Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3339
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dt. 07 gen. 2020, 01:11

Jo deixaria l'opening en catala i l'ending en japones, pero be, el projecte no es meu.

JamesJack
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

dc. 08 gen. 2020, 22:38

Concordo amb en @fabrebatalla18, jo també optaria per l'opening català i l'ending japonès.

Certament, la cançó de l'ending japonès és massa mítica, espero que no es descarti en aquest projecte. Fins i tot una versió instrumental seria genial:

Com el que van fer amb Slam Dunk que en català van decidir doblar al català l'opening i posar una versió instrumental de la cançó original japonesa (sense veus) per a l'ending:

Un bon exemple de com s'han de fer les coses, respectant el material original.

És l'únic defecte que tenia Fly en català des del meu punt de vista, que l'opening i ending tot i no tenir res a veure compartien la mateixa cançoneta (al final es feia reiterativa tot i que això va contribuir a que anys després encara ens recordem de tota la lletra xD)

Dit això, el projecte està en bones mans, així que no crec que ens haguem de preocupar per això. No és una cosa que tingui excessiva importància i la decisió és a les mans de qui estigui al càrrec i de ningú més.

conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 555
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

dj. 09 gen. 2020, 11:10

Muchísimos ánimos con el proyecto. Ahora que por fin hay buenas fuentes de vídeo y sabiendo que tenéis mejores audios seguro que esta versión le dará mil patadas a la antigua. ¡Gracias por vuestro tiempo!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants