Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

Vols que es faci Sailor Moon en català?

29 (91%)
No
3 (9%)
 
Vots totals: 32
 
Avatar de l’usuari
orthan
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dl. 16 maig 2005, 15:33

[PET] Sailor Moon en català

dc. 30 maig 2007, 12:52

La meva pregunta es si algú té pensat fer la Sèrie Sailor Moon, en cas contrari, si algú té els audios dels capituls, en català, que ho digui per fer-la tots junts.
Gràcies
EDITAT: Vinga nois, si algú té els audios que ho especifiqui aquí. O quans mes siguem els que la volguem, mes podrem fer. Gràcies de nou. Jeje
 
Avatar de l’usuari
Freya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dt. 01 ago. 2006, 23:37
Ubicació: valencia

dl. 18 juny 2007, 16:17

Jo estic amb l'orthan, si algu vol pujarla ens faria un gran favor. Soc una gran fan de sailormoon i aixo de que no estiga en català es una mala pasada :P
:adeu:
 
tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

dl. 18 juny 2007, 17:26

En català per ara només hi ha AIXÒ. Ni idea de si es té pensat acabar-la o què. Tot seria posar-se en contacte amb la persona que la fa i preguntar-li. De la resta de temporades ni idea. Però suposo que si va començar per aquesta és perquè no tenia la resta. En castellà hi ha AIXÒ. No sé si serveix.

És que fa ja uns anys que no la fan aquesta sèrie i a més és bastant llarga. I deu fer mandra gastar tants vídeos que era el que es feia servir en aquell moment segurament. Segur que si la repeteixen algun cop, sortirà algú per fer-la.

Que vagi bé.
 
xisqi
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dj. 22 juny 2006, 00:05
Ubicació: Reus, Catalunya
Contacta:

dc. 04 jul. 2007, 00:15

Jo tinc pràcticament la sèrie completa en català (em falten 4 o 5 capítols de la primera temporada). I les temporades S, SuperS i Stars passades a TVRip. De fet vaig crear un fil per compartir tota la Stars sencera via emule però veig que ja ha desaperegut, suposo degut a que ja fa prou temps de l'últim missatge. De totes maneres posan Sailor Moon i xisqi al buscador de l'emule us han de sortir.

Jo tenia pensat, abans de compartir en qualitat TVRip, trobar algú per fer una versió DVDRip. Vaig estar intentant demanar a Kaito-Kun que té una realese dual japonès-castellà en qualitat DVD que penja a hispanime. Justament ara fa uns dies m'he pogut posar en contacte amb ell. Ha estat molt amable i receptiu però encara no ens hem pogut posar d'acord de moment en com fer una nova versió, incloent l'audio en català, a partir de tot el seu treball.

Per tant, si hi ha algú que tingui els DVD's de Sailor Moon japos, per poder fer una versió DVDRip japonès-català, es pot posar en contacte amb mi per aquest fòrum o per mail i intentar tirar endavant aquesta versió.
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

dc. 04 jul. 2007, 00:47

Us el moc a projectes.
 
Avatar de l’usuari
orthan
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dl. 16 maig 2005, 15:33

dc. 04 jul. 2007, 19:54

Gràcies Cloud. I Xisqi, com suposo que ja sabràs, soc el que ripeixa El live Action en el fòrum de la teva web, a més a més, vaig fer una pàgina web de sailor moon fa ns anys (potser t'erecordes de aquella pantalla html con surtien gif de totes les marineres guerreres que han surtit al manga i al anime, amb comentaris al final, no crec que t'enrecordis, pero bueno), jo puc intentar aconseguir els videos en calitat DVDRip, al menys intentar-ho, però si ho vols, i pots, clar, que jo ara la tindria que compagiar amb la Live Action del teu forum, jejeje

La resta, ja em fico en contacte amb tu per sabe quins capitols tens en catala per comnçar a buscar els arxius i fer-la. alla t'envio el meu mail.
Soc escriptor, si vols llegir fantasia aclamada per tothom qui ho ha llegit, digues-m'ho.

Ben aviat, una nova sèrie estarà disponible.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants