Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dc. 24 ago. 2011, 17:11

Hola!

Mirant cintes de VHS, he trobat 2 animes gravats de la tele en català ( de quan feien el programa "Manga! al 33 fa anys).
La imatge no és molt bona, però potser audios estaria bé recuperar-los i fer muntatge amb imatge/video de bona qualitat:

- Arion ( Arió en català) Película de 1986. D'aquesta película he vist versions amb audio en Japonés amb subs incrustats en anglès; Japonès/Italià+subs italià; i versió en castellà de baixa resolució.Però cap en català.

- Patlabor

També tinc cosetes gravades de Una Altra Cosa i bastants cintes amb el programa de Buenafuente (de la primera a tercera temporada a Antena3). Es que portar-lo a digitalitzar a llocs com Fotoprix em pot sortir per un ull de la cara...

Qui tingui medis per fer-ho, podria donar-li les cintes ( Ario i Patlabor) i deixar amb retorn les que tenen programes amb l'Andreu Buenafuente. Podeu enviar-me un MP.

sóc de Barcelona i guardaré aquestes cintes fins que no vegi que algú ha pujat alguna cosa d'aquestes en català ( sobretot de Arion).

:adeu:
 
jonal
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 06 set. 2011, 15:27

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dt. 06 set. 2011, 16:33

Bones Otakus!

Escric Al forum perquè tinc una col·lecció de cintes VHS de manga. La majoria originals. Jo no en faré res però em sap greu que quedin en desús. Les pel·lícules que tinc són les següents:

- Neon Genesis Evangelion (tota la serie)
- Neon Genesis Evangelion death & rebirth i the end of evangelion (versió original subtitulada)
- 3x3 ojos 1
- 3 x 3 ojos 2
- Record of Lodoss War (tota la serie)
- Akira
- Devilman
- Devilman II
- ¿Estas arrestado!
- Ranma 1/2 nihao mi concubina
- Ranma 1/2 Akane y sus hermanas
- Spawn
- Ghost in the Shell
- Ninja Scroll
- Venus Wars
- Escaflowne vol 3
- Escaflowne vol4
- Urotsukidoji III
- Nicky la aprendiz de bruja
- Tenchi Muyo 1
- Tenchi Muyo 2
- Tenchi Muyo 3
- Tenchi Muyo 4
- Kishin heidan
- Grey
- Bola de Drac Z: el més fort del món
- Bola de Drac Z: Garlick Junior immortal
- Bola de Drac Z: la super batalla
- Bola de Drac Z: el regreso de Broly
- Bola de Drac Z: el combate definitivo
- Bola de Drac Z: el ataque del dragón
-Tekken 1
- Tekken 2
- Street Fighter II the movie
- Street Fighter II V la serie 1
- Fatal Fury
- Fist of the North Star
- La princesa Mononoke
- Green Legend Ran (tota la serie)
- Tokyo Babylon I
- Tokyo Babylon II

(totes aquestes originals)

també tinc gravat del mític programa del 33 manga! les següents pel·lícules (en català):

-Arió
-Megazona 23
-Plàstic Little
-golgo13
- heroïs a la galaxia
- Alita àngel de combat
- hiroshima
- el puny de l'estel del Nord

i alguna més

Us les regalo. PErò no em vull gastar ni 5 en despeses d'enviament. Digeume'n quelcom el més aviat possible. Contacteu amb mi a traves de correu electrònic. geordi.minguell@gmail.com

Mingui
 
foskis
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 06 gen. 2010, 13:38

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dl. 10 oct. 2011, 16:37

Hola, jo busco la serie de Doug, era un nen adolessent que anaba amb el seu gos porkchop i el seu millor amix era el skiter, tenia 5 o 6 capituls en vhs i ja el he montat tots en un dvdrip que vaig trobar en anglès, pero hem farian falta els demes, a beure si algu te alguna cosa
 
Avatar de l’usuari
jailbreak29
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dv. 11 jul. 2014, 11:18

Re: Es busca Antiguitats en VHS

ds. 12 jul. 2014, 16:03

Yo podria colaborar ya que tengo bastantes VHS
Never Give Up
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Es busca Antiguitats en VHS

ds. 12 jul. 2014, 17:48

@jailbreak29 De quin tipus?
 
Avatar de l’usuari
kp64
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dl. 17 feb. 2014, 18:16

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dj. 18 des. 2014, 19:33



que graaande tengo todos los capitulos grabados en VHS menos el último que por culpa de mis tios no pude grabarlo!! que rabia como me acuerdo de aquel día, hace por lo menos 14 años. puedes ver la serie entera en youtube pero con substitulos en ingles...


Per favor , algú te que preservar aquesta série , mare de deu , te un pinta collonuda.
Que algú es fique en contacte amb el senyor del comentari
 
Kotaro01
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dj. 17 jul. 2014, 20:51

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dv. 19 des. 2014, 11:34

la odriais subir tb creo q en otra pagina esta entera en valenciano kitando 2 capitulos en japones podriais subirla asi estaria toda en valenciano
 
Avatar de l’usuari
kp64
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dl. 17 feb. 2014, 18:16

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dv. 19 des. 2014, 12:59

Kotaro01 ha escrit:
la odriais subir tb creo q en otra pagina esta entera en valenciano kitando 2 capitulos en japones podriais subirla asi estaria toda en valenciano

:blink: :blink: :blink: :blink:
Estàs segur? La buscaré.
 
Kotaro01
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dj. 17 jul. 2014, 20:51

Re: Es busca Antiguitats en VHS

ds. 20 des. 2014, 10:34

si lo ya descarge de alli mega-nation no se si estara aun pero estaria bien asi estaria completa y ls dos q estan en japones se podrian poner en valenciano.un saludo
 
naruto rusenko
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 50
Membre des de: dc. 23 set. 2015, 16:38

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dl. 28 set. 2015, 17:44

por si alguien le interesa he encontrado esto http://www.dailymotion.com/user/trastoc ... ostalgia/5 estan subiendo tortugas ninja y cazafantasmas, por si a alguien le interesan los audios :profident: , creo que son de la tv/vhs
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dj. 08 oct. 2015, 14:54

naruto rusenko ha escrit:
por si alguien le interesa he encontrado esto http://www.dailymotion.com/user/trastoc ... ostalgia/5 estan subiendo tortugas ninja y cazafantasmas, por si a alguien le interesan los audios :profident: , creo que son de la tv/vhs


Los capitulos de cazafantasmas que utiliza casualmente son los mios, lo se porque el dueño que me los paso, los subio en dvd hace tiempo, no todos los capis pero subio bastantes, me hace gracia porque pone un logo como si fuera de el.
 
naruto rusenko
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 50
Membre des de: dc. 23 set. 2015, 16:38

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dv. 09 oct. 2015, 20:56

terminator ha escrit:
naruto rusenko ha escrit:
por si alguien le interesa he encontrado esto http://www.dailymotion.com/user/trastoc ... ostalgia/5 estan subiendo tortugas ninja y cazafantasmas, por si a alguien le interesan los audios :profident: , creo que son de la tv/vhs


Los capitulos de cazafantasmas que utiliza casualmente son los mios, lo se porque el dueño que me los paso, los subio en dvd hace tiempo, no todos los capis pero subio bastantes, me hace gracia porque pone un logo como si fuera de el.



a mi me alegro el dia, buscaba esta serie hace una vida en castellano o catalan o ruso jajaja, y si el logo ejem, yo se que viene todo de aki :lol: :lol: :lol:
 
Avatar de l’usuari
frodonag
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 69
Membre des de: dj. 08 feb. 2007, 20:38

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dg. 17 jul. 2016, 18:26

Tot i que el post no està gaire actiu. Encara seguiu bucant antiguitats en VHS.

Estic fent neteja per casa i estic trobant cintes antigues en VHS d'episodis grabats de Sushi el petit xef. Fa anys, concretament 8 XD, vaig passar-li a algú unes cintes de Tenchi Muyo pq ripejes les OVA's.

Encara esteu interessats en trobar algunes series?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dg. 17 jul. 2016, 18:32

frodonag ha escrit:
Tot i que el post no està gaire actiu. Encara seguiu bucant antiguitats en VHS.

Estic fent neteja per casa i estic trobant cintes antigues en VHS d'episodis grabats de Sushi el petit xef. Fa anys, concretament 8 XD, vaig passar-li a algú unes cintes de Tenchi Muyo pq ripejes les OVA's.

Encara esteu interessats en trobar algunes series?

Crec que la serie que menciones esta molt buscada en catala i de fet no hi ha cap capitol en tot internet, aixi que suposo que molts te ho agrairien, en quant a series, algu te inuyasha encara que sigui en VHS? tot i que si esta grabat en DVD em serviria mes.. es que necesito la introduccio de 2 o 3 capitols que no esta en cap lloc, nomes es pot aconseguir si algu ho va grabar en el seu moment i encara ho guarda..
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dg. 17 jul. 2016, 18:39

frodonag ha escrit:
Tot i que el post no està gaire actiu. Encara seguiu bucant antiguitats en VHS.

Estic fent neteja per casa i estic trobant cintes antigues en VHS d'episodis grabats de Sushi el petit xef. Fa anys, concretament 8 XD, vaig passar-li a algú unes cintes de Tenchi Muyo pq ripejes les OVA's.

Encara esteu interessats en trobar algunes series?

Doncs seria genial si poguesis compartir els capitols de el gran sushi.
Porto molts anys buscanla en català i nomes le trobat en valencia.

Salut
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants