Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dc. 17 oct. 2012, 20:49

Nightsirk ha escrit:
Nens, he sentit que aquesta setmana o la que ve ens donen el R5 edició gold i el Bullestorm pels que som del plus, pot ser?

M'he baixat el Bulletstorm... i és bastant merda. És tota l'estona el mateix.
Sobre RE5 vaig ser gilipolles i me'l vaig pillar quan valia 30 euros, i encara el tinc allà sense tocar... em tenia que haver esperat a que el regalessin. Per la meva part, aixi penso aconseguir jocs, PSN Plus i pa'lante.

Últimament estic jugant al DC Universe, si algú s'apunta és benvingut (sí el joc es una merda, pero bueno). Nightsirk els trofeus d'aquest només salten si pagues, així que no sé si t'interessa xD

I ja que estic, llanço la meva última declaració d'amor. Si algú té Tekken Tag Tournament 2 per 360, que m'agregui a Kimusss a XBL.
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3741
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 14 nov. 2012, 19:08

Moustache ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Nens, he sentit que aquesta setmana o la que ve ens donen el R5 edició gold i el Bullestorm pels que som del plus, pot ser?

M'he baixat el Bulletstorm... i és bastant merda. És tota l'estona el mateix.
Sobre RE5 vaig ser gilipolles i me'l vaig pillar quan valia 30 euros, i encara el tinc allà sense tocar... em tenia que haver esperat a que el regalessin. Per la meva part, aixi penso aconseguir jocs, PSN Plus i pa'lante.

Últimament estic jugant al DC Universe, si algú s'apunta és benvingut (sí el joc es una merda, pero bueno). Nightsirk els trofeus d'aquest només salten si pagues, així que no sé si t'interessa xD

I ja que estic, llanço la meva última declaració d'amor. Si algú té Tekken Tag Tournament 2 per 360, que m'agregui a Kimusss a XBL.

El tema del DC Universe ho se per un colega, el vaig jugar a casa seva i francament, no em va enganxar massa aixi que passo d'ocupar més la play que ja la tinc prou saturada xd

Pêr cert, avui sortia un trailer important, aqui teniu:

Imatge

XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 760
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dt. 04 des. 2012, 20:40

Com en sbaen aquests de rockstar xD

Bé, de fet gairebé sense necessitat de mirar trailers està clar que el GTA5 caurà. No cal hype per aquest joc.

EDIT: OMG què han fet amb la PS Store? Quant fa que és així de horrible? Però què s'han fumat? :blink:

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dg. 20 gen. 2013, 19:43

La store está horrible des que ens la van canviar. Va lenta i per comprar algo tens que acceptar 50 vegades.

Per cert, m'he platinat per fi el GOW. Què llarg se m'ha fet passar-me el joc en menys de 5 hores, que he tingut que mirar molts videos per parts del joc que ja ni recordava o pels 4 puzzles. Per fi tinc el repòker de platins de la saga GOW i ara aviam que tal anirà amb el que està per sortir.
Imatge

Moustache
Usuari
Usuari

dl. 21 gen. 2013, 18:38

Doncs a mí m'anava pitjor abans la Store xD

Saints Row The Third joc de la generació, m'és igual el que em digueu.

PD: Que mort que está aixòooo :(
Imatge

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6313
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 21 gen. 2013, 19:30

Saint Row es un joc per alq ue s'han hagut de posar de moltes drogues a la vegada, algunes d'elles, creades expressament. El tinc a PC, com podeu imaginar, degut al THQ Humble Bundle i tot i que el joc no te les fisiques que es poden trobar al GTA IV, està molt divertit, sobre tot en cooperatiu.

Aquests dies que he estat de vacances m'he fet el Bulletstorm, cortesi al de PSN+. Entretingut i una idea interessant, pero poca cosa més. Es nota la ma d'Epic Games darrera (Gears of War)
I ara... Anarchy Reigns. Es Platinum Games i amb això ja dic MOLT del joc.
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dl. 21 gen. 2013, 22:37

Jo tinc ganes de començar el RDR però em fot una mandra del mil. Al ser un joc tant dens i no tenir massa temps per jugar, com que no m'hi veig massa.Els que miraré de comprar-me al febrer serán el Dark Souls i Fifa 13, que ja toca.
Imatge

XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 760
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dl. 21 gen. 2013, 23:34

El RDR sempre el recomanaré, a mi em va agradar molt!

Jo m'he acabat aquest nadal el bioshock, troç de joc! Em volia posar amb el platí però collons com costa amb la dificultat màxima, fets 20min ho trobo exagerat xD

L'altre finiquitat es el ffxiii-2. I bé, com a joc està molt bé, cumpleix en gairebé tots els aspectes. Com a FF, per mi segueix fotent la pota en aspectes fonamentals:
Si bé és menys lineal que l'anterior, segueixo trobant a faltar un mapamundi com deu mana.
Positiu per lo de capturar/entrenar monstres, negatiu pq només hi ha 2 personatges, i als combats només en podem controlar un.
No és molt llarg, i sí que es molt fàcil.
No hi ha gaire post-historia, més que pujar i "construir" monstres de tot tipus per a després no utilitzarlos enlloc (DLC a banda). o fer carreres de chocobos per guanyar adornos pels nostres monstres XD
El "gold saucer" de torn fa pena xD

En fi, el que em pensava, no valia la pena pagar més de 20e per ell.

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dg. 03 feb. 2013, 22:33

@Maki, què t'està semblant "La batalla por la tierra media"? M'han dit que és força distret oi? I fa pinta de ser RPG total.

@XcRaSh, Bio, molt bo i dintre de res sortirà la 3º part ;)

Jo m'he passat el lego harry potter anys 1-4 complet però per culpa d'uns glichs no el podré platinar.

Em vaig comprar el dark souls abans d'ahir aixi que espero estrenar-lo aviat i també tinc molts jocs de la store que ens han regalat com el del senyor dels anells i altres jocs per anar jugant.

Vaig provar la beta del crysis 3 i tot i estar bé, em vaig quedar una mica a la expectativa que fos millor i encara tinc que començar jocs com RDR o Dragon Age però com no tinc massa temps i molta mandra, encara no els he començat.

També em vull pillar el AC3 però quan baixi de preu i el nou Tom Raider fot bona pinta per la història però el multijugador sembla el online del Uncharted 3 alternatiu aixi que no em convens massa aquest apartat.

:adeu:
Imatge

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dg. 03 feb. 2013, 23:05

El Guardianes de la tierra media es un MOBA, un League of Legends. Triga en trobar partida i tret dels personatges, poca cosa s'hi assembla a l'obra de Tolkien. El doblatge no correspon amb les veus originals de les pel·licules.

Aparco PS3 i engego 360 per fer-me el Halo 3, que ja m'he comprat una coleccionista del Halo 4 per 40€.
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dl. 04 feb. 2013, 23:13

Per fi avui m'he fet amb el FIFA 13. Aviam si demà li dono canyaaa.

PD: Disfruta del halo 3 que sens dubte, és de lo milloret de 360 ;)
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dg. 24 feb. 2013, 12:21

Nivell 21. Ja tocava que portava desde septembre de l'any passat amb el 20 i cada dia estic més vago pels trofeus i platinos i només vaig a per aquells que realment m'agraden. L'objectiu són els 50, aixi que em queden 5.

Em vaig passar un Sam&Max que em van regalar fot la tira d'anys per ser PLUS i també m'he començat el Dark Souls i joder...quin joc més fotut. Avançar costa bastant però és fgorça gratificant quan petes a un boss o et salta un trofeu (salten amb comptagotes xd).

Ahir del fifa vaig treure l'or de les habilitats i deu n'hi do com em va costar. I res, aquests propers messos venen molts jocs, us pillareu algún?
Imatge

Moustache
Usuari
Usuari

dg. 24 feb. 2013, 22:49

Jo vull el Ni No Kuni i el Tales of Xilia... pero no hi ha ni diners ni temps :S

Mes que ve, Dead or Alive 5 i Mass Effect 3 de gratis als de Plus.

Espero i desitjo que algú jugui amb mi al DOA, que el tinc per Xbox super abandonat i es bastant més complexe que el Tekken Tag Tournament 2 o el Soul Calibur 5 (que li estic fotent força caña).

Sleeping Dogs em sembla una basura.
Imatge

Maki
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dl. 25 feb. 2013, 10:48

Ja farem alguna partida al de PS3 ara que arriba el dia 6.

M'he fet el Sleeping Dogs i m'ha agradat. Es divertit. No és un joc TOP TOP però es entretingut i al historia compleix.
Ara em veig amb presses per al Mass Effect 2 al PC. Llàstima la exportació del personatge, que no la podré fer al de PS3.
Imatge

Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dl. 25 feb. 2013, 13:44

Maki ha escrit:
Ara em veig amb presses per al Mass Effect 2 al PC. Llàstima la exportació del personatge, que no la podré fer al de PS3.

Sempre pots aconseguir un final que no requereixi exportació al 3 (i que fa que tampoc faci falta jugar al 3, tot sigui dit XD) :P

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants