Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

Interesa un DVDrip?

Si. nomes en català
12 (32%)
Si. en català i japonès
12 (32%)
Si. en català, castellà i japonès
11 (30%)
No, no m'agrada
2 (5%)
 
Vots totals: 37
 
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1344
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dc. 26 des. 2007, 13:14

Molt bé xaval, acabes de desgraciar l'esforç en fer la feina d'altres...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dc. 26 des. 2007, 18:01

Per majoria, guanyan els vots a la versió triaudio, per tant sera en cat-jap mp3 i cast AC3 5.1. El montatge el fare ara i la posare demà, de fet no sera molt complicat ja que es el mateix video que el castellà i la van fer seguida.

Els moderadors d'aquesta secció ja poden tancar el post.

:adeu:


Edito: Sento dir que no e finalitzat el DVD quan la vaig gravar i fins d'aqui un parell de dies no ho podre fer.

Torno ha editar: acabo de veure que en ruviratis a fet una versió, jo igualment fare la meva però haureu d'esperar uns dies perque no m'enrecordat de finalitzar el DVD i logicament no baixare a casa del meu tiet nomes per aixo.
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dc. 26 des. 2007, 18:11

RUVIRATIS ha escrit:
MENTRES PENSEU QUE FEU
Inuyasha - Movie 2 - El castell més enllà del mirall (DVD+DVB)(RUVIRATIS)(CAT)
ed2k: Inuyasha - Movie 2 - El castell més enllà del mirall (DVD+DVB)(RUVIRATIS)(CAT).avi  [851.90 Mb]
;-)

No es per res però si algu (jo o qualsevol altre) ja esta proposant una versió i un altre fa una altra, es tocar els... a part de que dividiras fonts.
 
Joanichi-kun

dc. 26 des. 2007, 22:17

RUVIRATIS ,he de dir que aixo no hu hauries d'aver fet , pk en Marcos ha sigut qui sa mostrat voluntari per fer la pelicula d'inuiasha ... hu haguesis d'haver dit avans que volies fer-l'ha tu ... No soc ningu per esbroncar , pero aixo que t'estiguis matant per capturar i montar un capitul o pelicula i et vingui un altre persona sense demanar permis i et tregui la seva versio ... no fa gaire gracia a ningu
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

dj. 27 des. 2007, 11:22

Aviam, que cada un és lliure de montar i compartir el que vulgui, independentment de que algú ja s'hagi "demanat fer-ho", ni que fossim al pati de l'escola.

o que crec que ha fet malament és postejar-ho aqui, al fil d'una altra release, tidria que haber obert un fil nou a ed2k i punto, qui vulgui que s'ho baixi i qui no pos no xD

Tampoc cal dramatitzar, que el carnivor més d'un cop ha iniciat un montatje que ja s'estava fent :P
Imatge
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dj. 27 des. 2007, 13:05

Risck ha escrit:
Aviam, que cada un és lliure de montar i compartir el que vulgui, independentment de que algú ja s'hagi "demanat fer-ho", ni que fossim al pati de l'escola.

o que crec que ha fet malament és postejar-ho aqui, al fil d'una altra release, tidria que haber obert un fil nou a ed2k i punto, qui vulgui que s'ho baixi i qui no pos no xD

Tampoc cal dramatitzar, que el carnivor més d'un cop ha iniciat un montatje que ja s'estava fent :P

No em vull tornar a barallar, jo l'unic que volia dir que si ell per exemple també la volia fer la podriem haver fet entre tots dos ho haverme enviar un mp i dirme que la volia fer ell, per no dividir fonts. El que si que no vull que em torni a passar es que em tornin a baneixar. El montatge el fare en una estona, la posare despres per la nit.
 
Avatar de l’usuari
legolas680
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 709
Membre des de: dj. 28 abr. 2005, 21:25
Ubicació: Valencia, is not Catalonia
Contacta:

dl. 31 des. 2007, 10:23

no et queixes de lo que tu volies o has fet avanç,cadascu fa la release que le vinga en gana :adeu:
Llengua Valenciana: La valenciana, graciosa lengua, con quien sólo la portuguesa puede competir en ser dulce y agradable. (Miguel de Cervantes. 1547-1616)
Imatge
 
RUVIRATIS
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 38
Membre des de: dt. 31 jul. 2007, 01:44

dj. 03 gen. 2008, 21:41

^^u Estic al.lucinat de la polsaguera que he aixecat el forum, disculpes els que he molestat i agraiments als que m'han defensat.
A la proxima, ya us fare una consulta perque no i hagi mals entesos.
;-)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants