Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 306
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dj. 05 oct. 2017, 13:27

Hola a tothom. Conec un noi que té la sèrie de Mazinger Z gravada en català en cintes de video. Potser li falten un parell o 3 i no sé en quin estat es troben les cintes. ¿Interessa?

lizgon
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 147
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

ds. 11 nov. 2017, 15:36

Imatge

Hola, sabeu si aquesta pelicula està en català per internet?

PD: jo la tinc en català en VHS, però no la puc veure :( (ho sé perquè posa "Gossos milionaris" a la portada)

evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 303
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11

dg. 12 nov. 2017, 21:03

jo estic buscan un pelicula que es diu, El principe de los trolls, i que jo sapiga aqui va arriabar nomes amb doblatge neutre que es deia , pero, no deixa de ser audio latino. No existeix en cap altre idioma a de mes del latino i l'angles que es la versio original.

Yo la tinc en VHS si algú te mitjans per poderlar convertir a digital se le deixaria per que fes el ripejat.

Imatge

https://g.co/kgs/zWwCSk

https://www.youtube.com/watch?v=upmOIyNZnhI
ImatgeImatgeImatge

ENORM
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 49
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 20:37
Contacta:

dv. 24 nov. 2017, 18:17

evilgio88 ha escrit:
jo estic buscan un pelicula que es diu, El principe de los trolls, i que jo sapiga aqui va arriabar nomes amb doblatge neutre que es deia , pero, no deixa de ser audio latino. No existeix en cap altre idioma a de mes del latino i l'angles que es la versio original.

Yo la tinc en VHS si algú te mitjans per poderlar convertir a digital se le deixaria per que fes el ripejat.

Imatge

https://g.co/kgs/zWwCSk

https://www.youtube.com/watch?v=upmOIyNZnhI

Hola! Jo podria passar-lo a dvd. Sóc de Barcelona...

lizgon
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 147
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

dv. 24 nov. 2017, 22:33

ENORM ha escrit:
evilgio88 ha escrit:

Hola! Jo podria passar-lo a dvd. Sóc de Barcelona...

Hola ENORM! com digitalitzes tu els VHS? :juas: jo porto ja dies intentant fer-ho però els resultats no són del tot satisfactoris ^^u , no fa exactament el que jo li demano i ho haig de tornar a fer o fer-ho per parts.
M'agradria saber fer-ho per a poder digitalitzar els meus VHS ;-) :adeu:

En aquest fòrum vaig escriure una mica sobre el que faig servir i el meu problema digitalitzant: viewtopic.php?f=6&t=20683

david80scat
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 285
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14
Contacta:

dt. 12 des. 2017, 20:12

Bones,

Escric aquí, perquè crec que obrir un tema no val la pena, i com que es tracta de cintes de vídeo doncs resulta que ahir passejant pel poble vaig veure que en un contenidor algú havia llançat una caixa plena de cintes de vídeo. Les vaig recollir i ara les tinc a casa. Entre moltes pel·lícules que hi havia, m'ha captat l'atenció a aquestes que a continuació publico en una foto. Ho publico a veure si algú té interès. De les pel·lícules si les voleu saber (tot i que crec que cercant pel google es podrien trobar en millor format) en faré una llista i la publicaré.
Imatge

PD: Qui goza llançar cintes de vídeo? Mare meva, si tenen més valor que un móvil de última generació xD.

kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 542
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

dc. 13 des. 2017, 16:40

yo en su dia tuve como 500 vhs originales fueron a parar todos al contenedor casi me hernio,,, hoy en dia las busco en dvd por suerte hice fotos de todos los que tuve y asi puedo recordarlos jeje

kakihara
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dg. 04 gen. 2015, 03:54

dg. 31 des. 2017, 16:44

Jo tinc alguns vhs interessants, com Lensman, Dominion Tank Police o diverses hentai, entre altres. En total unes 30 pel·lis i la resta capitols incomplets. Per si esteu buscant alguna cosa en concret, digueu-me.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants