A mi m'és impossible de treure :S

Per cert, què t'està semblant la història?? A mi m'està agradant força més que "La Hermandad" i això que tothom m'estava parlant pestes del Revelations.

Trobo que els 2 jocs són completament un afegit i que podrien ser suprimibles però aquesta última part està molt més treballada que La Hermandad on la meitat de les memòries eren relleno. Almenys en aquest últim joc, la història trobo que és molt més interessant.

Cóm ho tens pel platino?
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dg. 22 abr. 2012, 16:19

El Assasin's este està tan buguejat que molts trofeus no salten, nightsirk.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dg. 22 abr. 2012, 17:13

Vaig caçar al aio que el portava i ja està, em va saltar. No he tingut cap problema amb el trofeu. El que em toca la pebrotera es l'online de merda que tenen. No es pot treure el trofeu de jugar a tots els modes de joc si només es juguen a 2 o 3 modes i la resta estan buits.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 23 abr. 2012, 22:29

Maki ha escrit:
Vaig caçar al aio que el portava i ja està, em va saltar. No he tingut cap problema amb el trofeu. El que em toca la pebrotera es l'online de merda que tenen. No es pot treure el trofeu de jugar a tots els modes de joc si només es juguen a 2 o 3 modes i la resta estan buits.


Haha, a mi m'està passant el mateix (per si et serveix de consol).

Això de que hi hagi trofeus online és una puta merda (amb tot el carinyo xd).

Ja tornaré a provar el trofeu del recaptador de impostos que és el que veig aixi una mica tocada de collons perquè justament avui m'he passat la història i ja m'hauré de començar a fer els col·leccionables llarguets apart de repetir les memòries que no tinc al 100% (que en són forçes v.v).

També estic rejugant al Singularity, un joc que us recomano força i que està a un preu inmillorable de 9,99 €. Pel plati em queda passar-me'l en difícil (ja l'he començada la passada) i recollir un col·leccionable que em vaig deixar en la passada en fàcil. Apart em queda un trofeu de la història i jugar 26 partides més online per arribar al total de 100 que et demanen per un plata.

L'online d'aquest joc està bé però per treure el platino, francament, s'han passat 4 pobles demanant masses partides online e.e
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 24 abr. 2012, 17:38

Uzumiya ha escrit:
Us imagineu que nintendo tingués a la mateixa consola un Mario Kart y un Algo Kart?

Sony ha anunciado LittleBigPlanet Karting para PS3

Tan llestos com sempre.


Us imagineu que nintendo tingués a la mateixa consola un Mario Kart y un Mario Kart y un Mario Kart y un Mario Kart y un Mario Kart...?
Doncs això fa nintendo des de temps immemorials i no es queixa ningú.

Perdoneu, però algú ho havia de dir.

[mode rebentador = OFF]
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Jocs i trofeus

dt. 24 abr. 2012, 21:12

Quina consola de Nintendo té més d'un Mario Kart? xD
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dc. 25 abr. 2012, 20:21

La Wii, ja que pot descarregar els jocs de SNES, N64 y GBA.

Meeec tret per la culata :bleh: (El que encara podries haver dit és el Diddy Kong Racing, però al ser de Rare i no una filial de Nintendo, doncs no és el mateix).

A mi em sembla un moviment poc encertat ja que divideixes el públic en uns jocs on la disponibilitat de jugadors i la comunitat online és molt important.
I sent els dos de sucursals de Sony... doncs "tirar-se pedres a la pròpia teulada" és poc. És com si Activision llencés dos Call of Duty a la vegada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dv. 27 abr. 2012, 19:59

Us heu assabentat del últim joc que vol treure Sony a lo Super Smach Bros Brawl però amb personatges de Sony? Bé, he vist un gameplay i el joc és moolt similar però com dic, amb protes de play i tal.

Ho trobo força trist ja que ho considero un plagi del mil, ara que el joc fa pinta que serà interessant aixi que quan baixi de preu potser me'l pillo.

@Maki: T'has comprat les expansions d'AC Revelations? Estava pensant que depen del que t'hagin costat, et podria pagar la meitat a tu a mi em podries deixar baixar-les de la teva conta.

Salutacions.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dv. 27 abr. 2012, 20:40

Les expansions? Ah, aixo que ve amb la Ottoman edition? Una bona merda, la historia del subjecte 16 a l'estil de la historia de Desmond, en primera persona.

I no, no comparteixo la conta amb ningú.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dv. 27 abr. 2012, 22:04

Maki ha escrit:
Les expansions? Ah, aixo que ve amb la Ottoman edition? Una bona merda, la historia del subjecte 16 a l'estil de la historia de Desmond, en primera persona.

I no, no comparteixo la conta amb ningú.



LLavors, igualment ja no m'interesa però merci x dir que no. xdd
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dc. 02 maig 2012, 08:25

Tres cosetes.

1.- La ottoman edition a 27€ al GAME.

2.- Nightsirk, tens la paraula plagi massa fàcil. Tekken és un plagi d'Street Fighter? Els dos són jocs de lluita... Assassin's Creed de Prince of Persia? Hi ha escalada... Smash Bros de SNK vs Capcom? I mil exemples més.

3.- Y Nightsirk, és Smash... SMASH!!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dc. 02 maig 2012, 08:56

Bé, ni que fos Nintendo la unica que pot fer un joc del tipus Smash Bros. També es va fer el D.O.N Stadium, amb personatges de Dragon Ball, One Piece i Naruto i no va passar res.
Sony te prou exclusivitats com per poder fer un joc d'aquest tipus amb personatges de les first parties. A veure quan treu el seu microsfot amb els personatges de Halo, Gears of War, Alan Wake i... eemm... Fable? Bé, tampoc caldria Imatge Imatge Imatge

__________________________________________________________________

La Ottoman edition, a més del DLC de la historia de subjecte 16, on es revela una coseta sobre Lucy, que crec que es el motiu per el que li passa el que li passa al final de Brotherhood, inclou trajes alternatius per a Ezio!! Uuuh, super-emocionant! sobretot quan l'intentes aplicar i diu que tornara a carregar i perdras el que no s'hagi guardat i dius "després" i no ho fas. Trajes reciclats d'anteriors ACII, el de bruto del Brotherhood, el d'Altaïr i un altre que meh. i més endenvant, el de Desmond.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dc. 02 maig 2012, 09:23

Maki ha escrit:
A veure quan treu el seu microsfot

No crec que en treguin, ells no han tret versió del wii mando per poder jugar-hi :bleh:

Fora bromes de makitrol, si s'assembla al Smash s'haurà de provar... igual que el musou de One Piece.

Ni que el cross-over que torna loquito a en moustache es el de persona!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants